Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Grublr
Grublr
Hej GR folk!

Jeg tænkte, selvom vi har fået nye regler der er mere inkluderende, kan vi så ikke få fjernet de bots/sygdomme der er på forummet? Altså dem der snakker om alt muligt andet end lige det der er på tapetet og ofte bringer en virus med sig efterfølgende? kan se et par tråde der er skabt af disse og et par kommentarer også. De gør mig ærlig talt en smule utryg

Og: hopper lige med på reklame vognen. Den video der kører i højre side er godt nok aggressiv og forhindre jeg trykker på noget før jeg har fjernet den igen...

God aften derude!

Missing Avatar
b0nb0n
Der er ikke mange reaktioner fra redationen herinde! Mit spørgsmål der blev stillet den 21. juli 2020 er der ikke reageret på endnu.

Football Manager :)
Missing Avatar
b0nb0n
Hej GR - Siden Irony, skrev et indlæg den 5 juli 2020 kl. 02:14. til og med nu har der været 7 spørgsmål, som I overhovedet ikke har reageret på?

Hvorfor denne stilhed fra jer?

Vi er nogen der faktisk elsker jeres side, men kraftigt overvejer at droppe den pga. useriøsitet (Er det et ord?) fra jeres side.

Håber vi snart kan få svar på vores spørgsmål.

Football Manager :)
FreshWater
FreshWater
Kan mods ikke fjerne noget af det spam som er lige pt. har angrebet forum?

I think of dieting, then i eat pizza
Lilium11
Lilium11
Nej, de har langt vigtigere opgaver for. Såsom at holde Skovboen ude!

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Stant
Stant
Det var da sindssygt hvor svært det kan være bare at komme med et "Det undersøger vi lige og vender tilbage"- svar.

Der må være umådelig travlt på kontoret.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Niceguy69
Niceguy69
@Lil det virker også som om fuldtidsarbejde

Det er helt sindsygt det i de nye retningslinier blev opfordret vi skal bruge forumet mere og både redaktionen og mods fuldstædig ignorere hvad der sker herinde.

FreshWater
FreshWater
@NG69 jeg ville egentlig have citeret dig og skrevet "This!" da jeg er meget enig.... men havde jo glemt at citatfunktionen heller ikke virker mere på forum ¯\_(ツ)_/¯ ah well, can't be helped i guess, snart weekend, Wasteland 3 og kolde øl

I think of dieting, then i eat pizza
Niceguy69
Niceguy69
@Fresh

Prøvede lige at like din kommentar, men så blev jeg logget af

Det lyder sgu som en god weekend plan!

Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Hej allesammen.

Nå, jo, jeg har bogmærket denne side, og vil fremadrettet følge med her hver dag.

Jeg har forwardet forespørgslen om spam og bots på vores forum til Gamereactors ejere. Jeg er lidt færdig med at bede om mere teknisk hjælp, så jeg har sat mig for bare ufiltreret at henvise til dem.

Det har da før også givet en eller anden form for resultat, så jeg håber at det sker igen.

Tillagt 2020-08-28 11:12:
Hej allesammen.

Nå, jo, jeg har bogmærket denne side, og vil fremadrettet følge med her hver dag.

Jeg har forwardet forespørgslen om spam og bots på vores forum til Gamereactors ejere. Jeg er lidt færdig med at bede om mere teknisk hjælp, så jeg har sat mig for bare ufiltreret at henvise til dem.

Det har da før også givet en eller anden form for resultat, så jeg håber at det sker igen.

Broch83
Broch83
Hold da op hvor GR har hakket og spruttet den sidste uge.
Det er lidt som at være tilbage ved 56k modem i 1994.

Nike
Nike
Hvad sker der for, at man ikke kan poste anmeldelser eller blogs? Jeg har, forgæves, forsøgt at ligge min anmeldelse af Tony Hawk's Pro Skater 1+2 ud. Både som bruger anmeldelse og blog. I begge tilfælde, bliver jeg mødt med en hvid skærm, hvor der intet sker. Uanset hvor længe jeg venter. Og når jeg vælger at genopfriske siden, bliver jeg sendt tilbage til at indsende anmeldelsen/bloggen.

Hvad sker der?

Don't underestimate the enemy. Eat the hot dog, don't be one. Worst Quote ever xD
manutdxdk
manutdxdk
Jeg ved godt det er blevet nævnt flere gange at sitet kører af h... til, men her den sidste uge eller 14 dage har det da været helt frygteligt. Sitet kører langsomt, jeg bliver jævnligt logget ud når jeg går ind på en nyhed, og det med at den skifter til en anden nyhed i bunden af en nyhed, aner ikke hvad det hedder, er da nok den ringeste ide der længe er taget i brug på en hjemmeside.

Så kom der lidt brok ud. Stadig godt arbejde fra din side Magnus og de andre skribenter, det klager jeg ikke på nogen måde over. Kun det tekniske skrammel i desværre har at arbejde med.

Broch83
Broch83
"og det med at den skifter til en anden nyhed i bunden af en nyhed, aner ikke hvad det hedder, er da nok den ringeste ide der længe er taget i brug på en hjemmeside."

Indeed...

alex2life
alex2life
@Broch83

Hopper med på vognen - Er så træt af at den skifter til en anden nyhed, fucker op i URL'en osv.

Hvis der så i det mindste var lidt spacing før det skete men du skal knapt nok ned til kommentarfeltet før den springer :I

Og hvor er jeg træt af banner-reklamerne :I
De laver stadig det klassiske nummer hvor de et sekund efter man scroller dukker op, ofte halvgennemsigtige øverst på siden så man kommer til at trykke på dem når man vil ind på nyheder :I

Tillagt 2020-09-24 23:57:
EDIT:
I det jeg trykkede på send for min kommentar, dukkede der netop en af halvgennemsigtige reklamebannere op oven på min kommentar... damn altså.

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.