Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Wii U er ikke ligeså stærk som PS3!

Gameren-DK
Gameren-DK
Massere af spil lavere har sagt at den er ikke ligeså stærk som PS3 og Xbox 360.

Det vil sige at multiplatform spil enten skal droppe den eller begrænse deres spil endnu mere pga dårligt hardware, de kunne så i det mindste lave den ligeså stærk som PS3'en, det er bare fail af Nintendo det der.

Gameren-DK den danske PS3 og XBOX 360 gamer!
Firebrazer
Firebrazer
Men... det har PC-ejerne skulle leve med i et stykke tid^^

Go with the decision that makes for the best story.
The_Dude
The_Dude
Jo de rygter kommer fa unavngivne kilder hvorimod dem der siger den er bedre er alle nævnt ved navn. Så rygtet er svært at tage alvorligt

Y can't metroid crawl ?
Mimic_Octopus
Mimic_Octopus
Jeg har svært ved at tro at den vil være svagere, det for langt ude, de to andre er så gamle, så det er jo en ren hån, hvor meget stærkere er nok mere spørgsmålet.

Alle de mærkelige rygter

Chromosome
Chromosome
Men Nintendo koncentrerer sig jo heller ikke om at have den stærkeste platform! Så hvorfor ikke en ringere hardware end ps3 og x360..

Apple & Mcintosh ❤️
kozo
kozo
Cromosome.. Du er vist ikke helt med i din videospil historie..
Nintendo plejer jo netop at være stærkest..
Ja de har ikke været det i denne generation.. der var sony's stærkere... Men Nintendo har haft den stærkeste maskine mange gange.. sony.. ja kun en med ps3..

Missing Avatar
saksen
Citerer The_Dude:
Jo de rygter kommer fa unavngivne kilder hvorimod dem der siger den er bedre er alle nævnt ved navn. Så rygtet er svært at tage alvorligt

Nu er det GI.biz der har bragt rygtet, og de har altid ramt plet so far.
Jeg håber dog det ikke er rigtigt da det ultimativt ville betyde farvel til tredjeparts for Nintendo.

kozo
kozo
Saksen:
Så nintendo der laver en maskine der hedder "you" der (i følge nintendo selv) også skal gå efter de "hardcore" gammere..
og konkurrer mod onlive, apple, desktops, sony, ms, mm.
laver en maskine 6-7 år efter.. ps360 (og vi kender jo lov om at hardware styrke fordobles og priser halveres hvert år)

Som er svagere.. come on..
Det er usandsynligt at den ikke er mindst dobbelt så stærk som ps3..

The_Dude
The_Dude
Saksen kan se mir svar kunne mistolkes. Med kilder mener jeg udviklere men det var heller ikke til at vide alle der siger den er bedre er udviklere der står frem med navn hvorimod dem der siger den er dårligere aner man ikke hvem er. De siger bare de er udvikler og set kan alle jo sige når de nu er anonyme

Y can't metroid crawl ?
Mythos
Mythos
Håber de laver en maskine der slår ps3 og x360 på hardware fronten, men der skal også en god software del, for at slå konkurrenterne... Multiplayer og online er alfa omega.

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
The_Dude
The_Dude
Nye rygter vil at LucasArts har et mmo på vej til Wii U.

Y can't metroid crawl ?
Missing Avatar
saksen
Citerer Mythos:
Håber de laver en maskine der slår ps3 og x360 på hardware fronten, men der skal også en god software del, for at slå konkurrenterne... Multiplayer og online er alfa omega.

Men er det nok? Bør de ikke lave en maskine som er på niveau med Sony og MS næste konsoller?

Jeg håber virkelig ikke de her rygter passer for jeg har en svaghed for Nintendo, men ønsker ikke at støtte dem hvis de igen går efter gammelt billig hardware.
Bevares rent økonomisk har Wii været en dundrende success, det ændrer dog ikke på at den nærmest er på ps2 niveau rent grafisk.
Men ja som Psyko siger, vi får det alle at se til E3

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.