
Capcom havde de tunge skyts med i går aftes, og afslørede et væld af nye detaljer om det kommende gyserspil.
Magnus har ventet med at starte spillet til efter Hotfix 1.06, og giver nu sit besyv med.
Nej, der har måske ikke været mulighed for lige så meget co-op med vennerne som normalt, men derfor er der nogle fede spil der venter når det bliver almindeligt igen.
Vi har ligesom mange af jer spillet Cyberpunk 2077 til current-gen. Og hvor konsolversionerne har hevet penge i banken for CD Project Red, så er der vist efterhånden tømt på tillidskontoen.
Vi snakker med den karismatiske spilskaber om hans kommende projekt, It Takes Two, der netop har fået en stor trailer til årets Game Awards.
I tredje del af vores artikelserie drømmer vi om, hvad Obsidian kan opnå, hvis de dykker dybt nok i Microsofts tilsyneladende utømmelige lommer.
Vi har fået en ærlig snak med Esben Kjær Ravn, manden bag indie-studiet Kong Orange. Om Felix the Reaper, Sir Patrick Stewart og ikke mindst studiets kommende projekt.
Den nyeste sæson i Apex Legends er ankommet, og Magnus giver her sit besyv med.
Vi har snakket med Murray Craft fra Raven Software om RPG-elementer, inspiration fra Rocky 4 og det politiske indhold.
Det nye Assassin's Creed virker mørkere og mere barsk end sine forgængere, og vi snakkede med spillets lead producer om, hvordan det har påvirket spillets gameplay og design.
Vi sparker gang i en ny artikelserie, hvor vi kigger nærmere på de førstepartsspil vi endnu ikke ved så meget om. Der forhindrer os dog ikke i at have nogle "dos" og "donts" klar.
Det nyeste FIFA har netop ramt gaden, og rundt omkring i stuerne sidder fans af serien og forsøger at vende sig til spillets nye mekaniker og justeringer. En af dem er eSuperliga-spilleren Tamer Taser fra AGF, der fortæller os om sine indtryk af spillet.
Vi har besøgt den succesfulde udvikler og snakker co-op, corona og betydningen af Early Access.
Sæsonen hedder "Boosted", og tilføjer ny karakter, strukturelle ændringer og meget, meget mere.
Vi fyrede nogle spørgsmål afsted til instruktøren bag det ambitiøse remake af Mafia, Alex Cox, og han fyrede nogle svar tilbage.
Microsofts store sommerfremvisning er lige om hjørnet. Hvad har vi mon at se frem til?
Vi fik langt om længe lov til at stille Stefan Ljungqvist fra studiet bag BioMutant nogle spørgsmål om deres ambitiøse spil.
Nu har du set War Table-udsendelsen, der har givet dig ny indsigt i Marvel's Avengers, så lad os tale om det positive, og det negative.
Vi har snakket med én af udviklerne bag det kommende nyt Crash-kapitel.
Støvler på jorden og Gravcycles i luften. Debutspillet fra V1 Interactive er gjort klar til takeoff.
Begrebet "gameplay" er kommet til for at beskrive hvordan et spil ser ud når det spilles, men alligevel ser vi udgivere erodere tilliden til deres egne trailere.
Ubisoft, hvad havde I dog tænkt jer?
Vi har brugt en masse timer i Bethesdas redesignede Fallout 76, og kommer her med vores førstehåndsindtryk.
Til trods for en omfattende Ghost Experience-opdatering, så er Ghost Recon: Breakpoint stadig et stort skridt tilbage for serien.
Anders har kæmpet i Ninja Theorys nye arenakampspil, og her er hans første indtryk.
Fortnite er endnu et spil, Emil ikke helt forstår. Læs her hvorfor.
Vi introducerer dig til hovedpersonens oprindelse, eftermæle og nuværende status.
Den ikoniske series måske mest ikoniske kapitel er 15 år gammelt, så er det stadig værd at spille i dag? Det kigger Claus nærmere på.
Fallen Order til trods, så mener chefredaktøren stadig at EA simpelthen ikke fortjener eneret til Star Wars-licensen.
Bandai Namco bryder med kutymen og fortæller Dragon Ball-historien igennem et åbent rollespil, men er det noget værd?
Det er blevet tid til at afrime Monster Hunter-kummefryseren og se hvad sidste salgsdato siger om de isnende varer deri. Hvad siger fremtiden om spilserien?
Vi sætter punktum på vores feature om 2019's store skuffelser med den største af dem alle - Anthem.
Taklingen af moderne krigsførelse i det nyeste Call of Duty skabte en del røre i spilbranchen, men skal udviklere fordømmes når de lader sig inspirere af virkelige hændelser?
To spil der ligner hinanden på mange aspekter - bortset fra deres sværhedsgrad. Hvor det ene spil har én, har det andet fire at vælge imellem.
Det sluttede godt - men vejen derhen var lang og ekstremt hård.
Om kort tid lander The Outer Worlds i butikkerne. Vi tog en snak med spillets instruktører Tim Cain og Leonard Boyarsky
Fallen Order synes ikke at være højt på synderligt manges ønskelister, men det er det på Magnus', og det er der to gode grunde til.
Laursen har besøgt troldmanden fra månen og deler her sine umiddelbare indtryk af Shadowkeep.
Jonathan har kæmpet bravt på Auroa, og er klar her med sine første indtryk af Breakpoint, inden det er tid til at anmelde.
Red Dead Redemption 2 fejrer snart fødselsdag. I det år der er gået, har Anders spillet historien. Så har han spillet den igen... og igen. Det er konstant imponerende, men også frustrerende, når de små, irriterende fejl bobler op til overfalden.
Efter en del kampe og næsten lige så mange nederlag er vi klar med de første indtryk af dette års udgave af FIFA.
Når Activision tilføjer Loot Boxes og aggressive mikrotransaktioner efter anmeldelserne er gået live - hvad skal medierne så gøre?
Alfonso John Romero slukker vores tørst efter detaljer om det længe ventede strategi-spil.
Anden sæson af Respawns battle royale shooter er igang og kører indtil oktober, og vi er vendt tilbage for at spille en ny omgang Apex Legends.
Thomas har brugte hundredevis af timer på at sende raketter ud i rummet i Kerbal Space Program. Nu kigger han nærmere på den seneste opdatering.
Firestorm er endelig udkommet, men er det egentlig noget værd? Magnus synes ikke det er særligt nok.
Vi har spillet, vi har smidt mange timer i det allerede, og her er vores første indtryk af Massives ambitiøse opfølger.
Magnus mener at det at fyre 800 medarbejdere i en periode hvor en virksomhed tjener rekordmange penge er et skævt regnestykke.
Så er vi nået i mål folkens - her er Gamereactors Game of the Year for 2018.