LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Serious Sam 4
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hjælp: Kender i denne bug Battlefield 1

TurkishDon
TurkishDon
Jeg købte Battlefield 1 til PS4 i går og lagde mærke til at man ikke kunne komme level op i sine classes. Så kan man jo ikke unlocke nye våben ???

Hvordan kan det være de ikke har rettet det her endnu, når spillet har været ude længe? Lige meget hvor meget tid man putter i sin class, så er den altid på level 0. Man kan kun komme level op i Rank og ikke Class.

Mike JezZ
Mike JezZ
Nu har jeg godt nok kun spillet på Xbox One, men de almindelige levels stiger markant hurtigere end klassen. Jeg tror, at du primært skal lave klassespecifikke færdigheder for at stige i klassens level, som fx. at genoplive folk, hvis du er medic.

heinovich
heinovich
mener klasserne har op til level 10. og hver gang du få point i de forskellige klasser åbner du op for de våben som du så skal købe for den valuta du tjener i din profils level som stiger hver gang du spiller en af klasserne.

TurkishDon
TurkishDon
Ok fik det til at virke. Det gik åbenbart sindsygt langsomt, men virkede alligevel. Tak gutter.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.