Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Citerer Kim Olsen:
Hvis vi skal have en kinamands chance (og de er små i forvejen) for at rette, så er det vigtigt at man er præcis, eks.

Hvad telefon / computer / platform er der tale om, versionsnummer etc.
Hvilket styresystem, og hvilken version
Hvilken version af eks. GR app er brugt
hvad har man specifikt gjort for at fejlen kommer, eks. skrevet kommentar til previewet på warhammer vermintide.

Jeg føjer straks dette til startindlægget.
  • 0
Jeg kan informere, at kommentarfejlen for min Android-telefon opstod prompte med download af den seneste version af appen - altså ikke som følge af interaktion i en tråd eller andet.

Huawei Y550 er min telefon.
  • 0
Hej GR. Jeg kan slet ikke skrive eller læse kommentarer på jeres app til min Android telefon, efter jeres seneste opdatering. Jeg har erfaret, at jeg ikke er den eneste der har dette problem og det skulle eftersigende også være et problem på IOS telefoner.
Med venlig hilsen Thomas.
  • 0
Kim Olsen det er vist ikke telefon bestemt eftersom alle nævner de forsvundne kommentarer. Værsgo kinamand og ret jeres ANDROID app
Winnie.. the POOH!
  • 0
  • Claus
  • Claus
  • GR®
We know der kommer en ny version i dag - tak for input
  • 0
GR online fungerer 99% optimalt på Windows phone, faktisk næsten bedre end på PC, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man logger ind uden at skulle skrive en kommentar?

Hvordan gør man det, hvis man kan og hvis ikke man kan. Kan man så ikke lige hurtigt fikse det i en en frokostpause eller noget?
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
GR online fungerer 99% optimalt på Windows phone, faktisk næsten bedre end på PC, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man logger ind uden at skulle skrive en kommentar?

Hvordan gør man det, hvis man kan og hvis ikke man kan. Kan man så ikke lige hurtigt fikse det i en en frokostpause eller noget?

Det kan man ikke. Oplever det samme på min.
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Det kan man ikke. Oplever det samme på min.

I det mindste forbliver man logget ind. Måske er det også okay. Jeg hader bare når alting er optimalt og så sidder der alligevel en træls wazooagtig noget og ødelægger det hele
  • 0
A Mike JezZ è piaciuto il tuo commento

Nu er jeg ikke super sprogkyndig, men var det muligt om man fik sine påmindelser på enten dansk eller engelsk?

Det der nye fancy krakamut sprog fatter jeg hat af og det har jo så den beklagelige, men livslystdrænende konsekvens at nu ved jeg ikke om Mike JezZ er blevet forelsket i mig eller om han synes jeg er en klaphat

Hvis nu vi skal mødes en dag er det jo vigtigt at vide om jeg skal medbringe læbebalsam eller tandbeskytter, ikke?

God weekend
  • 0
Ligesom Cisplatin, så oplever jeg, at jeg får mine påmindelser på spansk og det har stået på i to uger nu.
Citerer Cisplatin-Final:
Mike JezZ er blevet forelsket i mig eller om han synes jeg er en klapha

Eres mi buen amigo.

Jeg har også det problem at jeg får mine på spansk.

Og samme problem som Cisplatin, at jeres side ikke er glad for at være permanent logget ind på en Windows Phone
  • 0
Har GR ingen webansvarlige længere, eller lader man bare som om ikke, at man ikke kigger herinde ?
  • 0
Det er som sådan ikke en fejl, eller en mangel. Men hold nu op, hvor er det irriterende, at den skifter automatisk mellem Blog, Gamepedia, og Brugeranmeldelser. Ligeledes mellem Kommentarer, Forum og Livefeed. Det er særligt belastende når man er på sin mobil herinde. Det fungerede noget bedre uden den funktion.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
  • Claus
  • Claus
  • GR®
Vi kigger, vi kigger Mike er det stadig et problem med spanske påmindelser?

Tillagt 2015-12-17 12:09:
Ok cisplatin kan man stadig ikke logge ind uden at man skal skrive en kommentar?
  • 0
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Det er som sådan ikke en fejl, eller en mangel. Men hold nu op, hvor er det irriterende, at den skifter automatisk mellem Blog, Gamepedia, og Brugeranmeldelser. Ligeledes mellem Kommentarer, Forum og Livefeed. Det er særligt belastende når man er på sin mobil herinde. Det fungerede noget bedre uden den funktion.

Jeg syntes også det er ekstremt irriterende
?
  • Claus
  • Claus
  • GR®
øverst oppe i højre hjørne - sidens generelle sgøefunktion - der kan i søge brugere
  • 0
Jeg efterspørger stadig en ignore funktion så man kan blokere provokerende folk
Har der overhovedet været så meget som én afstemning siden Lee's tid? Det er ihvertfald blevet en mangel!
  • 0
En lille kosmetisk fejl, som ingen betydning har

Jeg bruger Chrome v. 47.0.2526.106 m, I Windows 7.
Jeg oplever strippelede prikker over og under "velkommen" ved min profil når jeg klikker ind på Magnus' profil (Chef redaktøren). Jeg har ikke tjekket om den gør det ved andre profiler.

Et lille billede:

http://s12.postimg.org/6v0k7ot71/Untitled.jpg

Mvh.
Henrik
  • 0
Jeg vil meget gerne kunne læse diverse brugeranmeldelser via jeres app. Er det muligt at få det til at ske?
Hva' fanden skal jeg skrive??
  • 0
Har der overhovedet været så meget som én afstemning siden Lee's tid? Det er ihvertfald blevet en mangel!

Jeg er begyndt at tilføje afstemninger! Mange tak for forslaget!
Citerer Magnus Groth-Andersen:
Jeg er begyndt at tilføje afstemninger! Mange tak for forslaget!

Cool! Kan dårligt huske hvor de var at finde - Hvor vil de være tilgængelige?
  • 0
Cool! Kan dårligt huske hvor de var at finde - Hvor vil de være tilgængelige?

I panellet ude til højre.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • clag
  • clag
Citerer Shantier:
Citerer Oleg Rasputin Molotov et er som sådan ikke en fejl, eller en mangel. Men hold nu op, hvor er det irriterende, at den skifter automatisk mellem Blog, Gamepedia, og Brugeranmeldelser. Ligeledes mellem Kommentarer, Forum og Livefeed. Det er særligt belastende når man er på sin mobil herinde. Det fungerede noget bedre uden den funktion.

Jeg syntes også det er ekstremt irriterende

345% enig! Det er en tåbelig funktion, der intet andet formål tjener end at sende mig de forkerte steder hen på sitet!

Hvis man er så dedikeret bruger, at man overhovedet ender så langt nede på sitet, så er man nok i forvejen klar over at de dele eksisterer!

Få det væk og giv så bloggene noget mere opmærksomhed igen. Jeres community vil nok ikke lide overlast så dødt som det pt er.
He´s gonna take you back to the past, to play those shitty games that suck ass. I ved hvem jeg mener.
Det slog mig lige; GR burde da lave en tinder app til folk der gamer! Det ville da en blive en kæmpe succes, give jer gode indtægter og muligvis lokke flere til communitiet herinde også

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.