Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

The sticks on the PS4 controller

sobae86
sobae86
nu har jeg haft min ps4 i 2 uger og mine sticks på controlleren er ved at være lidt slidt. har ikke spille så meget en da. min ps3 controllers sticks fejler ikke noget og den har jeg brugt 4 år.

andre som oplever det samme?

link til billed:

http://www.flickr.com/photos/sobae/11305191154/

ManGa
ManGa
Har ikke selv oplevet den fejl endnu.. men så igen, får først min på fredag Ej men det lyder da lidt spøjst hvis de bliver slidt så hurtigt, men Gamestop har jo PS4 stande i deres butikker, så hvis man om en oge eller to går derind og prøver deres, så kan man jo sammenligne lidt og se om de også er blevet sløve Bare mit råd mate

Love for people is temporary - love for hardstyle is forever!
sobae86
sobae86
tror ikke du kan regne med den du ser i butikken. da de ofte bliver brugt af folk/børn som står der i 2-3 min. det kan jo være et problem efter man har bruget den i længere tid 1-2 timer, og den er håndvarm hvor du har tommelen på plasten, at matrialet ikke kan holde til det. men det er en super fed controller, så det er sgu lidt synd!

sobae86
sobae86
jeg fik den fra bilka, så der burde også komme andre, desværre.

men har skrevet til sony, men burde nok ha skrevet til bilka. nu må jeg se hvad de skriver til mig.

Mike JezZ
Mike JezZ
Citerer sobae86:
jeg fik den fra bilka, så der burde også komme andre, desværre.

men har skrevet til sony, men burde nok ha skrevet til bilka. nu må jeg se hvad de skriver til mig.

Du må meget meget gerne fortælle hvad der sker herinde når du har fået svar.

sobae86
sobae86
det skal jeg nok. har fået en autosvar fra sony. kontakt forhandleren. men det kunne jeg sige mig selv. ringe service.

Tillagt 2013-12-10 12:32:
bilka har sværet mig, jeg skal bare tage den med ud til en af deres butikker. da det ikke er meningen den skal smuldre. så må jeg se hvad de siger til det, når jeg kommer ud med den tordag.

PurpleboyDK
PurpleboyDK
Jeg har selv oplevet det samme. Det er dog kun på L3 indtil videre. Også min L1 knap virker til at sætte sig fast en gang imellem :/

Dryaxx
Dryaxx
Har ca spillet en 100 timer på min PS4 indtil videre.

Dog har der været nul problemer med min controller, og ingen tegn på nogen former for slid.

Gad vide om det kun er en lille % del af folks controllere der bare er ''svagere'' end andres, or something ?

-Insert original and witty signature here-
Fahrenheit
Fahrenheit
umiddelbart ved jeg af egen erfaring at DS3 ikke havde helt den samme solide overflade som DS2 på venstre analog pind, efter godt 7-8 måneders brug var overfladen på den nærmest helt ren og det gjorde fingeren gled hvilket var belastende især i racing spil hvor der ofte er situationer hvor den skal holdes i en bestemt retning i lang tid. Jeg har stadig min DS2 som efterhånden er 8 år gammel og jeg brugte den i timevis i en 2-3 års periode kun til at spille PES 5 og 6 på PC hvorimod min DS 3 er brugt i kortere perioder af gangen i godt 2 år nu. Tror de generelt de er begyndt at slacke med dem. Den nye controller virker temmelig fin at holde i men den mere blanke overflade på den kunne ende med at være problmeatisk i længden. Det kan self også være du har været uheldig, spørgsmålet er om du ikke kan få den byttet på en eller anden måde. Bilka er generelt det sted hvor jeg køber mine konsoller da der er sjældent problemer med dem da de ofte har travlt til at analysere hvad det er man kommer med

minisnor
minisnor
Reklamationen burde dække alle skader på en PS4 indenfor det første ½ år, da sådan et dyrt luksusprodukt forventes at være af en så høj kvalitet, at den slags fejl ikke skyldes slitage eller forkert brug.

Bazzinga!
ManGa
ManGa
Nu er min egen DS4 controller desværre også begyndt at vise tegn på slid og har snakket med Gamestop om det og de råder til at komme ind med den hurtigst muligt og få dem byttet om, for de har hørt fra Sony af at der ikke kommer ændringer på designet og derfor alt øv vil være noget der kan ske og det kun er et spørgsmål om tid før at de stopper med at tage mod reklamationer om det hos dem, da Sony ikke selv vil tage dem retur.

FYI. så er grunden til at de smuldrer ens kropsfedt og sved fra hans gerne - det viser sig at de decideret går ind og opløses materialet på controlleren hvis man sveder nok :-/

Love for people is temporary - love for hardstyle is forever!
verupk
verupk
Har været nede og bytte min i gamestop Idag hvor de byttet den uden spørgsmål. Så de bytter stadig. Fik en splinter ny controllere i æske med det samme. Syntes kanterne på den nye controler sticks virker langt mere faste. Hvor jeg kunne mærke at de bøjede sig lidt på den gamle controler rykker de sig slet ikke på den nye.

"tidliger sauron"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg havde en kunde som kom ind med hans 10 dage (!!!) gamle controller i går. Jeg gav ham selvfølgelig bare en ny uden at stille spørgsmål. Det var gummiet der var gået fra, som set på diverse billeder på nettet. Det er godt nok en skam, med disse problemer. Især hvis de hverken ønsker at ændre designet/materialet, og sågar stopper med at modtage reklamationerne.

- En dude i forklædning..
Sejborg
Sejborg
Lagde du mærke til om han havde fede fingre?

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Sejborg:
Lagde du mærke til om han havde fede fingre?

Så vidt jeg husker, så havde hans fingre i helt normal størrelse. Nu er det ikke så ofte at jeg står og nærstuderer mine kunders fingerstørrelse, men for din skyld, så skal jeg huske det hvis det sker at jeg får endnu en kunde med samme problem.

Har du en spændende teori i kog, som du vil dele med os andre?

- En dude i forklædning..
Sejborg
Sejborg
Tak

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
BA
BA
Det er for dårligt. Kan se min snart smuldrer. Iøvrigt sidder min R2 fast nogle gange. Måske pga. Fifa

Miraculix
Miraculix
Citerer Carmillah:
Har du en spændende teori i kog, som du vil dele med os andre?

Fede fingre sveder mere.. måske er det hvad han tænker

Druidens visdom...
Missing Avatar
herlo.jan
vi har også købt en i Bilka den skal ind til Sony og ombyttes til en ny 21dage

Missing Avatar
markvh
Jeg har samme problem. På den ene controller kan man nu se plastik-pinden inde bag gummiet. Jeg har købt min PS4 på Amazon i April. De bad mig om at kontakte Sony. I dag ringede jeg så til Sony Danmark, men de kan ikke erstatte mit produkt "lige nu", fordi de har fået omlagt deres system.

Har man ikke juridisk krav på at få erstattet sit produkt? Mit produkt er jo efterhånden så dårligt, at det ikke længere kan bruges optimalt.

Missing Avatar
CasperHolme
har haft samme problem, købte min i Elgiganten.
fik at vide det var et problem de havde hørt så fik bare en Ny controller.. men det samme problem er gældende for den.

Hyuuga
Hyuuga
Citerer markvh:
Jeg har samme problem. På den ene controller kan man nu se plastik-pinden inde bag gummiet. Jeg har købt min PS4 på Amazon i April. De bad mig om at kontakte Sony. I dag ringede jeg så til Sony Danmark, men de kan ikke erstatte mit produkt "lige nu", fordi de har fået omlagt deres system.

Har man ikke juridisk krav på at få erstattet sit produkt? Mit produkt er jo efterhånden så dårligt, at det ikke længere kan bruges optimalt.

http://www.nordiskfilm.com/dk/Kontakt/FAQ/

Defekt PlayStation eller anden reklamation - Udland (gælder EU-lande, Island, Lichtenstein, Norge og Schweiz): Hvis du oplever problemer med dit produkt, eller det er defekt, og du har købt produktet i en af de ovennævnte lande, kontakt venligst enten vores PlayStation-support (se punktet Teknisk assistance) eller en hvilken som helst lokal PlayStation-forhandler.

Det er Nordisk film der ordner tingene, når du har købt fra udlandet Jeg har selv købt fra amazon.de, og undersøgte om man kunne få fixet min PS4 her hjemme, og det kan man igennem nordisk film, som har playstation i danmark

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Broch83
Broch83
Det er da pudsigt. Jeg skrev til Playstation Support og spurgte om, om jeg kunne få repareret et udenlandsk PS produkt i Danmark. De henviste til deres regler og retningslinier, hvor der stod, at reklamation skulle ske direkte til forhandleren, og konkluderede så til sidst, at det kunne jeg altså ikke...

Missing Avatar
markvh
Citerer Hyuuga:
Citerer

http://www.nordiskfilm.com/dk/Kontakt/FAQ/

Defekt PlayStation eller anden reklamation - Udland (gælder EU-lande, Island, Lichtenstein, Norge og Schweiz): Hvis du oplever problemer med dit produkt, eller det er defekt, og du har købt produktet i en af de ovennævnte lande, kontakt venligst enten vores PlayStation-support (se punktet Teknisk assistance) eller en hvilken som helst lokal PlayStation-forhandler.

Det er Nordisk film der ordner tingene, når du har købt fra udlandet Jeg har selv købt fra amazon.de, og undersøgte om man kunne få fixet min PS4 her hjemme, og det kan man igennem nordisk film, som har playstation i danmark

Tusind tak for hjælpen, jeg var efterhånden på bar bund mht. at få mit produkt erstattet. Underligt at PS DK ikke kunne informere mig om dette?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.