Offline Fahrenheit den 1 december 2010 kl. 21:12. Hej har lige investeret i dette spil, men da jeg kom hjem så jeg at der med småt står " Sly 2: vi taler dansk" i en lille box ved coveret. Er der nogen som har investeret i spillet eller ved om man kan vælge engelsk sprog i spil nr.2, det vil ødelægge det fuldkommen for mig hvis jeg skal til at høre på Søren Pilmark i 10 timer som flodhesten. Spillet er plomberet endnu, jeg kiggede på manualen i butikken men den er kun på nordiske sprog og ingen steder nævnes der at sprogene er valgbare Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Virus den 1 december 2010 kl. 21:23. Er din PS3 sat til engelsk? Det kan du gøre inde i XMB-menuen. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Fahrenheit den 1 december 2010 kl. 21:32. jo min maskine er sat til engelske menuer. Men på dette spil på coveret står der "Sly 2 vi snakker dansk" med småt i en lille boks. jeg vil helst gerne have muligheden for at vælge engelsk tale men er usikker på om det overhovedet er muligt før jeg fjerner plomberingen af varen. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 1 december 2010 kl. 22:00. Du kan self godt vælge engelsk. Ingen problemer. Jeg købte dog spillet fra Canada, så har slet ikke mulighed for danske stemmer. Synes de er fine nok, men de minder faktisk meget om de engelske. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas Redigeret den 5 december 2010 kl. 22:42. Lægger Søren Pilmark stemme til Murray? Havde gættet på, at det var Lars Thisted med hans karakteristiske og meget alsidige stemme. Jeg må lige tjekke op på det... Tillagt 2010-12-05 22:42: Okay, jeg havde ret, men han hedder bare Thiesgaard. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Fahrenheit Redigeret den 5 december 2010 kl. 23:02. ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet. Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Virus den 1 december 2010 kl. 21:23. Er din PS3 sat til engelsk? Det kan du gøre inde i XMB-menuen. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Fahrenheit den 1 december 2010 kl. 21:32. jo min maskine er sat til engelske menuer. Men på dette spil på coveret står der "Sly 2 vi snakker dansk" med småt i en lille boks. jeg vil helst gerne have muligheden for at vælge engelsk tale men er usikker på om det overhovedet er muligt før jeg fjerner plomberingen af varen. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 1 december 2010 kl. 22:00. Du kan self godt vælge engelsk. Ingen problemer. Jeg købte dog spillet fra Canada, så har slet ikke mulighed for danske stemmer. Synes de er fine nok, men de minder faktisk meget om de engelske. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas Redigeret den 5 december 2010 kl. 22:42. Lægger Søren Pilmark stemme til Murray? Havde gættet på, at det var Lars Thisted med hans karakteristiske og meget alsidige stemme. Jeg må lige tjekke op på det... Tillagt 2010-12-05 22:42: Okay, jeg havde ret, men han hedder bare Thiesgaard. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Fahrenheit Redigeret den 5 december 2010 kl. 23:02. ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet. Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Fahrenheit den 1 december 2010 kl. 21:32. jo min maskine er sat til engelske menuer. Men på dette spil på coveret står der "Sly 2 vi snakker dansk" med småt i en lille boks. jeg vil helst gerne have muligheden for at vælge engelsk tale men er usikker på om det overhovedet er muligt før jeg fjerner plomberingen af varen. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 1 december 2010 kl. 22:00. Du kan self godt vælge engelsk. Ingen problemer. Jeg købte dog spillet fra Canada, så har slet ikke mulighed for danske stemmer. Synes de er fine nok, men de minder faktisk meget om de engelske. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas Redigeret den 5 december 2010 kl. 22:42. Lægger Søren Pilmark stemme til Murray? Havde gættet på, at det var Lars Thisted med hans karakteristiske og meget alsidige stemme. Jeg må lige tjekke op på det... Tillagt 2010-12-05 22:42: Okay, jeg havde ret, men han hedder bare Thiesgaard. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Fahrenheit Redigeret den 5 december 2010 kl. 23:02. ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet. Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Ak-master den 1 december 2010 kl. 22:00. Du kan self godt vælge engelsk. Ingen problemer. Jeg købte dog spillet fra Canada, så har slet ikke mulighed for danske stemmer. Synes de er fine nok, men de minder faktisk meget om de engelske. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas Redigeret den 5 december 2010 kl. 22:42. Lægger Søren Pilmark stemme til Murray? Havde gættet på, at det var Lars Thisted med hans karakteristiske og meget alsidige stemme. Jeg må lige tjekke op på det... Tillagt 2010-12-05 22:42: Okay, jeg havde ret, men han hedder bare Thiesgaard. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Fahrenheit Redigeret den 5 december 2010 kl. 23:02. ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet. Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Antitomas Redigeret den 5 december 2010 kl. 22:42. Lægger Søren Pilmark stemme til Murray? Havde gættet på, at det var Lars Thisted med hans karakteristiske og meget alsidige stemme. Jeg må lige tjekke op på det... Tillagt 2010-12-05 22:42: Okay, jeg havde ret, men han hedder bare Thiesgaard. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Fahrenheit Redigeret den 5 december 2010 kl. 23:02. ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet. Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Fahrenheit Redigeret den 5 december 2010 kl. 23:02. ej hehe det var kun fordi jeg mener at huske Pilmark var i noget disney for ikke længe siden eller lign. :3 jeg ved ikke konkret om han er med i spillet. Ville bare sige jeg tog chancen og satte spillet i, det er på engelsk i 2´eren også. Til gengæld ved jeg ikke hvordan man vælger Danske stemmer der var umiddelbart ikke nogen valgskærm af flag eller i options, det betyder dog ikke noget i mit tilfælde. Går udfra det måske kun virker hvis man vælger sprog i XMB som i nævner Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene da de kræver man har eyetoy/move, som jeg ikke selv planlægger at købe noget af. Samtidig er man også nødt til at gå helt ud af spillet og ud til XMB hvis man ombestemmer sig for at spille Sly 3 istedet for 2. Ellers en meget underholdende pakke :3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Ak-master den 5 december 2010 kl. 23:13. Citerer Fahrenheit:Det eneste minus er lidt at man skal have en trophy menu til mini spillene lol, mærkeligt minus. anyway du kan også bruge normal controller. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet This post is 99% beef and the rest exaggeration Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Antitomas den 6 december 2010 kl. 14:15. Uuh, hvorfor får jeg ikke bare købt Move nu! Det lyder for fedt! ... Men ja, mærkeligt minus. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Msngamer Redigeret den 15 oktober 2012 kl. 16:48. Hej vil lige høre om de både snakker dansk i 2 og 3 Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Antitomas den 18 oktober 2012 kl. 02:46. Det gør de, hvis din hovedmenu er på dansk. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet PlayAgain.dk Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK
Offline Msngamer den 21 oktober 2012 kl. 18:10. Ok TAK Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Brugernavn: Kodeord: Cookie Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik. OK