
Capcom havde de tunge skyts med i går aftes, og afslørede et væld af nye detaljer om det kommende gyserspil.
Disse indier har været meget længe undervejs, men det betyder ikke, at vi ikke stadig glæder os. Meget!
Vi har ligesom mange af jer spillet Cyberpunk 2077 til current-gen. Og hvor konsolversionerne har hevet penge i banken for CD Project Red, så er der vist efterhånden tømt på tillidskontoen.
Vi tog en snak med ASOBI Teams stifter om at udvikle DualSense, målet om at lave det bedste præinstallerede spil nogensinde og hvordan man fejrer 25 år med PlayStation.
I den anden del af vores artikelserie giver vi Sony Santa Monica lidt gode råd med på vejen om God of War PS5.
Vi tager en snak med game director Cameron Christian om den nye helt i Spider-Man: Miles Morales og hvordan hans evner forbedrer spillets gameplay.
Vi har snakket med Murray Craft fra Raven Software om RPG-elementer, inspiration fra Rocky 4 og det politiske indhold.
Lanceringstitler, pris, ydelse, Dual-Sense-kontrolleren, bagudkompabilitet. Vi fortæller alt, hvad du skal vide, om Sonys nye konsol.
Det nye Assassin's Creed virker mørkere og mere barsk end sine forgængere, og vi snakkede med spillets lead producer om, hvordan det har påvirket spillets gameplay og design.
Om få uger vender en kultklassiker tilbage. Vi tog en snak med Creative Director Gavin Moore.
Vi tog en snak med Creative Director Ned Waterhouse om den kommende launchtitel.
Det nyeste FIFA har netop ramt gaden, og rundt omkring i stuerne sidder fans af serien og forsøger at vende sig til spillets nye mekaniker og justeringer. En af dem er eSuperliga-spilleren Tamer Taser fra AGF, der fortæller os om sine indtryk af spillet.
Nu har du set War Table-udsendelsen, der har givet dig ny indsigt i Marvel's Avengers, så lad os tale om det positive, og det negative.
Begrebet "gameplay" er kommet til for at beskrive hvordan et spil ser ud når det spilles, men alligevel ser vi udgivere erodere tilliden til deres egne trailere.
Ubisoft, hvad havde I dog tænkt jer?