Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Den ultimative COD Modern Warfare 2 tråd

Emiller
Emiller
Hold da op, Cookie Monster er lidt af en idiot.

Hvornår kommer den anmeldelse egentlig ud? Synes ikke at de kommer til tiden mere.

fest
cubie
cubie
IGN 9.5 : )

Instagram: #welovevideogamesbook
Missing Avatar
ChickenBone
Citerer Emiller:
Hvornår kommer den anmeldelse egentlig ud? Synes ikke at de kommer til tiden mere.

Den er oppe nu, men desværre er det bare en oversættelse.

u mad bro?
Missing Avatar
hanmik
Citerer ChickenBone:
Den er oppe nu, men desværre er det bare en oversættelse

havde heller ikke forventet andet.. GR er PT kun 2 mand... Thomas Tanggaard og Blichfeldt.. det er umuligt at skrive et helt blad og anmelde alle spil 2 mand..

I took an IQ test, the results were negative.
Missing Avatar
ChickenBone
Citerer hanmik:
havde heller ikke forventet andet.. GR er PT kun 2 mand... Thomas Tanggaard og Blichfeldt.. det er umuligt at skrive et helt blad og anmelde alle spil 2 mand

Det er rigtigt nok, jeg kan godt se at det er presset, men alligevel. Du ved sikkert hvad jeg mener.

u mad bro?
Missing Avatar
hanmik
Citerer ChickenBone:
Det er rigtigt nok, jeg kan godt se at det er presset, men alligevel. Du ved sikkert hvad jeg mener.

ja selvfølgelig gør jeg det.. PAN..?

i skal ikke forvente jer det store af Singleplayer delen folkens.. efter jeg lige har gennemført det fantastiske Uncharted 2 på min PS3, så virker singleplayer delen bare middelmådig. det fangede mig SLET ikke igår.. spillede som sagt i 2½ time igår, kom rimeligt langt, men det virker bare usammenhængende og dårligt sat sammen. Man sidder ikke med en lyst til at spille mere.. da jeg slukkede for Uncharted 2, fordi jeg skulle sove, havde jeg en sindsyg lyst til lige at spille LIDT længere.. men jeg havde SLET ikke den lyst igår i MW2. ok, jeg har ikke prøvet multiplayer endnu, vil lige gennemføre SP en gang, det ved jeg kommer til at være det spil jeg spiller de næste mange år som multiplayer.. men singleplayer skuffede mig meget igår.-. er sikker på at det er Uncharted 2´s skyld. DAMN you Drake, hvorfor skulle dit spil være SÅ godt i singleplayer.

Psykocyber
Psykocyber
Behøver det være fordi Uncharted 2 var så godt? Kan det ikke være at spille bare ikke er lige så spændende som etteren

Missing Avatar
hanmik
Citerer Psykocyber:
Behøver det være fordi Uncharted 2 var så godt? Kan det ikke være at spille bare ikke er lige så spændende som etteren

jo da ... historien i etteren var fin.. den hang sammen og man følte man gjorde fremskridt og opnåede noget.. 2´eren er bare en omgang OVER THE TOP SETPIECES.. det er da godt, men ikke i nærheden af så mange andre spil..
Grunden til at jeg nævner Uncharted 2.. er at jeg lige gennemførte det i Lørdags. Så den fantastiske oplevelse sidder stadig i mit baghovede. Det kan da bare være at MW2´s singleplayer del er MEGA dårlig.. men lige nu sammenligner jeg bare for meget med Uncharted 2..

Og ja Psykocyber, inden du spørger, det er bare en ONTHERAILS shooter.. man kan storme igennem de fleste baner.. der er kun en vej, og det er alt scripted..

Psykocyber
Psykocyber
Citerer hanmik:
inden du spørger, det er bare en ONTHERAILS shooter.
Behøvede ikke at spørge, det er efterfølgerende til MW, self vil det være endnu mere railshooter end etteren^^

JacDG
JacDG
Citerer hanmik:
har spillet ca. 2 timer nu. singleplayer delen er lidt flad efter uncharted 2...

Den sidder jeg nok også med, frygter lidt at SP skuffer, men okay køber det mest for MP såå. Får muligvis fri om en time, maks tre bliver kewl at få fat i det!

Things, stuff, words...
Missing Avatar
hanmik
Citerer JacDG:
Den sidder jeg nok også med, frygter lidt at SP skuffer, men okay køber det mest for MP såå. Får muligvis fri om en time, maks tre bliver kewl at få fat i det!

jeg har sikkert hyped mig selv for meget.. skulle efter noget medicin igår, og så gik jeg lige forbi en EDB handel og de havde spillet.. så jeg tog det med hjem, men kunne ikke spille det før 4-5 timer senere.. så jeg sad og glædede mig LIDT for meget til at komme igang med MW2 ..

I skal ikke forstå det som om det er dårligt, det mangler bare et eller andet..

The_Dude
The_Dude
Citerer ChickenBone:
Citerer The_Dude:
hvordan kan i være bange for spoilers ? Den historie der i er jo så ligegyldig som nogen spil historie kan være

.. og det kom fra en mand der sikker elsker historien i Mario? GTFO.

Det lader ikke til at jeg er den eneste der ikke hidser mig op over historien i de spil Men kan godt se for en rå og barsk mand som dig er det jo lige sagen. iiiih CB du er altså bare så tæske mandig.

Y can't metroid crawl ?
JacDG
JacDG
Citerer hanmik:
I skal ikke forstå det som om det er dårligt, det mangler bare et eller andet..

Det som jeg tror jeg ved og har set, virker også bare alt for overdrevet (som du selv sagde) Det første havde man fornemmelsen af at det kunne ske i virkeligheden lige det sekund, og derfor var bomben ret så skræmmende. Hvis det jeg ved er sandt (som det nok er) så virker det simpelthen bare som værende FOR meget af det gode.

Men igen
Citerer JacDG:
køber det mest for MP såå

Things, stuff, words...
Missing Avatar
ChickenBone
Citerer The_Dude:
Det lader ikke til at jeg er den eneste der ikke hidser mig op over historien i de spil

Uanset om historien er god eller dårlig, så er der stadig ingen grund til at spoile den for andre, vel? Det er sådan set det eneste jeg vil frem til.

Citerer The_Dude:
Men kan godt se for en rå og barsk mand som dig er det jo lige sagen. iiiih CB du er altså bare så tæske mandig.

Hvis du forbinder historien fra et spil med rå mandighed, så er der noget grueligt galt, men ja ja, nok om det.

u mad bro?
Missing Avatar
hanmik
Citerer JacDG:
Det som jeg tror jeg ved og har set, virker også bare alt for overdrevet (som du selv sagde) Det første havde man fornemmelsen af at det kunne ske i virkeligheden lige det sekund, og derfor var bomben ret så skræmmende. Hvis det jeg ved er sandt (som det nok er) så virker det simpelthen bare som værende FOR meget af det gode.

problemmet er mere at det er usammenhængende.. der mangler en rød tråd.. det er små korte missioner i forskellige dele af verden. Man farer undt fra et sted til et andet uden den store sammenhæng.. fang en mand, skyd en mand, red en mand, kør på snescooter osv.. men uden nogen rød tråd.. man aner ikke hvorfor man gør det, det er forvirrende og kedeligt på den måde.. missionerne er da fede nok, men de hænger ikke rigtig sammen..

Ak-master
Ak-master
Jeg skippede alle mellemsekvenser i 1'ern, så tror ikke den ringe historie rammer mig så hårdt. hehe

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Guffi
Guffi
Så sidder det i Boxen. Nu må jeg så se om det er noget ved. Er ikke ret meget hyped på det, men kan være det kommer

Missing Avatar
Beee
Jeg havde utroligt nok glemt alt om spillet endda at jeg for over 1 månede siden havde forudbestilt det og først da jeg i går fik mail om det var afsendt kom i tanke om det.. lol nok..

så jeg har ikke engang fået opbygget nogen hype at all..
venter bare på jeg får fri så jeg kan komme hjem og afprøve spillet, det burde meget gerne ligge hjemme i postkassen lige nu hvert fald..

Thor86
Thor86
Citerer Beee:
Jeg havde utroligt nok glemt alt om spillet endda at jeg for over 1 månede siden havde forudbestilt det og først da jeg i går fik mail om det var afsendt kom i tanke om det.. lol nok..

Hehehe Jeg havde gjort lidt det samme, jeg havde også forudbestilt det for en månede siden ca så ringede EB til mig i går og sagde jeg kunne komme op og hente det i dag, jeg havde ærlig talt glemt alt om det de sidste par dage og kun nogen få gange tænkt på det. Og så har jeg ingen gang fået spillet Uncharted 2 igennem endnu eller MP delen

Men glæder mig til få spillet det alligevel, nu hvor jeg har en kopi hos min lokale EB games pusher

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
JacDG
JacDG
Citerer hanmik:
havde heller ikke forventet andet.. GR er PT kun 2 mand... Thomas Tanggaard og Blichfeldt.. det er umuligt at skrive et helt blad og anmelde alle spil 2 mand..

Der er da også Carsten Oddgaard og Michael Bregnbak, men de vil nok ikke ligge en så stor anmeldelse over i hænderne på nogle "rookies" men syntes godt nok det er lidt skuffende at bruge en oversat anmeldelse til årets nok største udgivelse.

Things, stuff, words...
misuma
misuma
Så er det købt, see you soon on the Battlefield HIP'sters?

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.