Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

hvid samsung tv

The_Dude
The_Dude
jeg ville lige høre om det der hvide samsung lcd tv er godt til Wii/dvd/tv ? eller har den dårlig billede ? syns bare designet er topklasse. jeg ved ikke om der er flere modeller som er hvide jeg så den bare i en butik og lod ikke rigtig mærke til model navnet. håber nogen kan gætte hvilken det er

Y can't metroid crawl ?
sebman
sebman
Tv'et hedder 32R71W det er faktisik et meget godt tv til pengene så bare kom igang med at købe det.

The_Dude
The_Dude
kan det passe det ligger på ca. 8500 lige nu ? har du et link til et billede ?

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
det er ikke det der rødvins tv men helt hvid

Y can't metroid crawl ?
The_Dude
The_Dude
hvilket af dem ?
den er egentlig billig hvis det er den øverste der også er god

Y can't metroid crawl ?
Chromosome
Chromosome
.

Tillagt 2007-02-25 21:26:
Citerer Quiet_Riot:
Samsung har i det hele opnået et fuldstændig fordrejet image. De laver ikke optimale TV. Måske hvis de kostede det halve, ville det være acceptabelt.. Men, ja.

Apple & Mcintosh ❤️
Missing Avatar
Mikael Hansen
Jeg må lige støtte op om Quiet_Riot's udsagn.

Toshiba laver ganske hæderlige fjernsyn, og havde de haft samme sans for design og markedsføring som Samsung, ville folk slet ikke være i tvivl.

Det bedste råd der kan gives mht. køb af fjernsyn - tag ud og se det i virkeligheden. Jeg har selv for nylig vejledt i køb af et fjernsyn, og endte med at stemme for Toshibaen fremfor Samsung.

Der var en verden til forskel på kontrastområdet, og lyden i et Samsung fjernsyn er bestemt ikke noget at råbe hurra for.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.