Dansk
Gamereactor
esports
Call of Duty: Black Ops Cold War

Toronto Ultra indgår sponsoraftale med Bud Light

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Normalt er øl noget man mest forbinder med fodbold, men nu går den alkoholiske drik også sit indtog i esporten. Toronto Ultra, der spiller i Call of Duty League, har meddelt, at de har indgået et partnerskab med Bud Light.

Som en del af sponsorratet vil Budweiser og Toronto Ultra samarbejde om at skabe en "limited edtion" øl, der vil blive solgt i forbindelse med det kommende slutspil i Call of Duty League.

"As we have seen recently, Toronto Ultra have given our fans so much to cheer about and having a massive brand like Bud Light to celebrate the big moments in Stage 5 and throughout CDL playoffs will be a game-changer for us as we continue to reach new and diverse audiences", fortæller Tyler Keenan fra OverActive Media (Toronto Ultras moderselskab).

Der er ingen tvivl om, at Bud Light nok blive en "game changer," hvis spillerne begynder at drikke under deres kampe, men mon ikke de trods alt holder sig til vand og energidrikke?

Call of Duty: Black Ops Cold War
Toronto Ultra

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.