Online b0nb0n den 12 december 2019 kl. 07:49. Halløj I havde for noget tid siden (Mener) jeg, en gennemgang af et gammelt spil i "Holdet det" serien. Hvor der er nogen hjælper robotter (som ligner mennesker), som er gået amok og politiet/militæret undersøger alle. De skal vidst lede efter en forsvundet dreng/pige. Kan i hjælpe med hvad spillet hed? Eller bare ud fra min beskrivelse hjælpe? Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Football Manager :) Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 12:30. Detroit Become Human? Det er dog ikke specielt gammelt. Så det kan næsten ikke være det. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline FreshWater den 12 december 2019 kl. 13:11. Dét som TheJuice skriver, ellers er det eneste jeg ellers kan komme på er Deux Ex spillene, udfra din beskrivelse af spillet... men der er vist ikke nogen forsvunden pige med i. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet I think of dieting, then i eat pizza Offline manutdxdk den 12 december 2019 kl. 13:35. Har ikke lige læst artiklen igennem, men kan det være det her? https://www.gamereactor.dk/artikler/762003/Holder+det+The+Longest+Journey/ Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online b0nb0n den 12 december 2019 kl. 15:03. Hmmm.... I har nok ret, at det er Detroit Becoms Human. Var sikker på det var en af de andre artikler, med "Holder det". Men kan huske jeg har set et klip hvor der er et oprør igang, hvor alle de her "robotter" går imod en linje af politimænd, og her skal du tage et valg hvad du gør, hvor der hvor jeg så det, vælger man at skyde og til sidst flygte fra stedet. (Sådan husker jeg det). Det foregår I en stor by. Og manutdxdk, det var ikke det spil - ellers tak Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Football Manager :) Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 17:39. Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 12:30. Detroit Become Human? Det er dog ikke specielt gammelt. Så det kan næsten ikke være det. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline FreshWater den 12 december 2019 kl. 13:11. Dét som TheJuice skriver, ellers er det eneste jeg ellers kan komme på er Deux Ex spillene, udfra din beskrivelse af spillet... men der er vist ikke nogen forsvunden pige med i. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet I think of dieting, then i eat pizza Offline manutdxdk den 12 december 2019 kl. 13:35. Har ikke lige læst artiklen igennem, men kan det være det her? https://www.gamereactor.dk/artikler/762003/Holder+det+The+Longest+Journey/ Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online b0nb0n den 12 december 2019 kl. 15:03. Hmmm.... I har nok ret, at det er Detroit Becoms Human. Var sikker på det var en af de andre artikler, med "Holder det". Men kan huske jeg har set et klip hvor der er et oprør igang, hvor alle de her "robotter" går imod en linje af politimænd, og her skal du tage et valg hvad du gør, hvor der hvor jeg så det, vælger man at skyde og til sidst flygte fra stedet. (Sådan husker jeg det). Det foregår I en stor by. Og manutdxdk, det var ikke det spil - ellers tak Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Football Manager :) Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 17:39. Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline FreshWater den 12 december 2019 kl. 13:11. Dét som TheJuice skriver, ellers er det eneste jeg ellers kan komme på er Deux Ex spillene, udfra din beskrivelse af spillet... men der er vist ikke nogen forsvunden pige med i. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet I think of dieting, then i eat pizza Offline manutdxdk den 12 december 2019 kl. 13:35. Har ikke lige læst artiklen igennem, men kan det være det her? https://www.gamereactor.dk/artikler/762003/Holder+det+The+Longest+Journey/ Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online b0nb0n den 12 december 2019 kl. 15:03. Hmmm.... I har nok ret, at det er Detroit Becoms Human. Var sikker på det var en af de andre artikler, med "Holder det". Men kan huske jeg har set et klip hvor der er et oprør igang, hvor alle de her "robotter" går imod en linje af politimænd, og her skal du tage et valg hvad du gør, hvor der hvor jeg så det, vælger man at skyde og til sidst flygte fra stedet. (Sådan husker jeg det). Det foregår I en stor by. Og manutdxdk, det var ikke det spil - ellers tak Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Football Manager :) Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 17:39. Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline manutdxdk den 12 december 2019 kl. 13:35. Har ikke lige læst artiklen igennem, men kan det være det her? https://www.gamereactor.dk/artikler/762003/Holder+det+The+Longest+Journey/ Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online b0nb0n den 12 december 2019 kl. 15:03. Hmmm.... I har nok ret, at det er Detroit Becoms Human. Var sikker på det var en af de andre artikler, med "Holder det". Men kan huske jeg har set et klip hvor der er et oprør igang, hvor alle de her "robotter" går imod en linje af politimænd, og her skal du tage et valg hvad du gør, hvor der hvor jeg så det, vælger man at skyde og til sidst flygte fra stedet. (Sådan husker jeg det). Det foregår I en stor by. Og manutdxdk, det var ikke det spil - ellers tak Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Football Manager :) Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 17:39. Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Online b0nb0n den 12 december 2019 kl. 15:03. Hmmm.... I har nok ret, at det er Detroit Becoms Human. Var sikker på det var en af de andre artikler, med "Holder det". Men kan huske jeg har set et klip hvor der er et oprør igang, hvor alle de her "robotter" går imod en linje af politimænd, og her skal du tage et valg hvad du gør, hvor der hvor jeg så det, vælger man at skyde og til sidst flygte fra stedet. (Sådan husker jeg det). Det foregår I en stor by. Og manutdxdk, det var ikke det spil - ellers tak Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Football Manager :) Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 17:39. Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline TheJuice den 12 december 2019 kl. 17:39. Så er det helt sikkert Detroit du leder efter. Det er ude til PS4 og kommer snart til PC, hvis jeg husker korrekt. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten... Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Grublr den 12 december 2019 kl. 18:29. Du husker korrekt! Det er lige udkommet på Epic store, og det er uden tvivl Detroit der bliver snakket om her Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK