Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

PS5 specs her (rygter) :D

Mimic_Octopus
Mimic_Octopus
Den bliver en god gammeldags konsol som altid

2020 lyder dog ikke usandsynligt, men allerede nu arbejdes der nok med grund ideerne til en PS5, jeg tror dog de venter med en prototype til de har set hvad Scorpio er for en størrelse!?

Siden Playstation 2 har der altid været vilde spekulationer, først med (EE) emotion engine, Sonys skøre reklame videoer hjalp så at få fantasien på gled, hvor fans også har prøvet at komme med nogle vilde bud på fremtiden i koncept videoer.

Med Playstation 3 kom Cell prossesoren, der skulle få en til at tro det var en super computer.

Et gæt på en Playstation 5, 10Gb Gpu, i7 agtig Cpu eller Ryzen (Zen Core), 16GB GDDR5 ram eller GDDR7 ram, til sidst 2 TB lagerplads.

TurkishDon
TurkishDon
Men bortset for spekulationer, hvordan skulle PS5 så blive revolutionært og hvorfor. Inmad er jo ikke alt

Ps4 fik jo streaming, touch controller, bedre Home og alt muligt andet... Tror det bliver svært at finde ideer til PS5.

Mimic_Octopus
Mimic_Octopus
Citerer ReallyNigga:
Men bortset for spekulationer, hvordan skulle PS5 så blive revolutionært og hvorfor. Inmad er jo ikke alt

Ps4 fik jo streaming, touch controller, bedre Home og alt muligt andet... Tror det bliver svært at finde ideer til PS5.

Den bliver heller ikke revolutionær, det er bare ønsketænkning, skøre ideer, påfund.

Konsollerne følger stort set i hælene af pc, tag f.eks Switch, det er stort set en Shield fra Nvidia, men Nvidia har ikke så stor succes med dem, Nintendo har ikke så store krav til hardware og derfor passer chippen i Shield perfekt for dem.

Sony og Microsoft går mere efter den gyldne middelvej, de laver nogle tilpasninger så det passer efter deres behov.

Og jo indmaden er den der sætter muligheder og begrænsninger, de kan selvfølgelig ændre UI, det vil sige at du kan multitaske endnu mere, have mere kørende på samme tid i baggrunden, de kan ændre kontroller tilbage uden touchpad eller udvikle ideen, der sker hele tiden ændringer.

Måske ser vi også en Playstation VR 2, der er mange muligheder.

Det vil nok først og fremmest blive en 4K konsol, men jeg tror og håber også at 60 fps bliver mere almindeligt, tror dog vi skal en konsol mere efter PS5 før det bliver normen.

TurkishDon
TurkishDon
Det eneste jeg ønsker er originalt keyboard og mus fra Sony. Det må gerne være et lille keyboard med få knapper som controlleren. Det er revolutionært nok til mig.

Lilium11
Lilium11
Citerer ReallyNigga:
Det eneste jeg ønsker er originalt keyboard og mus fra Sony. Det må gerne være et lille keyboard med få knapper som controlleren. Det er revolutionært nok til mig.

Hvad med bare mulighed for at bruge det udstyr du allerede har. Har allerede mus og tastatur for ca. 2000, har ikke behov for at skulle ud og investere i noget Sony-brandet grej der sikkert ikke engang har mekaniske taster!

At de åbner en smule op for at brugeren får frihed til at bruge konsollen som de har lyst til, det ville være en revolution

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Joeyvind
Joeyvind
Jeg tror ikke at der kommer en PS5.

Istedet tror jeg at vi vil se; The PlayStation.

En relancering af PS Now, altså streaming platform i form af en App tilgængelig på alle enheder (borset fra Xbox).

People = Shit - Tilføj mig på PS4: Joeyvind
TurkishDon
TurkishDon
Citerer Joeyvind:
Jeg tror ikke at der kommer en PS5.

Istedet tror jeg at vi vil se; The PlayStation.

En relancering af PS Now, altså streaming platform i form af en App tilgængelig på alle enheder (borset fra Xbox).

Rest in Peace PS

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.