Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad elsker du mest

Missing Avatar
Shantier
Hej jeg vil høre hvad i elsker mest.

Jeg elsker

At åbne et nyt spil og putte dvden i maskinen.
Når der sker noget i en superhelte tegneserie som alle bare taler om.
At se en god film.
At se traileren til en film man har glædet sig til at se

Og mange flere ting

?
SejPlayer
SejPlayer
At få et match på tinder
Og spise burgere med remulade og ristede løg

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
At ræse om kap med en BMW af nyere årgang. Når klokken rammer de 300, kan jeg kun ane ham i bakspejlet.

Et nyt og længe ventet spil. F.eks et nyt GTA.

Når December nærmer sig. Elsker faktisk også Oktober. Elsker at skære græskar.

Når jeg vinder i klasselotteriet.

Når jeg en dag modtager min Selvaria statue.

Relax, I'm just fuckin' with ya.
Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
Jeg elsker mig selv mest

Men jeg elsker også musik, spil, fundne penge, at nå destinationer, nye mennesker og alt muligt andet. Det bliver jo hurtigt nogle lange lister de her, hvis man skulle have det hele med

Hyuuga
Hyuuga
- Mad
- Min PC + Spil
- Min kæreste
- Sex
- Min bil
- Mit arbejde + alle de goder der er med der.
- At komme end i IMAX og se en film man har glædet sig til længe. I år er der James Bond + Star Wars tilbage i mit tilfælde.
- Sove
- Ferie
- Vinter
Så gider jeg ikke skrive mere

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
jalokin
jalokin
Sommer. En lækker årstid, hvor vi har et par enkelte dage med godt vejr. Men når vejret endelig er der, så er det også godt!

Vinter: Mest på grund af hyggen som udspiller sig i årstiden. December måned, muligheden for sne, juleferien, nytår. Behøver jeg sige mere?

Mad: Når man får/laver noget mad, som bare bliver perfekt. Damn.

Min familie/venner: Jeg gider knap nok begrunde den her.

En god historie: Om det så udspiller sig i bogform, ved film eller i spil. Det betyder ikke så meget for mig, bare der er tale om en god historie, hvor man får sig en på opleveren.

Citerer SejPlayer:
At få et match på tinder

Pfft. Jeg kunne måske elske det, hvis det rent faktisk skete for mit vedkommende..

My name is Guy... KarateGuy
Missing Avatar
Shantier
Elsker sku også en god bog
Er lige blevet færdig med Eragon serien beste bog serie men den kan sku ikke slå superhelte tegneserier den ligger desværre under mange hundrede superhelte tegneserie SERIER

?
oliman22
oliman22
Citerer SejPlayer:
At få et match på tinder

indtil man finder ud af at det er en bot

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
SejPlayer
SejPlayer
Citerer oliman22:
indtil man finder ud af at det er en bot
Jeg har kun haft to af dem så det er ikke slemt. Tilgengæld er det som om ordene "Skal vi ikke tage at mødes en af dagene" er den mest effektive dræber på enhver ellers velfungerende samtale derinde.

oliman22
oliman22
Jeg er ikke nået længere end til "hej" før jeg får beskeden om at "navn har fjernet dig som match"

Men jeg har heller ikke haft appen så længe, så det kan være jeg en af dagene forhåbentligt når bare lidt længere.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
SejPlayer
SejPlayer
Radiotavsheden er brudt! Dog uden en aftale endnu. Keep on swiping Oli

For at vende tilbage til tråden; så er jeg også ret vil med rødvin og kage, både sammen og hver for sig

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg er helt pjattet med at det er blevet efterår, for det betyder at jeg endelig kan sove ordentligt om natten. Jeg skal helst have det meget koldt når jeg sover, så hvis jeg kan se dampen når jeg ånder ud derinde, så er det perfekt.

- En dude i forklædning..
CimTrifius
CimTrifius
Alle de selvfølgelige ting som familie, venner, natur og overdreven ros(?) vil jeg springe let henover.

I stedet;

Jeg elsker følelsen af at have skrevet en tekst, som jeg selv er virkelig godt tilfreds med.

Jeg elsker følelsen af at sidde i solen - forår, sommer eller efterår - imens jeg filosoferer, digter og skriver.

Jeg elsker at føle mig værdsat.

Jeg elsker at gøre mig umage for at overraske andre og se deres glæde og overraskelse.

Jeg elsker at få en idé og få den til at vokse.

~ "No cloud, no squall shall hinder us."

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.