Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2 ps3 på en router?

Belial
Belial
Landet ligger sådan at Omins har indtaget min sofa, og har taget sin ps3 med. Men i aften flytter jeg hjem igen, og så skal vi være to, med hver vores ps3(når jeg får mit nye tv).

Men da jeg for noget tid siden brugte et par uger hos min far, oplevede jeg at to ps3'ere ikke kunne være på nettet samtidig. Hvis en forsøgte at komme på routeren, blev den anden disconnected. Jeg rodede lidt rundt med det, søgte lidt på google, men fandt ikke nogen løsninger.

Er der nogen der har erfaringer med at have flere ps3'ere på samme netværk?

Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
Missing Avatar
tomaszo
jeg har yousee og har ingen problemer med at have så mange ting på som jeg vil , men min tilader vist osse 10 trådløse enheder, og 4 med kabel

Tillagt 2009-07-14 14:51:
jeg har osse 2 ps3

Spil jeg ska have:D : F.E.A.R, Brothers in arms: Earned in Blood
cubie
cubie
Jeg ville give din PS3 et unik IP nummer. Så giver det ikke konflikter, når de forsøger at snakke med routeren. Hjemme hos mig hedder min PS f.eks:

192.168.0.1

Min computer hedder så:

192.168.0.2

Make sense?

Instagram: #welovevideogamesbook
Belial
Belial
Citerer tomaszo:
jeg har yousee og har ingen problemer med at have så mange ting på som jeg vil , men min tilader vist osse 10 trådløse enheder, og 4 med kabel

Jeg har også YouSee, og den NEtgear router der følger med, men det er ikke et spørgsmål om hvor mange enheder der kan være på, så vidt jeg forstår. Det er noget med at ps3'erene begge vil lægge bånd på de samme porte og ressourcer, og det giver problemer. Men hvis du ingen problemer har, vil jeg da lige prøve at se om det funker, før der går teknik i den.

Citerer cubie:
Jeg ville give din PS3 et unik IP nummer. Så giver det ikke konflikter, når de forsøger at snakke med routeren. Hjemme hos mig hedder min PS f.eks:

192.168.0.1

Min computer hedder så:

192.168.0.2

Make sense?

Altså sætte statisk IP op? Oder?

Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.