Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Jeres 10 bedste spil i 2014?

MathiasBS
MathiasBS
Med VGA lige om hjørnet er året ved at være slut, og det er på tide at kigge tilbage på hvilke spil der var bedst (og værst).
Giv jeres bud på de 10 bedste spil i har spillet dette år Man må selv vælge om man vil have remakes og genudgivelser med, jeg har personligt undladt det. Last of Us, GTA og Halo er stadig lige så godt som det var, men syntes ikke de høre til på min liste. Skriv eventuelt et par ord om jeres valg.

1. Super Smash Bros for Wii U and 3DS
2. South Park: The stick of Truth
3. Plants VS Zombies: Garden Warfare
4. Call of Duty: Advanced Warfare
5. Shadow of Mordor
6. The Evil Within
7. Mario Kart 8
8. The Walking Dead: Season 2
9. Titanfall
10. Octodad: Dadliest Catch

Jeg vil lige sige jeg endnu ikke har spillet Far Cry 4, Unity eller Dragon Age, så dem har jeg udeladt. Er overrasket hvor mange gode titler Wii U havde i år, trods den er helt død nu på 3. parts fronten.
Det værste spil jeg har spillet i år, må være Watch Dogs. Jo vidst, spillet fungerer og er sjovt i nogle timer, men den ufattelige mængde hype gjorde at spillet faldt totalt til jorden. Kommer aldrig til at røre det igen.
Shadow of Mordor var en stor overraskelse for mig, havde slet ikke regnet med det ville være så godt, og South Park overraskede også på gameplay fronten, som viste sig at være virkelig dybt, og som forventet ufatteligt sjovt,
Men alt i alt, et ret dårligt spil år med nogle få gems. Håber 2015 bliver mere som 2013

Lilium11
Lilium11
Jeg synes 2014 har været ret sløjt. Masser af nye spil som bare er mere af det samme (FC4, AC etc) eller kopier af noget der er bedre (Shadow of Mordor) eller bare skuffelser (Watch Dogs og Thief) Jeg har nok brugt mest spil-tid i løbet af året på ældre spil frem for nye og jeg vil næppe kunne lave en top 10.

Bedste spil for mig har været. Wolfenstein New Order. Dejligt med et FPS hvor fokus er en single-player kampagne med sjov action og nazister frem for alt det der dødkedelige militærshooter multiplayer stads man ser for det meste.

Ground Zeroes (ja den er god nok) Nogen siger at det er en betalt demo. Det kan der måske være noget om. Men der er da stadig gået hyggelige timer med at lege med denne lille demo og hvis man tog en Ubisoft tid og fjernede alt det overflødige fedt havde det næppe været meget længere.

og det ca. det. De dårligste spiloplevelser har for mig været Lightning Returns: FFXIII som jeg fik gjort færdig over en weekend men jeg kastede op i to uger efter. Ved ikke rigtig hvad jeg skulle have det for, don't ask. Nr.2 er Sniper Elite 3. Kedeligt kedeligt spil.

For the record, har ikke fået ordentligt prøvet Dragon Age Inquisition endnu og Bayonetta 2 ser også ud som om det kunne være GoTY-kandidat men har ikke spillet det da jeg ikke ejer en Wii-U

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
KongNissen
KongNissen
Jeg fik ikke spillet så mange af spillene der udkom i år, men jeg må sige at The Binding of Isaac: Rebirth nok ender som mit GOTY 2014, også selvom det teknisk set er en remake

Aalborg
Aalborg
Dark Souls 2
Mario Kart 8

"let røven og gør noget"
Mike JezZ
Mike JezZ
1. Middle-Earth: Shadow of Mordor
2. World of Warcraft: Warlords of Draenor
3. Forza Horizon 2
4. Halo: The Master Chief Collection (kunne have været højere uden alle de elendige fejl)
5. Grand Theft Auto V (kunne have været højere uden alle de online fejl)
6. Ryse (kort, men fedt)

Hvis jeg tilføjer flere, så bliver det blot for at fylde på, så det må blive min top 6

Hyuuga
Hyuuga
World Of Warcraft: Warlords Of Draenor
Mario Kart 8
Hyrule Warriors
Pokemon: Omega Ruby
South Park: The Stick Of Truth
Far Cry 4
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Revolution

I en eller anden rækkefølge.. Bare lige hvad jeg kunne komme på som jeg har spillet i år

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Ud fra hvad den smule jeg har spillet, så bliver det nok Rocksmith 2014 (Hvis det da er fra i år...), Persona 4 Arena: Ultimax og Dark Souls 2. Jeg er heller ikke i tvivl om at jeg vil syntes godt om spil som Transistor og diverse WiiU og 3Ds titler, men har ikke haft mulighed for at spille nogle af dem endnu.

Felix The Reaper!
Ak-master
Ak-master
Tror faktisk ikke, at jeg har spillet nogen spil udgivet i år... Hmm...

Jo, Age of Mythology Extended Edition, men synes ikke helt, at genudgivelser tæller. Der er dog flere WiiU titler, jeg egentligt gerne vil have fingrene i. Rocksmith 2014 gad jeg også godt prøve.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
jantrasborg
jantrasborg
1 . Dragon Age: inquisition
2. south park: the stick of truth
3. Far Cry 4
4.destiny
5.shadow of mordor
6. diablo III: reaper of souls
7. call of duty: AW.
Så kan jeg heller ikke komme på flere.
Er helt sikker på at hvis jeg havde en wii U så ville der helt sikkert være "smash" på listen
vil dog også sige at Dragon Age inquisition er et fremragende spil. fantastisk gameplay

CimTrifius
CimTrifius
Jeg har ikke købt eller prøvet særlig mange nyudgivelser i år. Mit spil-bibliotek er simpelthen for stort, til at jeg har ville smide penge efter de titler, som jeg ellers synes har set interessante ud (dem har der som sædvanligt været mange af!)

Faktisk kan jeg kun komme på én titel, og det er Mario Kart 8 - det har til gengæld været alle pengene værd! Det er lang tid siden, at jeg har brugt så mange timer på lokal multiplayer sammen med venner og familie. Mere farverigt og fartglad spil skal man lede længe efter. Dejlig, dejlig oplevelse.

Et køb af The Last of Us Remastered er det da også blevet til, og det hører vist til på mange lister over gode spil... men det ville vist være at stramme skruen lidt hårdt.

~ "No cloud, no squall shall hinder us."
lilleblake
lilleblake
Ti spil er lige godt mange.

1. Diablo 3
2. Clash Of Clans

Er stort set det eneste jeg har spillet i år.

Born to game, forced to work...
kaboka
kaboka
Hmm lad mig se bliver nok noget ala det her:

1 Transistor
2 Mario Kart 8
3 Shadow of Mordor
4 Hearthstone: GvG
5 Destiny
6 Dark souls 2
7 Warlords of Draenor
8 Metro 2033 Redux
9 Binding of issac Rebirth
10: Diablo 3 Reaper of souls

Har Dragon age og lige fået Super smash til Wii U, men har endnu ikke brugt meget tid på dem ellers ville de nok også ligge på listen.

Wii would like to play - Nintendo
Stampe128
Stampe128
Jeg TROR ikke, at det er lykkedes mig at spille nogen spil fra i år desværre. Men jeg er meget spændt på at prøve især Shadow of Mordor i fremtiden

Lowcotrohn
Lowcotrohn
1. Wolfenstein
2. Stick of truth
3. Walking Dead Sæson 2

Har faktisk heller ikke spillet mange 14-spil iår. 2015 byder på mange fede titler. Glæder mig mest til Dying Light og det nye Metal Gear ... Rigtigt godt nytår til alle

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.