Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Civ. IV og mit grafikkort

Jeg har førhen kunnet køre bl.a. Spore og "The orange box" på min bærbare Packard Bell, og har netop købt spillet "civilization IV" til min PC. Problemet er bare at når jeg kører det igennem siden www.canyourunit.com siger den at jeg ikke kan køre spillet, hvor det eneste "fail" er mit grafikkort der er et:

Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family

spillet kræver:

64 MB 3D Video Card with Hardware Transform & Lighting (NVIDIA GeForce2+ / ATI Radeon 7500+)

Når jeg så søger på diverse forums på nettet bliver der dog sået tvivl om dette, lyder som om nogle godt kan trække spillet. Kan jeg få nogle bud fra jer? Har ikke brudt pakningen endnu, da jeg ville være sikker på jeg kan trække det
PS2 styrer
  • 0
Hey Ps2 nerd,

Jeg tror umiddelbart dit grafikkort sagtens kan trække Civ IV, hvis du kan kører Spore og Orange Box!
  • 0
men det bliver mere krævende jo mere du bygger så vidt jeg husker
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Endte med at tage den sikre og byttede spillet inden jeg pakkede det ud, så har nu første sæson af Futurama
PS2 styrer
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.