Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Skal man tage skiftet?

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Antitomas:
^Jeg er helt enig i, at man skal vælge ud fra spillene.

Citerer 13brevkasse:
Ps3: 3 spil:

Xbox 360: 70 spil

R u 4 reaL?
what do you know... Jeg har det helt omvendt.

Der var KUN Uncharted: Drake's Fortune af Ps3 jeg gad spille

Jeg elsker at skyde :-D
Antitomas
Antitomas
Der kan man bare se. Hvis jeg skal forsvare Xboxen, har jeg yderligere hørt, at de fleste multiplatformspil ser bedre ud på 360'eren.
Men MGS4 og Ico-serien er grund nok for mig til at holde mig til PS3.

PlayAgain.dk
Game Master
Game Master
Må jeg spørge hvilke slags spil du spiller? Det er åbenbart multiplayerspil siden du klager over prisen på XBL Gold

Eat Nutella! - TNKz
Mythos
Mythos
Har alle de nuværende konsoller i denne generation, og de har alle deres forcer, men snakker vi online gaming og kigger på det sociale i det, så vinder Xbox. Hvad sker der for Sony som ikke har partychat? Xboxlive har også færre problemer, og foruden det hacker angreb imod Sony. Sony har nogle gode eksklusive titler, men de eneste af dem som interessere mig er killzone og uncharted, så det kan vel være ligemeget?!

Xbox har en bedre controller er jo en smagssag, men ingen tvivl om at jeg deler den mening, efter jeg ikke har små søde pigehænder og godt vil have noget ordentligt værktøj når der games.

Mange af multiplatforms spillene kører også med højere fps eller opløsning på Xbox...

Når alt det er sagt, så synes jeg at ps3 er pengene værd, men behold din Xbox, hvis du er til social gaming med ordentlige chatmuligheder.

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Hyuuga
Hyuuga
Citerer Mythos:
Når alt det er sagt, så synes jeg at ps3 er pengene værd, men behold din Xbox, hvis du er til social gaming med ordentlige chatmuligheder.

du mener, at han skal beholde sin xbox hvis han gerne vil hører på en masse små børn kalde hinanden bitches og jeg ved ikke hvad ..

Desuden, at betale for at spille online ? .. haha sut den M$

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Game Master
Game Master
Citerer Hyuuga:
du mener, at han skal beholde sin xbox hvis han gerne vil hører på en masse små børn kalde hinanden bitches og jeg ved ikke hvad ..

lol.. virkelig brugbar kommentar

Eat Nutella! - TNKz
Missing Avatar
Capperdude
Citerer Hyuuga:

Fanboooooooij aløøøørt!!!

Manchester United forever <3
Missing Avatar
sheen
højre fps og mindre ST på multiplats til ps3. specielt de seneste. bare tjek lidt rundt på LoT, DF, IGN osv.

en tommeltot regl her i 2011 er: er metascoren over 80 på et multiplat spil, så fungere det bedre på ps3.

i kan jo selv kigge lidt på overnævnte sider - kig rigtig godt på dem der ender i "uafgjort" på LoT. her er det ofte loading der gør det for xboxen.. og her er 2 sekunder meget.. åbenbart. så ville jeg nu selv hellere havde en udgave hvor der ikke er megen drops på fps, samt ST.

Hyuuga
Hyuuga
Citerer Capperdude:
Citerer Hyuuga esuden, at betale for at spille online ? .. haha sut den M$

Nej jeg har selv en Xbox 360 .. men hvorfor betale for noget som er gratis på min PS3 ? ..

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Missing Avatar
Capperdude
Citerer Hyuuga:
Citerer Capperdude:Citerer Hyuuga esuden, at betale for at spille online ? .. haha sut den M$

Nej jeg har selv en Xbox 360 .. men hvorfor betale for noget som er gratis på min PS3 ? ..

Just kidding

Jeg forstår heller ikke at folk betaler for live når Psn er for freeeee

Manchester United forever <3
DerbyStar
DerbyStar
Køb en PS3! Der er mange fede eksklusive spil som Gran Turismo 5, Heavy Rain, Uncharted serien, LBP serien og Infamous.. Dem må man ikke misse!!

Insert funny commert on own risc.
Game Master
Game Master
Citerer Capperdude:
Jeg forstår heller ikke at folk betaler for live når Psn er for freeeee

En god online oplevelse ;)

Eat Nutella! - TNKz

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.