Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Tilmeld dig nu for at få identitetsbesky

Missing Avatar
hanmik
Citerer Antitomas:
Rart at vide. Men nu hvor vi ved at det er genuine, er der så nogen der vil anbefale det? Sony betaler kun i starten, så hvis man skal bruge det i længere tid koster det fra egen pung.

vi er danskere. Vi har ikke brug for det her pjat. Vi er i forvejen sikret i hoved og Røv af det danske system. HVis folk misbruger dit dankort eller andet kort, så er det bare et sølle telefon opkald som skal til, så er det fixet.

Den her type service de tilbyder er skide smart til f.eks. Amerikanere, Latin-Amerikanere, Kina osv... lande hvor de ikke har et system som sikrer dets befolkning.

Jeg vil mene det er spild at tilmelde sig disse ting. De oplysninger som kunne være røget ud da PSN blev Hacked er dine hævekorts oplysninger (hvis du har brugt et hævekort på PSN og valgt at gemme oplysningerne derinde), og så er det oplysninger som enhver kan finde ved at slå op i en telefon bog eller Facebook, altså Navn, bopæl osv. Ting som er på nettet i forvejen på den ene eller anden måde. Det eneste som ikke var/er på nettet er nok dine hævekortsoplysninger, og det vides ikke om de blev stjålet, men det vides med sikkerhed at de ikke fik stjålet dine hævekortskoder og sikkerhedstal. Så de oplysninger er ubrugelige i hænderne på normale kriminelle. Og skulle en fix gut finde på at bruge dit hævekort alligevel, så er du sikret af det gode gamle danske System i forvejen.

De eneste som "vinder" noget ved det her. Det er CSidentity som giver dig en "falsk" sikkerhed i et år, og måske får lokket dig til at betale for et år mere.. da de jo har ydet en "så god service" i 1 år, at dine oplysninger ikke blev misbrugt..

Nå men det er bare MIN mening.. i bestemmer selv hvad i vil..

I took an IQ test, the results were negative.
silver
silver
Tak hanmik
.Efter informationer fra dig bliver mit valg at fortage mig intet.

I Love Co Op :-)
Missing Avatar
emfr08ab
Citerer hanmik:
vi er danskere. Vi har ikke brug for det her pjat. Vi er i forvejen sikret i hoved og Røv af det danske system. HVis folk misbruger dit dankort eller andet kort, så er det bare et sølle telefon opkald som skal til, så er det fixet.

Dog er der jo en lille selvrisiko på dankortet. Og du snakker også udelukkende om kortsvindel. Jeg går ud fra at CSidentity beskytter mod alle former for identitet-svindel. Identitetsvindel forekommer jo, selvom det er svært at tro.

Tillagt 2011-08-13 21:15:
Citerer Antitomas:
Rart at vide. Men nu hvor vi ved at det er genuine, er der så nogen der vil anbefale det? Sony betaler kun i starten, så hvis man skal bruge det i længere tid koster det fra egen pung.
Så jeg er skeptisk. Sony, get ready for this, baby!

Havde du regnet med, at de havde betalt for en dyr service resten af dit liv?

Tupiaz
Tupiaz
Citerer emfr08ab:
Identitetsvindel forekommer jo, selvom det er svært at tro.

I Danmark desuden et sted vi har et kæmpe problem pga. cpr nummeret og alle de muligheder dette giver, lån, leje af bolig mm.

Signatur er overvurderet.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.