Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

playstation mere solgt end wii?

Awsomeoggy
Awsomeoggy
jeg har en kammerat som for nylig kom med den påstand at der er solgt flere playstation 3'er end wii's. dette jeg reagerede på med stor skepsis, men er der nogen her der rent faktisk ved noget om det?

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
Komisch-Nasenloch
Komisch-Nasenloch
Citerer Awsomeoggy:
jeg har en kammerat som for nylig kom med den påstand at der er solgt flere playstation 3'er end wii's. dette jeg reagerede på med stor skepsis, men er der nogen her der rent faktisk ved noget om det?

Det er en stor fed løgn. Playstation 3 er faktisk den dårligst sælgene af denne generations konsoler.

Dynemand
Dynemand
Ja, det er virkelig synd. Det har nok noget med prisen at gøre.

PSN: Dynemand | Spiller for tiden: Mirror's Edge |
Master_Disaster_17
Master_Disaster_17
Citerer Komisch-Nasenloch:
Det er en stor fed løgn. Playstation 3 er faktisk den dårligst sælgene af denne generations konsoler.

Ikke nødvendigvis dårligst sælgende, men den der er solgt færrest af.

Jeg får ret og jeg får fred
Freddy_The_Teddy
Freddy_The_Teddy
Hvor mange spil, bliver der så solgt til Wii'en?

In memory of Rungames, Cartman86 og Blade/RaZor.
West12
West12
.
Citerer Master_Disaster_17:
quote author="Master_Disaster_17">Citerer Komisch-Nasenloch:

Ikke nødvendigvis dårligst sælgende, men den der er solgt færrest af.

Tak for det

Skulle selv lige til at pointere, at der faktisk er en forskel

Alle voksne har et barn indeni
cubie
cubie
Jeg plejer at kigge her: http://nexgenwars.com/

Det er ikke officielle tal, tror jeg ikke, men de plejer at vise et rimeligt præcist bud på antallet af solgte konsoller.

Såååå dårligt klarer PS3 sig heller ikke. De skal nok nå Xbox over tid.

Instagram: #welovevideogamesbook
The_Dude
The_Dude
Citerer Freddy_The_Teddy:

jeg mener faktisk at det er et overraskende højt tal kan ikke huske hvor jeg læste det xD

Y can't metroid crawl ?
T-Roland
T-Roland
Sony er kommet godt efter det, i betragtning af at PS3'en var den sidste af konsollerne på markedet. Mon ikke også titler som God of War og R&C kommer til at trække lidt flere i land? Vi får se.

Men nej, PS3'en har bestemt ikke solgt i flere eksemplarer end Wii.

"I really do think it's a great musical stench. I find it very offensive, artless and styleless. To me it's very reminiscent of thuggery, pop thuggery. I don't want to hear it at all." - Morrissey, on Hip-Hop.
Virus
Virus
Citerer The_Dude:
jeg mener faktisk at det er et overraskende højt tal kan ikke huske hvor jeg læste det xD

Det er vist temmelig lavt i forhold til de andre konsoller. Det skyldes, at mange kun køber konsollen for at spille Wii Sports. Nogle mennesker køber endda Wii Fit og Wii Music, men os, der køber mange spil til konsollen, er i den grad i undertal.

West12
West12
Citerer Virus:
Det er vist temmelig lavt i forhold til de andre konsoller. Det skyldes, at mange kun køber konsollen for at spille Wii Sports. Nogle mennesker køber endda Wii Fit og Wii Music, men os, der køber mange spil til konsollen, er i den grad i undertal.

Sådan har jeg også forstået det. Generelt set er næsten alle forældre hooked på Wii'en, men det er nok ikke lige den målgruppe der køber flest spil.

Ergo, rammer konsollen en enorm målgruppe, men størstedelen af målgruppen der køber den er dog ikke de store gamere (og kender måske kun det ene spil, Wii Sports).

Alle voksne har et barn indeni
The_Dude
The_Dude
Citerer Virus:
Citerer The_Dude:

tjae ind til en af os finder et bevis kan vi vidst sige uafgjort. vores egne formodninger kan vi ikke rigtig bruge til ngoet i den her sammenhæng

Tillagt 2009-02-18 22:02:
Citerer West12:
Sådan har jeg også forstået det. Generelt set er næsten alle forældre hooked på Wii'en, men det er nok ikke lige den målgruppe der køber flest spil.

det kan man jo også sige omkring PS3.. de fleste har kun købt den for at se blue ray.. =) man kan ikke vide det..

de nyeste tal jeg kan finde er fra november sidste år og de viser at der bliver købt mindst til PS3 og mest til 360eren

http://www.businessinsider.com/2008/11/xbox-360-owners-buy-mo
re-games-than-wii-ps3-fans

Wii sælger bedst first party og ps3 mindst. Wii sælger dårligst 3rd party og xbox mest.

Tillagt 2009-02-18 22:11:
http://www.nytimes.com/2008/04/21/technology/21wii.html?_r=1&
ex=1366430400&en=c909043e0add2948&ei=5090&partner=rssuse
rland&emc=rss&pagewanted=all

den her er lidt nyere.. Der er ikke stor forskel.. det er ikke høje tal for nogen af dem. men spændende artikel

Y can't metroid crawl ?
Mythos
Mythos
Wii Wins... den er så supersælgende..

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Missing Avatar
Schmidter
Wii er den bedst sælgende konsol.

Wii har også været den hurtigst sælgende konsol i mange lande.

Den har selvom den kom ud lidt senere end playstation og et år efter xbox solgt mange flere enheder end de andre.

Så ham din ven, han er en stor fed løgner

cubie
cubie
Citerer Schmidter:
Den har selvom den kom ud lidt senere end playstation og et år efter xbox solgt mange flere enheder end de andre.

Wii kom nu før PS3, men lad nu det ligge.

Instagram: #welovevideogamesbook
Xalio
Xalio
Citerer Freddy_The_Teddy:

Mange, hvis Nintendo har lavet dem. Men der bliver vist ikke solgt ret mange 3rd party spil

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.