Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad klarede du i dag...

Har ikke spillet i dag... Men i går dræbte jeg alle medlemmerne i Dark Brotherhood i TES: Oblivion. Det er dog anden gang jeg gør det, men første gang på min 360'er! Ellers har jeg også spillet Crackdown demo med en ven. Skal helt sikkert have spillet. Er bare bange for at blive skuffet...
No one puts flowers on a flower's grave - Tom Waits
  • 0
Heller ik spillet idag.. Men spiller meget Saints row for tiden.. Det er bare for godt det spil. Ellers skifter jeg mellem det og COD3 og Lost planet.. HVER DAG...
Apple & Mcintosh ❤️
  • 0
Har gennemført en mission i San Andreas og slået lidt rekorder i Mario Kart Ds.. Regner med at spille noget Oblivion og CoH multi senere idag
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
  • q2
  • q2
har spillet 5 kampe i PES 6 med den gammle (far)
LIVE LONG AND PROSPER PSN navn er q2trek490
  • 0
Har ikk rigtig spillet i dag, men i går opnåede jeg en ekstra achievement i NFS: Carbon. Synes det er pænt svært at opnå achievements i det spil?

Ellers bare spillet lidt live arcade, og fået gennemgørt Hitman Blood money, og ville til at blive færdig med GoW på Insane. har klaret det på casual og hardcore

Plus jeg venter på min løn, så jeg kan købe Lost Planet: Extreme Conditions. Men er faktisk blevet lidt i tvivl, nu hvor Crackdown er udkommet. lyder fedt
  • 0
Gennemførte Crackdown i dag, efter cirka 10 timers spil..
Mangler 2 punkter i firearm skill for at ha' max'et samtlige enhancements. Har også låst 18 achivements op, så det spil er ved at være "overstået"...

CHeers
  • 0
Har spillet 3 spil i CoH multi og vandt to af dem
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Citerer Strezz:
Gennemførte Crackdown i dag, efter cirka 10 timers spil..
Mangler 2 punkter i firearm skill for at ha' max'et samtlige enhancements. Har også låst 18 achivements op, så det spil er ved at være "overstået"...

CHeers

Fritids narkoman , har du intet arbejde?
  • 0
Klarede et par missioner i mercenaries... Denne gang vil jeg gerne få alle våben og gennemføre 100% dette betyder at jeg skal lave alle side missionerne, få alle bonuserne i missionerne og fange hele 'the deck of 52' levende. Så er jeg på en covert/sniping mission hvor hvis jeg bliver opdaget så mister jeg bonusen... Problemet er at de officere jeg skal eliminere er på en halv ø, som er fyldt med bygninger. Jeg kan ikke tage dem tæt på, for så bliver jeg opdaget (de ligger også spredt over det hele med deres livvagter) hvis jeg prøver at snipe dem fra bjergene ret tæt på dem, så vil den elendige draw distance ikke se mit offer (jeg spiller på ps2), som løber rundt som en gal efter at han har opdaget at han er under beskydning, hvilket gøt at jeg aldrig ved hvor han er og hvis jeg prøver at bare komme lidt tættere på, så bliver jeg enten opdaget eller et eller andet er i vejen for at jeg kan snipe offeret... Det værste er at jeg har klaret den mission et par gange før med bonus på :/ det er bare lang tid siden.

Efter ca. 6 forsøg gad jeg ikke mere og så slukkede jeg for maskinen, og gik i computeren.
You humans are all racist!
  • 0
Citerer call_of_duty_freak:

Jeg henviser da lige til denne:
http://www.gamereactor.dk/blog/strezz/

CHeers!
  • 0
Citerer Strezz:
Citerer call_of_duty_freak:

Jeg henviser da lige til denne:
http://www.gamereactor.dk/blog/strezz/

CHeers!

ok, det må være træls. Men alligevel vil jeg gerne være i dine fodspor angående når du spiller hehe

CHeers!
  • 0
haha Sidder du så eller ligger. Altså din ryg taget i betragtning?
  • 0
call_of_duty_freak:
Tjah, har MASSER af tid, og masser af spil.... Kan jo ikke læse bøger og se film hele tiden...

Citerer JinSun:
haha Sidder du så eller ligger. Altså din ryg taget i betragtning?

Er siddende nu... men den første uge efter operationen var liggende... der var DS'en god at ha'!

CHeers
  • 0
haha kan jeg godt forstå
  • 0
  • Kill
  • Kill
HAr lige købt Full spectum warrior: Ten hammers idag

Har gået rundt i sne stormen det meste af dagen så fik ikke spilelt så meget
At vaere Nørd er Nørded!
  • 0
Fandt King Kong frem fra spilhylden, hvor det har ligget og samlet støv siden jeg fik det juleaften 2005.

Spillede et par timer og har nok snart gennemført det, men det praler jo heller ikke med at være historien længste spil.
  • 0
Spillede lidt Viva Pinñata. Andet har jeg ikke rigtig noget. Men min lillebror hyggede sig gevaldigt med at finde glitches i Zelda: TP.
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
tænkte selv på at lave sådan et topic for et par dage siden :o

jeg er blevet lvl 28 i World of Warcraft fra lvl 27 hehe så ikke så meget. andet har jeg ikke lige spillet for har arbejdet. men skal se om jeg kan komme videre i C&C The First Decade nu.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg fik formået mig at stige 7 lvl's i Lost Planet (online)
og 2 single-player campaign's missioner blev også lige strøget af listen.
plus et nyt chapter i Superman Returns!
skal til at spille lidt cs!
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man"
  • 0
har lige klaret 11 bane i dmc 3. døde desværre ved bossen i den 12
Felix The Reaper!
  • 0
Fik lallet lidt rundt i The Wind Waker for at samle skatkister
Jeg fandt også et kort, med hvilket jeg kan finde alle heartpieces på havet (eller, det vil sige søkort, der viser, hvor stykkerne er).
  • 0
(I går)

Fik gennemført Halo Combat Evolved og er igang med 2eren.
Har også spillet lidt Timesplitters 3 og så lidt Burnout Revenge.
  • 0
Nakkede min lillebror i Wiisports - Tennis

Og fik gamet noget COD 3 ved min nabo.. Det er sgu nice man kan spille det i split screen online!
Wii nr.: 2601 4217 4140 8226; Xbox Gamertag: rafgut
  • 0
jeg var så lige inde og prøve mission 11 med GDI i C&C men jeg kan bare ikke nå at få en base op at køre før jeg bliver overrandt af flamethrower mænd og biler
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Indtil nu har jeg bare spillet lidt NFS: Carbon, og fået min X360 op at køre på min PC-skærm vi har jo snefri

Jeg opdaterer løbende. hehe

Ja nu fik jeg så endnu en Achievement i NFS: Carbon i challenge series jippieh hr
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.