Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilket spil er du bedst til?

Mythos
Mythos
Vi kender det allesammen. Den kammerat der er så pisseirreterende, altid røvheldig og sikkert skide hoverende... Det eneste der kan fjerne det klamme smil fra overlæben på jubelidioten, er en sejr.... Og alle har jo et spil de er gode til... Et spil hvor man lige er skridtet foran... Spillet over alle spil, hvor man er den bedste, eller i hvert fald kongen... Hvilket spil er i vanvittige til? Bruger i mange timer på netop det spil?

Jeg spiller selv alle typer spil, dog vender jeg altid tilbage til counter-strike(CS:GO). Jeg synes selv jeg er god til spillet, ligger en del timer i det sammen med nogle af se gamle CS-drenge og rykker hovedeskud på folket!!

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Ak-master
Ak-master
Jeg var temmelig hård til DJ Hero. Fem-stjernede alle sange på ekspert i det første.
Kan nu se, at jeg også gjorde det i det andet spil, men det var vist noget nemmere.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Stampe128
Stampe128
Jeg var rimelig hardcore til det første MotoGP til den gamle Xbox. Jeg fik aldrig spillet online eller mod dygtige venner, men jeg blev da så god til det, at jeg måtte vælge den sværeste synsvinkel på Legendary-sværhedsgrad for, at jeg ikke vandt alt for overlegent.
Med senere udspil i serien øgede de realismen, så man ikke bare kunne bremse som en sindssyg i alle sving uden at falde af motocyklen... det betød enden på mine evner

Jeg er også OK hardcore til Mario Kart. I hvert fald Mario Kart 7 , hvor jeg altid er blandt top tre i online-turneringerne.

Jeg anser mig dog generelt for at være en rimelig middelmådig spiller, der mest bare spiller SP for at opleve de forskellige spil. Jeg er ikke specielt online-konkurrence-minded

hjorth
Moderator
hjorth
Jeg husker jeg var okay grum til Call of Duty: Modern Warfare 2
Jeg lå i hvertfald altid nummer 1 når vi spillede online hvis det er nogen form for indikator

Jeg ved ikke hvordan spillene fungerer i dag men man skulle egentligt bare rende i udkanten af banen og så i en fast cirkel rundt om den for at ramme nogle gode positioner i de fleste games.

ACR og Spas12 med en skill opbygning centreret omkring knivkamp, bevægelse og højt men sikkert damage burst på mellem til kort afstand. Dette var min foretrukne måde at spille til sidst og det gav virkelig bonus i mange kampe erfarede jeg

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Lilium11
Lilium11
Skal jeg være realistisk, så vil jeg sige at japanske bullet-hell shmups er mit speciale. Ikke en superspiller men bedre end de fleste skulle jeg mene. Ikke at jeg føler mig specielt god, jeg laver stadig mange fejl og erkender at der er lang vej endnu!

Jeg synes generelt at jeg er kompetent til de fleste genrer jeg spiller og at jeg gør mere ud af at blive bedre end den gennemsnitlige gamer, som jeg synes giver op for let.

Citerer Mythos:
Vi kender det allesammen. Den kammerat der er så pisseirreterende, altid røvheldig og sikkert skide hoverende...

Træls type. I mine kredse der roser vi vinderen og opmuntrer taberen til at øve sig noget mere og ikke give op! Dårlige vindere er mindst ligeså irriterende som dårlige tabere.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg er helt fænomenal til bilspillet Blur til PS3. Jeg har endnu ikke mødt en modstander som kan slå mig. Min kæreste plejer at være en halv til en hel omgang bagud, så vi spiller det ikke længere...

- En dude i forklædning..
MSThychosen
MSThychosen
Jeg var noget farlig i Transformers Fall of Cybertron, vendte ofte multiplayer kampe til mit holds fordel.. nåede også ind på top 15 i team deathmatch, der toppede jeg karrieren, og sprang videre til nye spil

dragon ball Z Budokai 3 er jeg også grum til.. mine venner og jeg gjorde det til et drukspil, men reglerne blev lavet om, for jeg blev aldrig det mindste beruset af det.. så det endte med at hvis de tæsker 3 af vores 7 health bars fra mig, så skulle jeg drikke... drak dog stadig sjældent

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Spil hvor det kræver man er hurtig. Synes selv det gik helt smooth med Bloodborne, undvig, attack, undvig, attack Ellers er platformeren min stærkeste side.

Relax, I'm just fuckin' with ya.
CimTrifius
CimTrifius
Tja... Jeg lever da i hvert fald stadig med illusionen om, at jeg er ret sej til de gamle spil i Tony Hawk's Pro Skater-serie. De blev virkelig også gennemtævet før i tiden, og det var sjældent, at mine konkurrenter kunne gøre mine tossede kombinationer efter.

~ "No cloud, no squall shall hinder us."
Flandre
Flandre
Mario Kart Wii. Jeg ved ærligt talt ikke, hvor mange gange jeg har tæsket min bror og venner i det spil. Men til gengæld er jeg elendig til Mario Kart 7..

You will find your flow when you go robot ✧・゚:* \(◕ヮ◕)ノ

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.