Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Kan I anbefale Androidspil?

Sebastian R. Sørensen
Sebastian R. Sørensen
Efter et par år væk fra Android er jeg netop kommet tilbage gennem en investering i ny mobil fra Sony. Jeg er i den grad bagefter på spilfronten, så råd og anbefalinger modtages gerne.

Jeg gamer alt - men på mobil er det dog mest strategi-, eventyr- og puzzlespil. Hvad kan anbefales?

hell_killer
hell_killer
Du har nok spillet det, men hvis ikke er plant vs zombie 2 fantastisk
Og hvis du elsker fallout er fallout shelter også et ganske godt bud.

Stant
Stant
Shattered Pixel Dungeon. Overraskende underholdende for en gratis titel at være.

Tillagt 2015-08-27 20:40:
Og You Must Build A Boat. En af de bedste match-puzzlers jeg har spillet og til kun 25kr.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Sebastian R. Sørensen
Sebastian R. Sørensen
Citerer hell_killer:

Citerer Stant:
Shattered Pixel Dungeon. Overraskende underholdende for en gratis titel at være.

Tillagt 2015-08-27 20:40:
Og You Must Build A Boat. En af de bedste match-puzzlers jeg har spillet og til kun 25kr.

Mange tak. Jeg vil starte med jeres anbefalinger. Udover det fik jeg ved et tilfælde hentet et COD-spil i går. Det virkede ganske udmærket, og kostede intet

AndersCF
AndersCF
Hitman GO skulle være godt hvis man er til puzzle. Men har ikke selv en telefon der kan køre krævende spil :/

Sebastian R. Sørensen
Sebastian R. Sørensen
Citerer hell_killer:

Jeg er blevet urimeligt grebet af Fallout Shelter - takker for rådet. Uha det er addictive

Jake the Snake
Jake the Snake
Quadropus rampage er en sjov roguelike med ret fair IAP's.

Battleheart var imo det bedste spil men bliver ikke længere understøttet på android, prøv istedet Heroes vs Monsters. Udemærket alternativ.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.