Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Black Friday var lige til at grine af

TurkishDon
TurkishDon
Det var godt nok en tør Black Friday, havde ikke forventet at PS Store tilbudene ville blive billigere end butiks tilbudene. Men der var ellers fine tilbud på PC tilbehør.

Og savner nye spil, man ser hele tiden de samme spil igen og igen. Det var sku bedre tider dengang vi kørte PS3.

Joeyvind
Joeyvind
Tror du ikke bare at det er fordi at du allerede har spillet de fleste af de spillene?

People = Shit - Tilføj mig på PS4: Joeyvind
Joeyvind
Joeyvind
Os mit problem..

Men har så os lige præcis 50 kr til resten af måneden. Så ingen Black Friday her

People = Shit - Tilføj mig på PS4: Joeyvind
TurkishDon
TurkishDon
Well du kan købe min Mafia 3 gavekode til PC for 50kr hvis du har lyst. Du kan indtaste og prøve spillet inden du får det. Hvad siger du til det?

Du sender bare pengene over Mobilepay.

Eller hvis nogle af jer andre er interesseret, så må i gerne skrive en PB.

Mike JezZ
Mike JezZ
Min Black Friday var også skuffende, jeg endte dog med at få nogle gode spil ud af det alligevel

Har skrevet lidt om det i min blog

timmer1983
timmer1983
Fik købt Skyrim Remastered til Ps4, fin pris. Ellers var der intet der lokkede. Kunne have erhvervet mig det nyeste Arkham Knight og Syndicate, fine priser også, men ved bare jeg ikke får tid til at spille dem.

Timmer

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.