Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Manglende Virtual Console titler?

Missing Avatar
Ceerial
Hej.

Jeg har lige købe en Wii. Og vil utroligt gerne have Star Fox 64 til den, og så vidt jeg ved så er det også udgivet på virtual console?

Men jeg ikke finde den i Wii -toren.. Hvordan kan det være?

Aalborg
Aalborg
Aner det ikke.. sidder desværre ikke lige ved min Wii men den skulle være kommet tilbage i 2007 .. star fox 64... eller Lylat Wars som den også kaldes.. og du er inde under N 64 titler?

"let røven og gør noget"
Virus
Virus
Har du søgt på Lylat Wars? Det hedder slet ikke noget med Star Fox i Europa.

Aalborg
Aalborg
har lige luret.. den hedder ganske rigtigt lylat wars på wii shoppen

"let røven og gør noget"
Antitomas
Antitomas
Ja, fordi spillet kunne af rettighedsårsager ikke hedde noget med "Star Fox" i PAL-regionerne dengang det først udkom og derfor har de beholdt navnet på VC til gamle fans.

Nu hvor du har startet en tråd om det:
Jeg synes, at det VC-spil der mangler allermest, er Earthbound på SNES'en. Først og fremmest af hensyn til os europæere, der ikke har haft en chance for at prøve spillet legitimt uden at importere det. De gjorde det med Chrono Trigger, så hvorfor ikke igen? Det er desuden enormt nemt at udgive SNES-spillene, da de ikke fylder så meget og netop Earthbound er allerede blevet lokaliseret fra da det udkom i USA.
NINTENDO, please, make it happen!

PlayAgain.dk

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.