Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

PSN-tilbuddet - hvor blev det af?

Stant
Stant
Men nu er det ikke småting vi brokker os over synes jeg.
Det at det er gratis er ikke ensbetydende med at det er okay at sådan et stort selskab bliver hacket og holder det hemmeligt i flere dage.

Men som jeg siger, synes det var stort at Sony (omend også nødvendigt) at give deres spillere det tilbud, synes bare ikke det er i orden at sætte tidsbegrænsning på over for de brugere der muligvis ikke har mulighed for at benytte tilbuddet lige i den tidsperiode.. Der kan være mange faktorer der spiller ind og kan virkelig ikke se problemet i bare at gøre tilbudet tilgængeligt for alle brugere der var der før katastrofen så snart de logger ind.

But lets agree to disagree ^^

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Tic-Tac
Tic-Tac
Hvad med at skriv een mail til dem?

Det plejer at virke. Dog kan der gaa lidt tid foer de svarer.

En af mine venner fik 14 dages ekstra spilletid i DC Universe, da hans abonnement sluttede midt i den periode hvor PSN var lukket, da han skrev en mail til dem.

I have fury! :P
Antitomas
Antitomas
^God idé, det tror jeg faktisk jeg vil gøre. Så er diskussionen vel egentlig slut, eller...

@Hanmik, don't even get me started. Når folk siger, at Sony har gjort det tydeligt, er jeg nødt til at pointere sandheden. Jeg er glad for at PSN ellers er gratis, men ligesom Stant er jeg ikke mere taknemmelig end at jeg ser "Marie-kiksen" som det mindste plaster på såret. Min tolkning: de vil jo åbenlyst have os til at betale engang i fremtiden, når de urger os til at prøve Plus. Hvorfor ikke i stedet give os flere, bedre spil at vælge gratis imellem? Som det er blevet sagt, fordi Sony vil tjene penge, og det bebrejder jeg dem heller ikke. Men at få kunders respekt er en anden måde at tjene penge på i det lange løb.

PlayAgain.dk
zepekit
zepekit
Citerer Antitomas:
@Hanmik, don't even get me started. Når folk siger, at Sony har gjort det tydeligt, er jeg nødt til at pointere sandheden

Som jeg ellers synes du ikke klarede så godt ;)

Citerer Antitomas:
Hvorfor ikke i stedet give os flere, bedre spil at vælge gratis imellem

Fordi der altid vil være folk som dig, som ser glasset halvt tomt i stedet for halvt fuldt.

Antitomas
Antitomas
Dét var da en rationel måde at konkludere på, zepekit.

Nu har jeg prøvet at sende en email, men jeg opdagede også, at de sendte mig besked i sin tid d. 8 juni. Vi er altså ikke nået til 30 dage efter det. 30 dage much? Ja okay, hvis man først giver besked efter perioden har været skudt i gang. Just sayin
Og prøv denne gang ikke at læse mine udsagn som det rene brok, men se i stedet objektivt på det.

PlayAgain.dk
zepekit
zepekit
Jamen du brokker dig jo over alt, uanset hvad... du bliver jo ved med at finde ting, som kan understrege at det på ingen måde kan være din egen skyld at gå glip af tilbuddet.

Og det var da smart at nævne mig i din signature, skal jeg også lave sådan en med dig? Nææ du, nu blvier det for plat. tror bare jeg stopper her, det er skruen uden ende...

Antitomas
Antitomas
Jeg havde håbet på en mere rationel debat/drøftelse i stedet for anklager om at jeg er pessimist. Så det var bare min humoristiske måde at svare igen på!

PlayAgain.dk
Missing Avatar
hanmik
Vi fik en mail, vi fik en STOR banner på PSN-butikken, vi fik en påmindelse hver gang vi loggede på internettet på vores ps3, alle ting som fortalte om "Velkommen Tilbage Pakken". Der stod bla. at tilbudet var gældende indtil den. 3. juli 2011.
Jeg ved ikke hvad mere du gerne vil have..? skal de ringe til dig..? sende dig et brev i din (fysiske) postkasse..?

I took an IQ test, the results were negative.
minisnor
minisnor
Citerer hanmik:
Vi fik en mail, vi fik en STOR banner på PSN-butikken, vi fik en påmindelse hver gang vi loggede på internettet på vores ps3, alle ting som fortalte om "Velkommen Tilbage Pakken". Der stod bla. at tilbudet var gældende indtil den. 3. juli 2011.
Jeg ved ikke hvad mere du gerne vil have..? skal de ringe til dig..? sende dig et brev i din (fysiske) postkasse..?

og stort set alle spilsites har videregivet nyheden i deres nyhedssektioner.

@Antitomas

Du fik en mail fra Sony ligesom alle andre brugere som havde krav på velkommen tilbage pakken. Det er ikke Sony's problem at du ikke læser dine mails.

Man kan diskutere om der burde være en tidsgrænse, men Sony har gjort deres for at sprede informationen om tilbuddet.

Bazzinga!
Antitomas
Antitomas
Jeg ved ikke om jeg skal tage et billede af den email, jeg fik for at I vil tro mig, når jeg siger, at den ikke fortæller noget om det.

Jeg er med på, at man kunne læse det mange andre steder, men det er i for sig irrelevant.
De har været i stand til at lade det gå forbipasseret, måske ikke for jer, men jeg taler kun om min egen oplevelse. Jeg ved det lyder som om jeg er krævende - det er svært at udtrykke sig på et forum som man ville i virkeligheden - men det eneste jeg siger, er at jeg ikke kan forventes at få det at vide på andre måder, og da har de bare ikke været just tydelige i deres budskab. Jeg var ikke i tvivl om man fik 30 dages Plus, for det var det, der var med i beskederne på PSN og min email. At jeg skal ind på et eksternt link for at læse det om tidsgrænsen med småt, ville jeg bare ikke kalde for at få det smidt i hovedet med et neon-skilt.

Citerer minisnor:
Du fik en mail fra Sony ligesom alle andre brugere som havde krav på velkommen tilbage pakken. Det er ikke Sony's problem at du ikke læser dine mails..

Jamen det har jeg heller ikke sagt. Det er altså ikke fordi jeg prøver at trolle med det her - det er min ærlige oplevelse. Ja, jeg har ikke set eller hørt om det, jeg kunne have tjekket alle mulige steder for selv at finde ud af det. I reklamer, fx fra Coolshop og lign. ville de altid være venlige at skrive det et sted i annoncen. Måske er det ikke det samme, men I kan bare ikke overbevise mig om, at jeg ikke har kunnet overse det, når Sony ikke skriver det i den samme besked de bruger til at reklamere med.

PlayAgain.dk
hjorth
Moderator
hjorth
Citerer Antitomas:
Jeg ved ikke om jeg skal tage et billede af den email, jeg fik for at I vil tro mig, når jeg siger, at den ikke fortæller noget om det.

Det burde du næsten, siden du virker til at være den eneste person i hele verden der har fået en anden mail end os andre (eller i hvertfald alle der har skrevet i denne tråd på GR)

Du siger også at de ikke skal kunne forvente at du tjekker alle mulige sites og læse med småt, men hvis du bare havde læst din mail, måske også den officielle sony site/blog havde du også set det, og det var på ingen mulig måde skrevet med småt ;)

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Antitomas
Antitomas
På sin vis kan jeg godt acceptere, at de ikke fortæller det direkte i emailen, og at man i stedet kan læse nærmere inde på siden om betingelser. Rent juridisk kan man vel godt tale for at det er okay.
1. Jeg synes bare (subjektivt set som kunde) at det er en anelse "lamt" af dem, når jeg er vandt til at få besked sådan fra andre.
2. Grunden til at jeg så stædigt holder fast i mit udsagn er fordi der efterfølgende kommer indlæg fra folk, der mildest talt er overraskede over, at jeg kunne overse det, fordi Sony åbenbart "gjorde det så tydeligt".

Jeg skal lige finde ud af hvordan jeg tager et hensigtsmæssigt billede af emailbeskeden samt hvordan jeg nemmest viser jer den.

PlayAgain.dk
zepekit
zepekit
Citerer Antitomas:

Behøves ikke, da du har fået samme mail som os andre, med den info jeg har fortalt dig om og linket til. At du ikke selv kan finde ud af hvad "få mere at vide" betyder, det er dit problem, og sådan som det er gjort i den mail bliver det gjort fra stort set alt andet jeg kan komme i tanke om.
Og jeg havde sådan set håbet du havde læst din mail igennem igen... for så havde du fundet ud af at der rent faktisk står noget med småt i den mail også ;) jeg ved ikke om jeg skal skrive det her, eller om jeg skal lade dig finde ud af det selv... hmm, jo jeg skriver det lige:

"Tilbuddet er begrænset til PlayStation®Network accounts (PlayStation®Network konti), som var gældende den 20. april 2011. **Berettigede indehavere PlayStation®Network account (PlayStation Network konto) har 30 dage fra den dag, hvor Welcome Back (Velkommen tilbage)-programmet går i gang, til at indløse deres indhold."

Prøv engang at ligge mærke til at der er * og ** efter nogle vigtige ord i mailen ;) Det ved du godt hvad betyder, ikke?

Jeg lovede ellers mig selv ikke at svre mere i denne tråd, men vi er nået til et punkt hvor det simpelthen er for sjovt at se hvad du finder på at skrive

Antitomas
Antitomas
Se, det havde jeg ikke set. Fint at du pointerede det for mig. Men jeg troller stadig videre, kun til ære for dig zepekit.

For du har helt misforstået: det var fordi folk begyndte, at sige det var tydeliggjort. Det dér er jo stadig ikke at råbe højt om det?
I rest my case

Tillagt 2011-07-09 11:54:
Og jeg ved godt hvad "Få mere at vide" betyder. Det var jo netop ikke min pointe.

Resten af denne diskussion kommer bare til at handle om hvornår man synes noget er tydeliggjort.

PlayAgain.dk
Missing Avatar
Miroll
har 30 dage fra den dag, hvor Welcome Back (Velkommen tilbage)-programmet går i gang, til at indløse deres indhold."

hvorfor er det overhovedet nødvendigt at diskutere hvor tydeligt det er gjort?

Where are the sleepless nights i used to live for?
Antitomas
Antitomas
Here it comes...

Måske skulle man anmode om at lukke tråden, da jeg tror alle har fået de svar, de søgte?

PlayAgain.dk
Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Lukket efter anmodning fra OP - TPD
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.