Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ocarina of Time - hvad nu?

Fox-Mulder
Fox-Mulder
Citerer Elias11:
Der er annonceret og fremvist et top-down-Zelda-spil (á là Link to the Past) til Nintendo 3DS, og så er der annonceret et nyt Zelda-spil til Wii U, som endnu ikke er fremvist. Der bliver nok vist klip fra det næste år til E3.

Uhhhh we like !! Måtte dog gerne laves til Xbox one.

Zelda kommer ALDRIG til Xbox 1. Zelda er et Nintendo spil eksklusivt til Nintendo konsoller. Så hvordan i alverden kan du tænke sådan ? Det svarer jo til at Halo kan komme til Wii U.

Hvordan kan du tro at jeg syntes det er i orden at du er så arrogant at høre på?

Slap dog af ? Hvis du vil spille Zelda, så kan du da bare købe en Nintendo konsol ? Troede at alle vidste, at Zelda var eksklusivt til Nintendo ?

Citerer Elias11:
Har jeg skrevet noget sted at jeg troede det bliver lavet til Xbox ?

Citerer Elias11:
Uhhhh we like !! Måtte dog gerne laves til Xbox one

Ved du ikke hvad du selv skriver ?

Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
Aalborg
Aalborg
Oh den kommer til Xbox? det glæder jeg mig til!!!

"let røven og gør noget"
Elias11
Elias11
Måtte dog gerne laves til Xbox, hvordan du få det til at jeg tror det bliver lavet?
Og nej jeg skal ikke slappe af, du skal tage og tænke på hvilken tone du taler til folk på..

Hvad hvis jeg havde været helt ny her på GR,
Og det første response jeg så på min allerførste kommentar var en højrøvet en af slagsen?

Det kan da godt være at du troede at alle vidste det var eksklusive til Nintendo..
Men giver det dig ret til at være så dum at høre på? Du er da totalt respektløs."

Jeg skrev at det gerne måtte laves til Xbox, hvordan kan du fordreje det til at jeg tror noget andet ? Du måtte også gerne forstå hvad jeg skriver, men det bliver nok heller ikke tilfældet..

The_Dude
The_Dude
hvorfor måtte det gerne laves til xbox ?

Y can't metroid crawl ?
Fox-Mulder
Fox-Mulder
Citerer Elias11:
Måtte dog gerne laves til Xbox, hvordan du få det til at jeg tror det bliver lavet?

Jeg har vist misforstået din mening så ? Men hvorfor til Xbox ? Tror du Microsoft kan lave et bedre Zelda spil end Nintendo selv kan ? Eller er det fordi du hellere vil have Zelda på en kraftigere konsol end Wii U ? Vi har jo ikke engang set hvor godt Zelda bliver på Wii U endnu ? Du må da forklare hvorfor ? Ellers giver det altså ikke rigtig nogen mening ?

Citerer Elias11:
Og nej jeg skal ikke slappe af, du skal tage og tænke på hvilken tone du taler til folk på..

Hvad hvis jeg havde været helt ny her på GR,
Og det første response jeg så på min allerførste kommentar var en højrøvet en af slagsen?

Det kan da godt være at du troede at alle vidste det var eksklusive til Nintendo..
Men giver det dig ret til at være så dum at høre på? Du er da totalt respektløs."

Okay så slemt mente jeg det altså heller ikke ? Det var snarere ment som en harmløs spøg ? Det var netop derfor jeg afsluttede med en grinende smiley ? Og tilsyneladende drejer det sig jo bare om en misforståelse, så lad os ikke koge mere vand på den suppe ? Op med humøret!

Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
JØP
JØP
Citerer The_Dude:
hvorfor måtte det gerne laves til xbox ?

Så man ikke behøvede at have mere end én konsol for at spille alle de spil, der findes. Det ville i mine øjne egentlig også være skønt, selvom det ville ødelægge konkurrence og sådan noget. Nogle gange ville det bare være rart, hvis man kun skulle have én ting stående under TV'et, og kun én type controller.

Elias11
Elias11
Sorry har været lidt pirlig de sidste par dage mænd kan åbenbart også være præmenstruelle ;)

Nej tror absolut ikke at der er nogen der kan lave det bedre end Nintendo, men med de samme udviklere på en kraftigere maskine som feks. Xbox one ville være vildt, det er dog kun en hypotese, ved skam godt at det aldrig sker desværre.. Ikke før Nintendo smider en konsol på banen med samme kræfter som PS og Xbox..

Men tænk lige over det, et zelda spil der er lidt mere modent, lidt mere hardcore men med samme charme og univers som man kender det..
Ville være vildt at se link gå amok i samme stil som Conner i AC3..

Sådan lidt a la AC møder arkham City ;)
Men desværre er brandet som du siger eksklusive til Nintendo, måske i år 2045 når Nintendo kommer ind i kampen igen, kan jeg sidde og blive nostalgisk endnu engang

Citerer JØP:
Citerer The_Dude:hvorfor måtte det gerne laves til xbox ?

Så man ikke behøvede at have mere end én konsol for at spille alle de spil, der findes. Det ville i mine øjne egentlig også være skønt, selvom det ville ødelægge konkurrence og sådan noget. Nogle gange ville det bare være rart, hvis man kun skulle have én ting stående under TV'et, og kun én type controller.

Lige mine ord, er inkarneret Xbox tilhænger, men GOW serien har flere gange næsten fået mig til at skifte til den mørke side

Antitomas
Antitomas
Denne tråd beviser meget godt, hvor mange problemer OoT egentlig havde. Der er mange steder, hvor spillere bare giver op og holder op med at spille, fordi spillets linearitet er kamufleret. Dvs. man får et indtryk af, at man kan lave en masse ting, men i virkeligheden er du stock, hvis ikke du ved hvordan du kommer til næste dungeon.

Og dem der så tager en pause fra spillet og kommer tilbage igen, kan så have endnu sværere ved at samle op fra hvor de slap fordi der er én vej, der er den rigtige.
Dette problem havde NES-spillene selvfølgelig ikke (i samme grad) og jeg håber så inderligt, at Nintendo vender tilbage til det mindset. Hvis spilleren sidder fast, så er verdenen stor og åben nok til at han kan bruge tid med noget helt andet (og ikke bare en fetch quest) og så komme tilbage senere med nyt blod på tanden.
Majora's Mask og The Wind Waker synes jeg har været tættere på at opnå dette, men de lider begge af langsomme intro-sekvenser før det rigtige spil begynder.

PlayAgain.dk

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.