LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Serious Sam 4
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ny bf spiller.. Hvad skal man vælge?

Missing Avatar
Vikings37
Hej.
Jeg er en gammel gamer der søger et nyt spil. Jeg tænker at jeg vil prøve BF som jeg dyrkede lidt dengang det kom frem for mange år siden. Men jeg er lidt i tvivl for jeg har hørt at den sidste nye version hedder Battlefield 1 ?! Og andre siger 4.. Nogen der kan hjælpe mig igang med at købe det rigtige
Det er PC jeg spiller på..

Nham
Nham
Battlefield 1 er det nyeste og er sat i første verdenskrig. Battlefield 4 og Hardline kom før. Battlefield 4 er moderne krigsførelse og Hardline er røver og politi. Jeg tror Hardline er dødt på PC og Battlefield 4 har nogle år på bagen.

Headshot! Buttshot!
Missing Avatar
Vamsie
Jeg vil helt klart anbefale Bf1. Det er godt lavet på alle leder og kanter

Mr Alfa
Mr Alfa
Battlefield 1 er den seneste udgivelse, selvom navnet godt kunne antyde det modsatte.

Første Verdenskrig - storslået dogfight i skyerne og blodig nærkamp i skyttegravene. Spillet har det hele. Måske det bedste First Person Shooter jeg nogensinde har spillet.

TurkishDon
TurkishDon
Jeg anbefaler Battlefield Bad Company 2 story del. Det var et hit i PS3 tiden. Du spiller i en ørken med 3 sjove gutter. Prøv søg efter det på YouTube. Efter den anbefaler jeg multilayer delen i Battlefield 3.

Battlefield 1 er også ok men jeg synes at våben udvalget er for lidt ift. de seneste BF spil.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.