Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Nyt super MMORPG på vej!

TurkishDon
TurkishDon
Jeg hader at der kommer så mange nye spil, der slet ikke leverer noget nyt eller originalt. Man lærer bare fra konkurrenterne og kopirer 90% af og laver stort set kun en ny historie til den.

Fint man kan lærer fra andre og alt det der, men en det irreterende at spil er blevet så identiske i dag. Du kan nævne tusind MMO'er her uden at man kan nå at skrive listen færdig. Men der her ser OK ud. Har forventninger til den.

Mike JezZ
Mike JezZ
Som ReallyNigga skriver, så kommer der mange nye spil der ikke bringer noget nyt på bordet, især MMORPG-spil.

De sidste 15 år har MMORPG-genren sammen med skydespil været min foretrukne genre, fordi jeg var fascineret af de kæmpe verdener det åbnede op for.

Begejstringen er dog sidenhen faldet, selvom jeg stadig nyder genren. Men det er svært at blive imponeret af noget vi har set mange gange før. Du skriver desuden at Ashes of Creation er et nyt super MMORPG, der har alt hvad man kan ønske sig, uden at nævne nogle specifikke tilføjelser spillet bringer.

Jake the Snake
Jake the Snake
Han linker et backer link eller hvad det nu hedder. Han får noget ud af jeres klik. Det ændrer selvfølgelig ikke på at han kan være interesseret i spillet og mener hvad han siger. Det er dog en pre alpha titel så hold your horses. Det eneste han linker til er en hulens masse løfter fra udviklerne. Der er lang vej fra løfter til at spillet udformer sig sådan.

Mike JezZ
Mike JezZ
backer-linket er fjernet, men står stadig tilbage som tekst. Klikker man ind på linket er det dog blot til forsiden man kommer ind

Læser man hans indlæg igennem virker det meget tydeligt, at det er fordi han blot ønsker at smide et reference-link, da han ikke rigtigt skriver om det spil han egentligt har oprettet en tråd vedrørende.

Da vi ikke har en tråd omkring spillet, gør det ikke så meget at det er åbent, såfremt der selvfølgeligt bliver snakket om relevans med henhold til spillet

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.