Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

NFhosting.dk Ny game server hosting

Hej alle sammen!
Jeg har nu efter flere ugers arbejde åbnet op for min server host!
I opstart fasen sælger vi kun de mest populær source spil, men der vil selvfølgelig komme flere til snarest!
Angående priser ligger vi blandt Danmarks billigste med priser helt ned til 6 Kroner.
Efter køb, vil du få en Email, med diverse informationer du skal bruge til logge ind og redigere din server.
Hvis i har nogen spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig her på forumet eller bruger panelet.
PS: Det er snart muligt at kunne købe Minecraft!
Hjemmeside: Link slettet af Thor86
  • 0
GR lever af reklameindtægter. Så det er ikke velset blandt brugerne herinde at man prøver på at tiltuske sig gratis reklame
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
GR lever af reklameindtægter. Så det er ikke velset blandt brugerne herinde at man prøver på at tiltuske sig gratis reklame

What this young lady said.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Kontakt redaktionen for at høre om muligheden for, at reklamere på GR. GR lever af reklameindtægter, så dette går ikke.
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.