Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Stort udsalg på Xbox Store lige nu

Mike JezZ
Mike JezZ
Der er et kæmpe sommerudsalg på Xbox One, og har allerede fundet en masse titler jeg kunne købe mig fattig i.

jeg overvejer selv følgende titler:

Dead Island Definitive Collection - 130 kroner (spar 195) 50%
Dying Light: The Following - Forbedret udgave - 158 kroner (spar 237) spar 60%
Fallout 4 - 154,10 kroner (spar 75,90) 33%
The Witcher 3: Wild Hunt Season pass 97,50 (spar 97,50) 50%
Warhammer: End Times - Vermintide - 81,25 kroner (spar 243,75) 75%
Call of Juarez® Gunslinger - 26,25

Men er nødt til at se hvordan de performer. GR Wildlands er også på tilbud sammen med Zombie Army Trilogy, men jeg er følsom overfor screen tearing og det lider begge spil voldsomt under

Se tilbuddene her.

Er der nogle der ved om der er framerateproblemer eller screen tearing i de spil jeg overvejer?

TurkishDon
TurkishDon
Jeg bliver ved med at starte på Dying Light og hoppe fra igen måske burde jeg starte igen.

Og er der ikke en flink gut der kunne ligge PS Store summer sale linket op på forumet, når den tid kommer?

Er i udlandet, kan godt komme ind på den danske ps store på telefonen, men tilbud knappen er der ikke.

Lilium11
Lilium11
Mike gamle dreng, hvorfor dog overveje sådanne titler til din Xbox hvis du har en computer og bekymrer dig om performance-mæssige aspekter :V

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Mike JezZ
Mike JezZ
Citerer Lilium11:
Mike gamle dreng, hvorfor dog overveje sådanne titler til din Xbox hvis du har en computer og bekymrer dig om performance-mæssige aspekter :V

Fordi mig og kæresten kun behøver en digital kopi for at spille sammen

Og hun har en rygskade, der nemmere kommer igen når hun spiller med tastatur mus frem for controller , så det er også en afgørende faktor

Lilium11
Lilium11
D-du kan jo godt spille med controller på PC!

Men det med i får den digitale kopi til deling er sku fed nok feature. Må håbe at Steam får imiteret den en dag. Mener allerede man kan autorisere en andens PC til at tilgå dit bibliotek når du ikke bruger det, men det er selvfølgelig ikke samtidigt.

Fint nok så, der var en god grund, tænk bare

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Mike JezZ
Mike JezZ
Citerer Lilium11:
D-du kan jo godt spille med controller på PC!

Men det med i får den digitale kopi til deling er sku fed nok feature. Må håbe at Steam får imiteret den en dag. Mener allerede man kan autorisere en andens PC til at tilgå dit bibliotek når du ikke bruger det, men det er selvfølgelig ikke samtidigt.

Fint nok så, der var en god grund, tænk bare

Men hvis du spiller controller mod folk der bruger mus og tastatur har du tabt på forhånd, det ved vi begge

Mike JezZ
Mike JezZ
pt har jeg købt:

Dead Island Definitive Collection - 130 kroner (spar 195) 50%
Dying Light: The Following - Forbedret udgave - 158 kroner (spar 237) spar 60%
The Witcher 3: Wild Hunt Season pass 97,50 (spar 97,50) 50%

Ved ikke om jeg skal købe Fallout 4. Købte Fallout 3 for noget tid siden og er knapt nok startet på det, og det er nok ikke sidste gang at spillet kommer på tilbud

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.