Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Ny laptop (hjææælp)

Ak-master
Ak-master
Hej. Jeg er i øjeblikket på udkig efter en ny laptop.
Budget er omkring 7-8000 kr.

Jeg har kigget på følgende to:
https://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-ZENBOOK-UX310UQ-FB276T/2569769
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=124&products_id=7338&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Minimum 512GB SSD er vigtig tydeligvis. Den skal være hurtig, robust og let. Jeg laver ikke det store grafiske arbejde, men kan jeg spille lidt på den, er det da et plus.

Hvilken af de to bør jeg vælge? Måske lidt en Asus vs. Lenovo ting. Eller er der en langt bedre tredje mulighed?

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Har du været forbi MM Vision? Dansk, god kvalitet. Koster en del, men findes også i dit prisleje. Købte fra dem i maj og har været imponeret over både kvalitet og kundeservice. Ikke sikker på, at de laver maskiner i 13", men udvalget er småt, så du kan hurtigt kigge dem igennem.

Other M.
manutdxdk
manutdxdk
Købte selv den Asus Zenbook, som den du har linket til, i maj. Dog er jeg ikke sikker på at det er præcist samme model.

Jeg er glad for min. Den er rar at skrive på og generelt at arbejde med. Den er meget let og jeg har spillet bl.a. Stellaris, Europa Universalis IV og FM uden nogle problemer. Jeg ved dog godt at det ikke er de mest krævende spil, men dog stadig rart. Skal også siges at udseende og tastatur minder meget om en Macbook.

Ak-master
Ak-master
Citerer Magnus Laursen:
Har du været forbi MM Vision?

Den ser jo bestemt ikke dårlig ud. Men man betaler også noget mere for den. Lidt for meget desværre.

Mike JezZ
Mike JezZ
Systemspecifikationerne på den bærbar du linker til er stort set identiske med denne her Lenovo, som jeg også selv har betstilt. Har ikke modtaget den endnu, så kan ikke fortælle dig så meget om den.

Du skal dog ikke forvente at kunne spille på hverken Lenovoen eller den du Asus du linker til, medmindre du selvfølgeligt udelukkende snakker indie-titler og ældre spil.

Ak-master
Ak-master
@Mike
Godt tilbud! Desværre er den udsolgt.

Mike JezZ
Mike JezZ
Citerer Ak-master:
@Mike
Godt tilbud! Desværre er den udsolgt.

Du kan reservere den i en butik nær dig, hvis der er nogle af disse der er i nærheden.

Ellers vil jeg vente tiden an og se efter tilbud, der kommer nye hver uge. Ellers hold øje med siden, jeg oplevede det samme med et andet produkt, hvorefter de et par dage senere fik flere på lager.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.