Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Monster Hunter vs. Xenoblade

Antitomas
Antitomas
Jeg har længe gået og overvejet disse titler, da jeg godt kunne tænke mig en god JRPG oplevelse på Wii (der ikke kommer fra VC-biblioteket), og nu da begge spil er røget op på CoolShop igen, endda med Classic Controller-bundles, vil jeg gerne slå til, da mit indtryk er, at spillene er forholdsvist sjældne efterhånden.

Problemet er bare, at jeg ikke føler mig som stor nok fan af genren til at gide ville købe begge spil, så jeg har brug for noget intel fra brugerne herinde om hvilket spil, jeg lige skal vælge, og hvorfor jeg skal vælge det ene over det andet.

Her er de fordele/ulemper jeg kender til ved begge spil (uden at have prøvet nogen af dem)

MH3:
- Ikke nok med at det er det eneste af de to, der har online, men det skulle tilmed være DET bedste online-spil overhovedet på Wii. Jeg er dog generelt ikke den store online gamer, men det kunne jeg selvfølgelig gå hen og blive.
- Spillet er ældre og derfor BILLIGERE.
- Omvendt kommer der jo en opdateret udgave af Wii-spillet til 3DS (men så igen kommer også det fjerde spil til 3DS, så det underminerer måske sig selv igen). Er Monster Hunter lige så godt håndholdt? (til dem der har prøvet Unite på PSP)
- Episk dinosaur-landskab blandet med fiskersamfund/samer-agtige indbyggere! Selvom det måske ikke har så kolossal en verden, kan man mødes og spille co-op med mennesker såvel som bots.

XBC:
- Bedste historie, bedste singleplayer-oplevelse.
- Ingen online, men til gengæld så mange sidemissioner, at du får nok at lave.
- En lækker fantasi-verden, hvor man kan se mange flotte områder og komme rundt overalt, man får øje på.
- Lavet mere eksklusivt til Wii - publiceret af Nintendo.
- Er begyndelsen på en ny serie - upcoming, klassisk JRPG-univers.

Jeg er i dilemma - hjælp hvis I ved noget!

PlayAgain.dk
Lee West
Lee West
Jeg har begge, ville kvittere med 9 for begge. Men MH er dog stadig min favorit. Det virker bare flottere og jeg elsker at fordybe mig i jagten.

Det er hvad du ska gøre op med dig selv. Jagt og blædende flotte monstre eller god historie og en endnu større verden. Hvad vil du ha'?

PSP-udgaven er lige så fin, om 3DS-udgaven også bliver det, må tiden vise.

:)
Antitomas
Antitomas
Jeg er stadig meget i tvivl. Monster Hunter er mega billigt, men jeg tror Xenoblade siger mig personligt mere.

Hehe, tak, JØP, er lidt usikker med zepekit - tror ikke så godt, han kan lide mig (at dømme udfra tidligere sure opstød) så måske lidt en risiko at tage. Selvom det selvfølgeligt er billigt.

PlayAgain.dk
The_Dude
The_Dude
Antitomas, vælg Xenoblade, du vil ikke fortryde det et sekundt. Det er så genialt. MH3 holdte mig i 20 minutter fordi jeg ikke havde tid til det dengang og kom aldrig igang
Der er euendelig meget indhold i Xenoblade at det forstår man ikke
vil anbefale japanske stemmer
ellers tror jeg desværre ikke dette er sitet at spørge om Wii spil til råds. Der er stort set ingen brugere af den her inde. Ellers er de skabsbrugere og vil ikke sige det

Y can't metroid crawl ?
Antitomas
Antitomas
^Det kan du have ret i. Du er én af de eneste dedikerede N-fans herinde (så vågner skabsbrugerne sikkert op nu) og jeg ved ikke hvorfor jeg konstant er så godtroende med at se GR som et blandet publikum med mange, der har alle konsoller.

PlayAgain.dk
The_Dude
The_Dude
det har de fleste vidst også, kan jeg hører når de siger at den står og samler støv i et skab xD

har også selv alle 3 men kan godt se noget godt i alle 3

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.