LIVE
logo hd live | Xbox Games Showcase Extended
See in hd icon
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Mit fejlkøb

Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

Havde set alle trailers og var mega klar på release og jeg fik kørt kontoen i minus. Efter 20min sad jeg bare med en mega bitter smag i munden af skuffelse, intet var så godt som det havde set ud. Og så lige for at sparke til en mand der lå ned kunne man nogle dage efter få spillet gratis i en begrænset periode...

Jeg har så siden hen fundet ud af at det er mega fun i multiplayer, men er stadig det største fejlkøb i og med at jeg lige så godt kunne ha ventet og fået det gratis.
Med røven bar ligner jeg Karl-Mar
  • 0
Jeg synes Fallout's wasteland var dejligt forfriskende. Det var rart med noget andet end det sædvanlige medi-evil fantasy halløj.

Og så synes jeg havde at The Wasteland havde stemning, trist og brunt - ja. Men der var noget melankolsk over det - I like.
  • 0
Citerer McDej:
Jeg synes Fallout's wasteland var dejligt forfriskende. Det var rart med noget andet end det sædvanlige medi-evil fantasy halløj.

Og så synes jeg havde at The Wasteland havde stemning, trist og brunt - ja. Men der var noget melankolsk over det - I like.

Jeg er helt enig. Fallout fangede mig faktisk langt mere ind end f.eks. Oblivion.
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • 0
Citerer McDej:

Så meget fint ud, men syntes ikke der skete noget som helst nogen steder. Personligt morer jeg mig ikke når jeg bevæger mig langsomt igennem et tomt digitalt landskab. Har det samme problem med Morrowind og Oblivion. Begynder bare at kede mig virkeligt meget rigtigt hurtigt.

Der var stemning og jeg ville gerne syntes om det, men der skete aldrig noget. Måske så man en muteret hveps med 15 minutters mellemrum. Men det var bare ikke spænding nok. I undergrundsbanerne var det dog en helt anden sag, der var spillet pludseligt interessant trods kedelige ensformige miljøer
Felix The Reaper!
  • 0
Ved ikke om det tæller, men for nylig købte jeg kortfilmen "assassins creed: ascendance" på PSN. Varede ca. 5 minuttern og var ikke de 15 kr. værd, alene animationen var elendig.

Ellers ville jeg sige "noby noby boy", var ikke særlig interessant må jeg sige...
PS2 styrer
  • 0
  • Liou
  • Liou
Citerer McDej:
Det var rart med noget andet end det sædvanlige medi-evil fantasy halløj.

Det er jeg til gengæld meget enig i. Det er så overbrugt. Respekt til en værd udvikler der gider forsøge sig med noget andet i RPG genren end middelalder fantasy.

Jeg syntes bare det var tomt og ensomt. landskaberne sage mig ikke rigtig det store. Det var gråt og kedeligt. Det gør nu ikke Fallout 3 til et dårligt spil. Det er faktisk et forholdsvis godt spil. Spillets univers var bare ikke lige mig.
Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
  • 0
hmm Attelier Rororna eller sårn noget til ps3. det lignede et anderledes JRPG og var det også. bare for meget og for tuttenuttet
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Listen af fejlkøb er lang for mit vedkommende. Plejer ellers at gøre et godt stykke arbejde med at researche spillene, men ender med at må indse langt de fleste af de spil jeg købt, kan betegnes som et fejlkøb af den ene eller anden årsag.

Så nu er jeg blevet en anelse mere kritisk i mit valg af spil.

Men..

Fallout 3:
Jeg har simpelthen ikke forstået hvad folk synes er godt ved dette spil? Grafikken og selve verden er r** kedelig at kigge på, også synes jeg ikke at stemme skuespillet er særligt godt. Plus mit kritiske synspunkt på lidt overnaturlige ting, gør det svært at få dette spil til at passe en.

Operation Flashpoint: Dragon Rising
Et spil jeg havde fulgt nøje og virkelig set frem til at spille. Men som tidligere nævnt længere oppe i denne tråd, så suttede spillet max online. Også var AI virkelig til grin. Håber det nye OF bliver bedre end denne udgave.

Far Cry 2:
Alt hvad der er blevet sagt om dette spil i denne tråd, passer igen godt til hvad jeg også synes om dette.

Tropico 1 & 2:
Havde set frem til at lege syg diktator og snyde ved valgkampene, men mere ophidsende var det altså heller ikke.

Det var lige dem jeg kan huske
#Industrislugeren
  • 0
Citerer pazzoa:
Tropico 1 & 2:
Havde set frem til at lege syg diktator og snyde ved valgkampene, men mere ophidsende var det altså heller ikke.

du så alligevel frem til 2eren selvom 1eren var skod eh :=P ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Citerer pazzoa:
Tropico 1 & 2:

du så alligevel frem til 2eren selvom 1eren var skod eh :=P ?

Det var en dobbelt version med begge udgaver jeg købte i sin tid
#Industrislugeren
  • 0
aha
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Dragon's Lair

Hov, er det ikke fra arcade maskinerne, det havde jeg helt glemt, bye bye 75 kr.

For mange fejlkøb af PSN titler, øv.
  • 0
Call of Juarez 2 Bound in Blood

Havde virkelig forventet en fed western shooter, men blev så uendelig skuffet.. Det var bare røv dårligt..

Brothers in Arms - Hells Highway

Fik det billigt, men det var alligevel skidt.. Alt for nemt, og elendig AI..

Kan nemt tilslutte mig Far Cry 2
  • 0
^^ jeg kunne godt have vist dig en avgn video der kunne have sparret dig de 75 kr. Lignet umiddelbart et af verdens værstespil
Felix The Reaper!
  • 0
Citerer pazzoa:
Fallout 3:
Jeg har simpelthen ikke forstået hvad folk synes er godt ved dette spil? Grafikken og selve verden er r** kedelig at kigge på, også synes jeg ikke at stemme skuespillet er særligt godt. Plus mit kritiske synspunkt på lidt overnaturlige ting, gør det svært at få dette spil til at passe en.

Grafikken i spillet var fin - forstår ikke hvorfor du sabler netop den. Verdenen ER jo kedelig... it's a nuclear wastedump... det er vel begrænset hvor spændende den kan være - at se. Du SKAL jo netop tænke at det hele er gudsforladt... det er det smukke ved det hele .

Personligt så elskede jeg det her spil. Elskede at udforske tingene og bare rende rundt og lytte til radioen og tænke samt føle mig... nærmest alene
Don't argue with an idiot, he'll only drag you down to his level and beat you with experience
  • 0
Citerer Michael82:
det er vel begrænset hvor spændende den kan være - at se

Der kunne i det mindste have været andre farver end brun og mørke grøn. Enden af verden er ikke enden af farver :p

Imo bliver det alt for meget at se på de samme 2 farver gennem et helt spil på hvad, 30-50 timer?
Felix The Reaper!
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Michael82:det er vel begrænset hvor spændende den kan være - at se
Der kunne i det mindste have været andre farver end brun og mørke grøn. Enden af verden er ikke enden af farver :p

Imo bliver det alt for meget at se på de samme 2 farver gennem et helt spil på hvad, 30-50 timer?

TPD, det er jo netop dét! Du er i et øde landskab hvor verdenen er et efterspil af atomar krig! DERFOR synes jeg at F3 gør det så godt. Det får virkelig én til at føle sig palle alene i en ødelagt verden
Don't argue with an idiot, he'll only drag you down to his level and beat you with experience
  • 0
Syntes selv fallout 3 og New Vegas er et super fedt spil. Ligesom med Oblivion.... Ved en radio aktiv verden som der intet rigtig har kunne gro på i flere århundrede bliver jorden jo eroderet så det er klart den er så farve forladt... det samme sker jo også med bygninger når ingen passer dem, så personligt ser jeg intet problem i de kedelige farver de illustere verden super fedt
manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive
  • 0
Hmmmm.. Jeg tror mine sidste fejlkøb må være Fallout 3, Demon's Souls, CoD Black Ops...
Be the Miracle.
  • 0

Du kan også det på denne måde:
Efter en atomar krig udslettes næsten hele menneskeheden. Over 200 år tager det at bygge et nogenlunde civiliseret samfund op, selvom krig og rædsler stadig plager landet. Men hov, midt i det ødelagte og radioaktive landskab står sørme et træ, nej vent EN SKOV som bare dækker det hele.
Ville ikke føles særlig dommedags agtigt hvis verden var ligesom Enslaved (altså efter at mange atombomber har detoneret).

OT: Fejlkøb må jeg nok også erkende er Operation Flashpoint: Dragon Rising... alt andet end tilfredstillende når man gang på gang bliver skudt ned af fjender laaaangt væk fra, og så skal vente minutter på at ens AI-kammerater beslutter at begynde at gå hen mod en for at "revive".

Ellers også Motorstorm tror jeg. Jo det fungere fint, men frustrationer i form af at blive væltet af en skide motorcykel når man selv er lastbil er IMO irreterende.... når det sker 3 gange i streg i samme bane >.>
" A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." - Herm Albright
  • 0
^^
Personligt syntes jeg de fik det til at fungere langt bedre i Metro 2033, måske blandt andet fordi det var ovre efter 8 timer? Mit problem med Fallout 3´s udseende er at man befinder sig i miljøet i laaaaang tid. I starten havde jeg ikke noget problem med udseendet, syntes det så ganske spændende ud. Men i mine øjne kan man ikke gøre brug af så ensidet en farve palette i så lang tid uden at det begynder at blive kedeligt. Det er så bare min holdning, men det begyndte at hænge mig ud af halsen rent visuelt efter noget tid. Savner virkeligt noget variation hvis det skulle holde mig interesseret til enden. Også skulle alt andet selvfølgeligt også lige ændres, men det er en anden sag.
Felix The Reaper!
  • 0
^^

Personligt syntes jeg de fik det til at fungere langt bedre i Metro 2033, måske blandt andet fordi det var ovre efter 8 timer? Mit problem med Fallout 3´s udseende er at man befinder sig i miljøet i laaaaang tid. I starten havde jeg ikke noget problem med udseendet, syntes det så ganske spændende ud. Men i mine øjne kan man ikke gøre brug af så ensidet en farve palette i så lang tid uden at det begynder at blive kedeligt. Det er så bare min holdning, men det begyndte at hænge mig ud af halsen rent visuelt efter noget tid. Savner virkeligt noget variation hvis det skulle holde mig interesseret til enden. Også skulle alt andet selvfølgeligt også lige ændres, men det er en anden sag.

Det var nu ikke så stort et problem for mig (fordi jeg syntes det var fedt at det passede så godt ind).... Men så var der jo altid DLC'erne (hvor i hvert fald 3 skiller sig meget ud, 1 ligner, og den sidste er det samme). Men det vil måske bare være nye fejlkøb hvis man alligevel ikke kan holde The Wasteland ud
" A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." - Herm Albright
  • 0
@ TPD - Ja for farverne i Metro er da overhovedet ikke bedre. Istedet for brunt, så er det bare gråt.

Og hvis alt andet i spillet også blev ændret, så ville spillet ikke være så tro mod de originale Fallouts, som det faktisk er. Og du kalder dig nostalgi elsker, tsk tsk
  • 0
Citerer McDej:
TPD - Ja for farverne i Metro er da overhovedet ikke bedre. Istedet for brunt, så er det bare gråt.

Men det er mindre doser^^ Det tæller for mit vedkommende. Jeg vil dog ikke give brugen af farver skylden for at jeg kedede mig. Sandheden er nok at jeg bare fandt world map uendeligt tomt og kedeligt, der skete aldrig noget interessant eller spændende. Hvis jeg skulle gide den slags, så skulle der være en følelse af fare og spænding en følelse af at man faktisk har begivet sig ud på en farlig rejse der trodser al sund fornuft. Lidt ligesom det oprindelige fallout
Felix The Reaper!
  • 0
Samtlige Half life spil
De spil fanger mig bare slet ikke!
Jeg tænker bare Mæh

Også ellers
STALKER Serien gal jeg syntes grafikken var helt til grin og styring fungerede bare ikke for mig..¨

Godt jeg kun gav 150kr for hele lortet
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.