Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

The Sly Trilogy HD: Vi taler Dansk!

Fahrenheit
Fahrenheit
Hej har lige investeret i dette spil, men da jeg kom hjem så jeg at der med småt står " Sly 2: vi taler dansk" i en lille box ved coveret. Er der nogen som har investeret i spillet eller ved om man kan vælge engelsk sprog i spil nr.2, det vil ødelægge det fuldkommen for mig hvis jeg skal til at høre på Søren Pilmark i 10 timer som flodhesten. Spillet er plomberet endnu, jeg kiggede på manualen i butikken men den er kun på nordiske sprog og ingen steder nævnes der at sprogene er valgbare

Virus
Virus
Er din PS3 sat til engelsk? Det kan du gøre inde i XMB-menuen.

Fahrenheit
Fahrenheit
jo min maskine er sat til engelske menuer. Men på dette spil på coveret står der "Sly 2 vi snakker dansk" med småt i en lille boks. jeg vil helst gerne have muligheden for at vælge engelsk tale men er usikker på om det overhovedet er muligt før jeg fjerner plomberingen af varen.

Ak-master
Ak-master
Du kan self godt vælge engelsk. Ingen problemer.
Jeg købte dog spillet fra Canada, så har slet ikke mulighed for danske stemmer. Synes de er fine nok, men de minder faktisk meget om de engelske.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Antitomas
Antitomas
Lægger Søren Pilmark stemme til Murray?
Havde gættet på, at det var Lars Thisted med hans karakteristiske og meget alsidige stemme.
Jeg må lige tjekke op på det...

Tillagt 2010-12-05 22:42:
Okay, jeg havde ret, men han hedder bare Thiesgaard.

PlayAgain.dk
Fahrenheit
Fahrenheit
ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet.

Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner

Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3

Ak-master
Ak-master
Citerer Fahrenheit:
Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene

lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Antitomas
Antitomas
Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt!

... Men ja, mærkeligt minus.

PlayAgain.dk
Msngamer
Msngamer
Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3

Antitomas
Antitomas
Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk.

PlayAgain.dk

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.