Online Benny Bidstrup den 2 december 2018 kl. 15:00. Hi, Jeg skal finde en gamer stol , som jeg skal give i gave. Har kigget lidt rundt og faldt over en Nordic 200 Premium på Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=3l6WgFzuxl8 Er der nogen som kender denne model og kan den anbefales. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline aule10 den 15 februar 2019 kl. 20:33. Benny en god kontor stol i stedet for en såkaldt gamerstol, vil være langt bedre. Tag ned og prøv forskellige stole hos din nærmeste kontorforsyning. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline The_Dude den 15 februar 2019 kl. 22:08. Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Y can't metroid crawl ? OnlineModerator hjorth den 17 februar 2019 kl. 18:21. Citerer The_Dude:Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Jeg synes egentligt ikke det er overpriser Så vidt jeg ved ligger de et sted mellem 1000-4000 og det er egentligt ikke unormalt for kontorstole. Du kan selvfølgelig også få væsentligt billigere kontorstole, men priserne på gamer stole varierer egentligt ikke mere end almindelige stole gør, som også kan skaffes helt op til 7-8 tusind uden at de kan alverdens ting, lidt ligesom gamerstole Det er vel bare en niche kontorstol til en bestemt del af gamer segmentet ? Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all Online Mandela den 17 februar 2019 kl. 18:40. Secret Lab skulle efter sigende lave virkelig gode stole. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline aule10 den 15 februar 2019 kl. 20:33. Benny en god kontor stol i stedet for en såkaldt gamerstol, vil være langt bedre. Tag ned og prøv forskellige stole hos din nærmeste kontorforsyning. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline The_Dude den 15 februar 2019 kl. 22:08. Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Y can't metroid crawl ? OnlineModerator hjorth den 17 februar 2019 kl. 18:21. Citerer The_Dude:Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Jeg synes egentligt ikke det er overpriser Så vidt jeg ved ligger de et sted mellem 1000-4000 og det er egentligt ikke unormalt for kontorstole. Du kan selvfølgelig også få væsentligt billigere kontorstole, men priserne på gamer stole varierer egentligt ikke mere end almindelige stole gør, som også kan skaffes helt op til 7-8 tusind uden at de kan alverdens ting, lidt ligesom gamerstole Det er vel bare en niche kontorstol til en bestemt del af gamer segmentet ? Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all Online Mandela den 17 februar 2019 kl. 18:40. Secret Lab skulle efter sigende lave virkelig gode stole. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline The_Dude den 15 februar 2019 kl. 22:08. Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Y can't metroid crawl ? OnlineModerator hjorth den 17 februar 2019 kl. 18:21. Citerer The_Dude:Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Jeg synes egentligt ikke det er overpriser Så vidt jeg ved ligger de et sted mellem 1000-4000 og det er egentligt ikke unormalt for kontorstole. Du kan selvfølgelig også få væsentligt billigere kontorstole, men priserne på gamer stole varierer egentligt ikke mere end almindelige stole gør, som også kan skaffes helt op til 7-8 tusind uden at de kan alverdens ting, lidt ligesom gamerstole Det er vel bare en niche kontorstol til en bestemt del af gamer segmentet ? Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all Online Mandela den 17 februar 2019 kl. 18:40. Secret Lab skulle efter sigende lave virkelig gode stole. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
OnlineModerator hjorth den 17 februar 2019 kl. 18:21. Citerer The_Dude:Er en gaming stol ikke også bare en kontor stol til overpris ? Jeg synes egentligt ikke det er overpriser Så vidt jeg ved ligger de et sted mellem 1000-4000 og det er egentligt ikke unormalt for kontorstole. Du kan selvfølgelig også få væsentligt billigere kontorstole, men priserne på gamer stole varierer egentligt ikke mere end almindelige stole gør, som også kan skaffes helt op til 7-8 tusind uden at de kan alverdens ting, lidt ligesom gamerstole Det er vel bare en niche kontorstol til en bestemt del af gamer segmentet ? Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all Online Mandela den 17 februar 2019 kl. 18:40. Secret Lab skulle efter sigende lave virkelig gode stole. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Online Mandela den 17 februar 2019 kl. 18:40. Secret Lab skulle efter sigende lave virkelig gode stole. Synes godt om1Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK