Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Man får spillet en del i disse coronatider det er næsten også den eneste fordel

Jeg elsker at skyde :-D
Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
Okay!

Hvem slog alting Gamereactor community ihjel? Det her er nok det mest skuffende jeg nogensinde har oplevet udover mit eget spejlbillede.

Jeg selv var væk i en periode på grund af ting. Hvad er Din undskyldning?

Jeg starter. Hvad er der sket?

Jeg har accepteret at ideen om at spil SKAL være i æske er håbløst nostagisk og ingen af mine PC'er har et DVD drev pt.

Jeg har generhvervet de fleste mine spil(Til overraskende billige penge "sales"). Steam, Ubisoft, GOG, MS og Battlenet(Jeps, elsker stadig COD).

Jeg tror nok at jeg måske synes at det er OK praktisk og jeg fylder fyrre om 2 år og så er jeg sikkert alligevel for gammel til at game.

Har haft en del jobs(meget forskellige jobs)siden jeg var her sidst, men føler jeg er endt, hvor jeg nok hører til.

Data analytiker. Ja det lyder ultra fesent og jeg gider ikke snakke om det. Det er sådan jeg tjener mine penge og uden mad og drikke etc.

Har stadig ikke en fast pige. Så det med familie og børn er jo nok ikke noget der stod i mine kort.

Har dog...Nej, det er lige meget nu.

Det var vidst det og nu vil jeg hidkalde Oliman eller ham der hippi'en der tror at en guitar til 1400 kroner er mindst ligeså god som en til 10.000 kroner

Hejsan.

Lilium11
Lilium11
Communitiet lever stadig! Det foregår bare mest i kommentartrådene.
Dog ser man stadig aktivitet i "Hvad spiller du nu", samt vores løbende uofficielle konkurrence om hvem der kan få gennemført hvor mange spil på et givet år.

https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# - https://www.youtube.com/playlist?list=PLqKGFSVqZ2k-SwhuIKbNEjtzMvh7rIUAs (assorterede gaming-flexes). 30fps spil er per definition i early access
McCandlessDK
McCandlessDK
Forum er næten dødt, men der er stadig svag hjertebanken. Som Lillian fortæller, så foregår den i 'hvad spiller du nu?* og vores lille gennemført spil-tråd.
Men der kunne være fedt, hvis flere kiggede forbi.
Moderatorerne er også lidt sløve til at være inde over forum, men hey det går.

I kommentarfelterne til nyhederne er der stadig liv og glade dage.

hjorth
Moderator
hjorth
Hey Cisplatin! Velkommen tilbage, shit det er længe siden jeg har set dig herinde!

Oliman er det desværre også længe siden vi har set, men det kan da være han stadig lurer med og kigger ind på et tidspunkt. Man kan da håbe! held og lykke med hidkaldelsen, jeg krydser fingre

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
McCandlessDK
McCandlessDK
@ Hjorth - Kan du ikke fjerne sticky fra 52 spil 2020 hyggetråd og sætte en sticky på 52 spil 2021 i stedet for?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Så blev Vokabulantis kickstartet med ros fra Elijah Wood, Patton Oswalt og Duncan Jones og nu en artikel på forsiden af engadget, med på vejen. Sad og rodede med leveldesigns og kode til en prototype tilbage i 2017/2018 og har siden kigget med fra sidelinjen imens de har bygget et rigtigt lovende vertical slice. Det er et rigtigt fedt projekt med masser af seje håndlavede dukker og alt muligt, så er nydeligt at det endeligt får en masse anerkendelse. Bliver spændende at se hvad det udvikler sig til, der er masser af talentfulde folk involveret og de har allerede skabt mange innovationer indenfor stop-motion området, så vidt jeg kan forstå det.

Felix The Reaper!
Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
eg have egentlig tænkt at jeg ville frekventere dagligt for at sparke gang i det hele. Det var så godt dengang jeg joinede.

Det viser sig tydeligvis at det ikke vil ske. Da jeg åbentlyst ikke har gejsten dagligt. Det er derfor Oliman var så god at have. Han var på næsten dagligt og det kan jeg ikke leve op til.

Brugte en hel lørdag på at vente på en opvaskemaskine, men hvorfor skrev du så ikke på Gamereator imens du ventede? Kunne en spørge.

Fordi jeg var eddikesur er svaret. Det gider vi ikke have herinde.

Nu til hr. Hjorth. Tak for dit svar. Gjorde mig super optimistisk. Gamereactor lever stadig. Sitet skal bare bruges.

Det her Nattråd må nok vente lidt tror jeg. Lige nu er mit arbejde at stå stand by føler jeg og så kommer der bare en mail med tusind links. Gider du lige kigge på dem her?

Jeg savner mit kontor, well en cube blandt mange cubes, men Corona og sårn. Helt fint, men savner alligevel lidt ansigt til ansigt action.

Jeg vil anmelde nogle spil og skrive nogle blogs. Holde min tudefjæs agenda på et absolut minimum.

To sidste ting. Forummet skal have et spark og jeg føler at med Hjorth ved min side er vi allerede næsten 'der'.

Derudover COD på Steam. De er allesammen fuld pris og er aldrig på tilbud. Har fået skat tilbage og køber serien om lidt, men hvorfor koster så gamle spil fuld pris? Jeg synes ikke at det er okay.

13brevkasse
13brevkasse
Man prøver at sætte gang i det herinde, man stiller spørgsmål som ikke bliver besvaret og til sidst sætter man sig i et hjørne og mindes de gode gamle GR dage og nu er #13brevkasse mest på Twitter hvor der er millioner jeg kan snakke spil med og hvor jeg får svar på mine spørgsmål.

Jeg elsker at skyde :-D
Joeyvind
Joeyvind
Jeg elsker seriøst dine mad-tweets Brevkasse. <3

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
hjorth
Moderator
hjorth
@McCandlessDK Beklager det sene svar, jeg havde ikke opdaget din besked, nedern at citatfunktionen ikke virker herinde.

Jeg kigger lige på det Jeg synes ellers jeg har gjort den sticky, men jeg kan godt se at den ikke står markeret som sådan i oversigten. Mystisk

McCandlessDK
McCandlessDK
GR er primært aktivt under tekstkommentarene og måske 1-2 tråde på foraet.
This. Is. The. Truth.

@McCandlessDK Beklager det sene svar, jeg havde ikke opdaget din besked, nedern at citatfunktionen ikke virker herinde.

Jeg kigger lige på det Jeg synes ellers jeg har gjort den sticky, men jeg kan godt se at den ikke står markeret som sådan i oversigten. Mystisk

No worries, det var jo heller ikke ligefrem en hastesag.
Og ja, hvad sker der for, at vi ikke kan lave citater? Det fungerer fint nok i tekstkommentarer, altså nogle gange.

hjorth
Moderator
hjorth
Citerer McCandlessDK:
No worries, det var jo heller ikke ligefrem en hastesag.

Perfekt, umiddelbart synes det at være ordnet, den står i hvertfald som Sticky her

Citerer McCandlessDK:
Og ja, hvad sker der for, at vi ikke kan lave citater? Det fungerer fint nok i tekstkommentarer, altså nogle gange.

Ja den studser jeg også lidt ekstra over, funktionen virker ret stabilt for mig i kommentarfelterne til artikler, anmeldelser mm. men aldrig på forummet. Umiddelbart kan en løsning være at skrive det manuelt, men det er upraktisk og tidskrævende at gøre. Hvis det altså virker at skrive det manuelt, det ser vi når jeg poster denne

McCandlessDK
McCandlessDK
@Hjorth - Jeg ved ikke, hvad jeg skal mene om den citatfunktion.
På forum virker den aldrig for mig.
I tekstkommentarrer virker den altid fra min pc og hver femte gange fra min mobil.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg troede den ville virke bedre på pc, men det er stadig ret tilfældigt for mig.

Felix The Reaper!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg melder lige videre med citat funktionen, eller mangel på samme.

Og HEJ Cisplatin! Det er godt nok længe siden

- En dude i forklædning..
runes
runes
Jeg så filmen Kim Kanonarm og rejsen mod verdensrekorden på cphdox igår.

En herlig historie om skrå karakterer, venskaber, håb, drømme og ikke mindst arkade gaming.
Stor anbefaling herfra.

oliman22
oliman22
@Cisplatin dav ven det er fandme mange år siden efterhånden haha. Jeg tjekker måske siden et par gange om året sjovt at falde over din kommentar.

Og hej alle andre hvis nogen kan huske mig.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Carmillah
Moderator
Carmillah
Hej Oli. Dig glemmer jeg ikke, men det er nok egentlig de færreste jeg glemmer. Har du det godt derude? Du er jo blevet voksen og alt muligt

oliman22
oliman22
Ja det er noget værre noget. Jeg bliver 25 lige om lidt. Tiden flyver sgu hah...

Jo det går fint, jeg har fast arbejde, og bor i et lille hus ude på landet. Nedlukningen har ikke været nem, savner at komme ind på kontoret og have noget socialt med ens kollegaer. Det er der ikke blevet meget af med et års hjemmearbejde. Nu er det jo forhåbentligt snart slut.

Alt vel med dig?

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Carmillah
Moderator
Carmillah
Det lyder da skønt! Og herligt med et kendt ansigt herinde. Det er altid hyggeligt når gamle brugere træder frem fra skjul.

Alt er meget vel her. Ser selv frem til at verden bliver normal igen. Held i uheld, så har jeg været på barsel siden maj 2020, så uanset hvad, så har jeg også været hjemme (dog siden marts, ligesom mange andre).

Men hey, jeg har faktisk fået gamet en del! Mere end jeg ellers plejer. Det er fedt nok.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.