Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad andre tænker om dig?

Mythos
Mythos
Ja, hvad tror i egentligt folk tænker om jer? Det kan f.eks. være folk på gaden, folk på dette forum eller bare mennesker som har set et billede... mange gange snyder udseendet og folk tror man er en helt anden person grundet ens udseende...

Jeg bliver tit forvekslet med rocker-typen når jeg f.eks. er i byen, nok mest grundet mine mange tattoo's og kan også mærke at yngre folk tager lidt afstand og gemmer lidt på øjenkontakten! Det sjove er, at, jeg slet ikke er den type person, gør ikke andre fortræd, er stille og roligt anlagt og er ellers en ret smilende person... men tror det er, hvad folk tænker...

jer?

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Folk tror tit jeg er heavy metal typen, sikkert fordi jeg har langt hår. Hvilket er sjovt, da heavy metal er en af de få genrer musik som jeg aldrig hører. Da jeg havde kort hår troede alle til gengæld at jeg spillede fodbold, hvilket jeg heller ikke gør. Ret besynderligt

Shit happens...
oliman22
oliman22
I morges oplevede jeg da jeg kørte bus, at nogle efterskoleelever sad og pegede på mig og viskede "freak"

Det håber jeg da ikke alle synes jeg er

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Antitomas
Antitomas
^Det lyder sørme ubehageligt. Nu kender jeg dig selvfølgelig ikke, men det kan være hvis du har et lidt "nørdet" udseende, at ordet "freak" for nogle kan være en forstærket måde at klassificere den type "nørd", mange ser som en udstødt type. Jeg ved det selvfølgelig ikke, det er bare spekulationer.

Af en eller anden grund er der mange, der tror, jeg spiller guitar eller trommer, selvom jeg ikke kan finde ud af nogen af delene. Jeg spiller godt nok klaver, synger og laver elektronisk musik, men jeg synes, det er sjovt at så mange rammer lige ved siden, når de er så forholdsvist tæt på i deres anskuelser.

PlayAgain.dk
oliman22
oliman22
Citerer Antitomas:
^Det lyder sørme ubehageligt. Nu kender jeg dig selvfølgelig ikke, men det kan være hvis du har et lidt "nørdet" udseende, at ordet "freak" for nogle kan være en forstærket måde at klassificere den type "nørd", mange ser som en udstødt type. Jeg ved det selvfølgelig ikke, det er bare spekulationer.

Der ramte du hovedet på sømmet bare se mit profil billede briller og starwars t-shirt jeg ber vel selv om det

Missing Avatar
Capperdude
Tror folk tænker at jeg er en idiot.. Men mest fordi jeg er en stor bred type, som løfter tunge vægte og har tattoos.. Sjovt at man er "rockertypen" så snart man er større en gennemsnittet og har tattoos

Men er faktisk en sød og rar person

Manchester United forever <3
oliman22
oliman22
Citerer Capperdude:
Men er faktisk en sød og rar person

Agreed

Missing Avatar
Capperdude
Citerer oliman22:
Agreed

takker, troede jeg var lidt alene om den holdning hehe

oliman22
oliman22
Citerer Capperdude:
Citerer oliman22:
Agreed

takker, troede jeg var lidt alene om den holdning hehe

Nejnej det tror jeg ikke

Thor86
Thor86
Citerer oliman22:
I morges oplevede jeg da jeg kørte bus, at nogle efterskoleelever sad og pegede på mig og viskede "freak"

Det håber jeg da ikke alle synes jeg er

Det lyder utrolig ubehageligt. Det er aldrig sjovt at få kaldt øgenavne efter sig, prøv lad vær med tænk for meget over det. Det var et par idioter som havde brug for nedgøre en - du blev den uheldige.

Jeg bliver generelt opfattet som den lidt sporty type. Har flere gange gået rundt i sportsmaster/stadium og blevet spurgt om hjælp. "Jamen du ser så sporty ud".. Men det pudsige er det faktisk også er sket andre steder, så nogen folk må tænke jeg ser behagelig ud og få lyst til at snakke med mig

Hvad mine venner tænker, ved jeg ikke præcist. De ser mig nok som en dømmende person eller ham de skal spørge, hvis de skal bruge en ærlig mening. Men jeg er også den sjove - uden være det med vilje. Jeg har høre apparater og fik det først da jeg var 17. Det har gjort jeg har svært ved at lægge udtrykket på nogen forskellige ord eller udtale visse ord rigtigt, det giver som regel anledning til god griner. Og nogen gange snakker jeg bare uden at tænke mig om, så der kommer mærkelige sætninger ud af det.

Men er egentlig tilfreds med hvordan jeg bliver opfattet. Den gang jeg var 18 synes jeg folk tog mig for useriøst, men det er der heldigvis blevet ændret på. Dog kunne jeg godt tænke mig være den folk spurgte til råds. Jeg har oplevet folk har spurgt mig om hjælp, hvor efter jeg så giver dem et korrekt svar men alligevel ser jeg dem lige spørge en anden for at være helt sikker. Det kan irritere mig møg meget.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
nicolaischwartz
nicolaischwartz
Folk bliver altid overraskede når jeg fortæller dem at en stor del af min fritid går til gaming. Men jeg ligner nok heller ikke den typiske gamer.

Ked af at høre det med dig oli, det lyder ikke særlig rart.

Journey - Game of the Decade
oliman22
oliman22
Takker folkens

Det er desværre ikke en enlig svale, det sker engang imellem at jeg bliver udsat for sådan noget

nicolaischwartz
nicolaischwartz
Citerer oliman22:
Takker folkens

Det er desværre ikke en enlig svale, det sker engang imellem at jeg bliver udsat for sådan noget

Nu er jeg blot nysgerrig. Man skal selvfølgelig se ud som man har lyst til, men får du aldrig lyst til at ændre dit udseende, på baggrund af disse negative oplevelser?

Missing Avatar
Capperdude
Citerer oliman22:
Takker folkens

Bare husk det er dem der er noget i vejen med

Citerer nicolaischwartz:
Nu er jeg blot nysgerrig. Man skal selvfølgelig se ud som man har lyst til, men får du aldrig lyst til at ændre dit udseende, på baggrund af disse negative oplevelser?

Man skal aldrig ændre sig pga andres mening

iLive
iLive
@oliman22
Så længe du er, som du gerne vil være, så er alt andet ligemeget. Det er der nogen, som har svært ved at forstå, men det er deres problem. Uanset hvem du er, så vil der altid være nogen, som vil være imod dig.

nicolaischwartz
nicolaischwartz
Citerer Capperdude:
Man skal aldrig ændre sig pga andres mening

Prøv at læs en gang til, hvad det er jeg skriver. Og det var ment som et ganske venligt spørgsmål til oliman. Ville egentlig bare gerne vide hvordan han reagerer oven på en sådan oplevelse.

Missing Avatar
Capperdude
Citerer nicolaischwartz:
Prøv at læs en gang til, hvad det er jeg skriver. Og det var ment som et ganske venligt spørgsmål til oliman. Ville egentlig bare gerne vide hvordan han reagerer oven på en sådan oplevelse.

Var ikke et angreb var bare min mening, og jeg læste det heller ikke som om du prøvede at få ham til at lave om på sig selv, sorry hvis det fremstod sådan

oliman22
oliman22
Jeg har aldrig helt forstået hvorfor de andre gør det i mod mig, men der må vel være en grund til det

Og nej jeg vil andre ændre mig bare fordi jeg bliver mobbet i skolen, jeg er den jeg nu engang er, og det skal helst forblive sådan

Ps. så slå lige om DR2, der er en spændende dokumentar om kennedy

iLive
iLive
@capperdude
Jeg forstod det ikke sådan. Du fortalte bare din mening.

Missing Avatar
Capperdude
Citerer oliman22:
Jeg har aldrig helt forstået hvorfor de andre gør det i mod mig, men der må vel være en grund til det

dem der mobber, er som regel børn, som bliver vanrøgtet eller misbrugt derhjemme.. og så skal deres sår i røven, gå ud over alle andre.. de er bare nogle ynkelige ofre, så tag dig ikke af dem, hav ondt af dem

Citerer iLive:
@capperdude
Jeg forstod det ikke sådan. Du fortalte bare din mening.

super tak.

oliman22
oliman22
Citerer Capperdude:
Citerer oliman22:

dem der mobber, er som regel børn, som bliver vanrøgtet eller misbrugt derhjemme.. og så skal deres sår i røven, gå ud over alle andre.. de er bare nogle ynkelige ofre, så tag dig ikke af dem, hav ondt af dem

Nej, tror sgu ik de bliver vanrøgtet, men det er nærmere forkælede unger, der ik har noget at give sig til, og i stedet lader det gå ud over "nørden" der i frikvarteret spiller WoW og MW3

Missing Avatar
Capperdude
Citerer oliman22:
Nej, tror sgu ik de bliver vanrøgtet, men det er nærmere forkælede unger, der ik har noget at give sig til, og i stedet lader det gå ud over "nørden" der i frikvarteret spiller WoW og MW3

Jeg hørte for ikke så længe siden, om en af mobberne fra min gamle folkeskoleklasse, som var blevet tævet næsten dagligt af hans alkoholiserede far
Så alle de gange han mobbede nogen, var det et råb om hjælp, ret ynkeligt..

Så næste gang nogen mobber dig, så prøv at tilbyd dem hjælp

oliman22
oliman22
Citerer Capperdude:
Så næste gang nogen mobber dig, så prøv at tilbyd dem hjælp

Ja, en af dem smadrede mig for et par uger siden, ind i en hylde, da jeg skulle hente mine tysk bøger, besvimede faktisk i et par sekunder, og han havde slet ikke engang en grund til det

Kalger
Kalger
Jeg vil mene at mange af jordens problemer er pga folk der ikke kan forstå at vi alle er forskellige, har forskellige meninger, og ser forskellige ud osv.
Ville da også være kedeligt hvis vi alle så ens ud, ville da ihvertfald ikke have en kæreste der lignede min mor.
En samtale med en person der er dybt uenig med dig er da tit mere interessant end en samtale med en der er enig med alt du siger.

Personligt lytter jeg ikke til folk når jeg kan se de er dybt idiot, det er ligesom om de tager en trøje på med teksten "Jeg er en idiot, bare ignorer mig."
Men er godt klar over det ikke altid er lige nemt.

"Dont argue with an idiot, they will drag you down to their level and beat you with experience."
anakonda
anakonda
træner en del selv og vejer over de 90kg, men har også en ret nørdet udstråling og er egentlig lidt genert. så tror de fleste ser mig som en rolig bamse

Citerer oliman22:
Takker folkens

har du overvejet at det størstedelen af tiden bare er noget du bilder dig ind oppe i hovedet? den der ''verden er imod mig'' følelse er tit urealistisk. hvis en lækker pige kigger surt på en, er oddsne for at hun er i dårligt humør og tilfældigvis kigger i ens retning langt større, end at hun kigger ned på en fordi man er en ''freak''.

af samme grund plejer jeg at smile til folk som ser nedtrykte ud

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.