Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Legend of Zelda: Skyward Sword

Missing Avatar
linkenski
Citerer Broch83:
Åååååååh jeg glæder mig til Zelda til WiiU... Ærgerligt der sikkert går 4 år...

AAH Jeg har det på præcis samme måde nu hvor der er ikke er mere at se i Skyward Sword!
Jeg glæder mig vildt meget til at se hvad det bliver til. Om de kører den artstyle der blev vist i Tech Demoen til E3 eller noget helt nyt, ja det bliver sgu spændende evt. også det til 3DS der siges at være i udvikling.

"It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are." -Teh_Masterer
JØP
JØP
SÅ blev jeg også færdig. Mangler kun nogle enkelte Piece of Heats, og jeg ved ærligt talt ikke, om jeg gider bruge tid på at finde dem. Det er bare nogle mini-games, der skal klares, vil jeg tro.

Men lækkert spil alt i alt! Har nydt de ~40 timer, jeg bar brugt på det, dog pånær questen for at få An Absurdly Hard Shield. Nåede til nr. 7 (som i virkeligheden er nr. 3) for så at dø pga. dårlig motion control. Der blev jeg lidt sur. Hehe.

Broch83
Broch83
Jeg mangler 4 pieces of heart, og de bliver ikke fundet. Det er enten minegames eller en dum kiste i en dungeon. Har rendt rundt med dowsing og fundet ud af, at jeg havde misset en enkelt Godess Cube. Det er sgu da meget godt .
Jeg har også fundet ud af, at man ikke kun skal finde 70 gratitude crystals, så der mangler jeg flere, end jeg troede. De skal findes!

Citerer linkenski:
Citerer Broch83:
Åååååååh jeg glæder mig til Zelda til WiiU... Ærgerligt der sikkert går 4 år...

AAH Jeg har det på præcis samme måde nu hvor der er ikke er mere at se i Skyward Sword!
Jeg glæder mig vildt meget til at se hvad det bliver til. Om de kører den artstyle der blev vist i Tech Demoen til E3 eller noget helt nyt, ja det bliver sgu spændende evt. også det til 3DS der siges at være i udvikling.

Jeg glæder mig mere til at se, hvor på den sagnomspundne timeline spillet kommer til at ligge. Det kunne være godt med noget lige efter Skyward Sword, hvor de flytter tilbage på landjorden og sådan. Men det kunne sikkert også være godt med al muligt andet . Men noget der relaterer til Skywards historie vil jeg gerne have.

Citerer JØP:
Men lækkert spil alt i alt! Har nydt de ~40 timer, jeg bar brugt på det, dog pånær questen for at få An Absurdly Hard Shield. Nåede til nr. 7 (som i virkeligheden er nr. 3) for så at dø pga. dårlig motion control. Der blev jeg lidt sur. Hehe.

Den quest for det skjold magter jeg ikke. Jeg behøver ikke det skjold... Men der findes ikke dårlig motion control i Skyward. Kun folk der ikke kan finde ud af, at spille spillet .

Tillagt 2011-12-06 21:23:
I øvrigt er der fundet en bug sent i spillet, som gør, at man skal starte forfra. Be aware!
http://wii.ign.com/articles/121/1214090p1.html

Det der var jeg SÅ tæt på at gøre. Heldigvis snakkede jeg ikke med ham igen til sidst... Åååååh jeg var blevet hysterisk...

JØP
JØP
Citerer Broch83:
Den quest for det skjold magter jeg ikke. Jeg behøver ikke det skjold... Men der findes ikke dårlig motion control i Skyward. Kun folk der ikke kan finde ud af, at spille spillet.

Jo. Ét angreb virker ikke så tit: Thrust.

Broch83
Broch83
he he det er så det, jeg synes er nemmest at få til at virke. Men jeg har læst om andre der ikke har det så nemt med thrust. Men altså jeg skyder bare min arm lige frem, og det virker hver gang. Så har jeg det sværere med final blow. Der skal jeg tit lige smide nunchuck mig Wiimote fremad et par gange før det virker. Sikkert bare fordi jeg gør noget forkert.

The_Dude
The_Dude
det jeg havde mest problem med var der hvor man skulle stikke sit sværd i jorden. det fattede jeg bare ikke :p

Y can't metroid crawl ?
Gob
Gob
Citerer The_Dude:
det jeg havde mest problem med var der hvor man skulle stikke sit sværd i jorden. det fattede jeg bare ikke :p

Ha ha ja jeg føler mig også som en kæmpe idiot, når jeg sidder der og vifter på alle tænkelige måder.

Broch83
Broch83
der er det jo så vist ret tydeligt i bunden af skærmen, hvad man skal gøre

Broch83
Broch83
Så fik jeg alle gratitude crystals. Og alle godess cubes. De sidste 4 heartpieces gider jeg ikke hitte. Og det skide skjold tror jeg heller aldrig bliver noget jeg hitter.

I øvrigt meget sjovt at Beedle bliver ved med at flyve rundt, selvom han har udsolgt .

Jeg synes sgu næsten det sejeste ved Skyward er den dukke, der står på bordet på Zeldas værelse . Epic!

Oni Nick
Oni Nick
Citerer Broch83:
Jeg synes sgu næsten det sejeste ved Skyward er den dukke, der står på bordet på Zeldas værelse . Epic!

Ok.

Kage for folket! - Propaganda minister i kagepartiet... Hvad det så end er... :P http://www.n-studios.dk/kagepartiet/forside.html VORES HJEMMESIDE! Pear Evil!
Broch83
Broch83
Jamen har du set den? Nu vil jeg ikke afsløre, hvem den ligner jo. Men det er sgu da genialt.

Oni Nick
Oni Nick
Det vil jeg glæde mig til så.

Hvis jeg når så langt engang...

Kage for folket! - Propaganda minister i kagepartiet... Hvad det så end er... :P http://www.n-studios.dk/kagepartiet/forside.html VORES HJEMMESIDE! Pear Evil!
The_Dude
The_Dude
du skal have hookshot så ser du det

Y can't metroid crawl ?
Broch83
Broch83
eller bare gå ind på værelset ved siden af zeldas nu, og kigge mellem pladerne, der står som væg!

The_Dude
The_Dude
nå ja men hvis man tager hookshot kan man se hvorfor badet er låst om natten

Y can't metroid crawl ?
FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Citerer Broch83:
Så fik jeg alle gratitude crystals. Og alle godess cubes. De sidste 4 heartpieces gider jeg ikke hitte. Og det skide skjold tror jeg heller aldrig bliver noget jeg hitter.

I øvrigt meget sjovt at Beedle bliver ved med at flyve rundt, selvom han har udsolgt .

Hehe jeg fik fat I skjoldet, var ikke så forfærdeligt svært men jeg havde også en heldig omgang når det kom til bosserne. Fik en blanding af svære og letter hvilket vil sige jeg kunne regenerere nogle hjerter på de lette (krukker og sådan)

Men jeg er også igennem og jeg kan kun sige en ting.

Bedste Zelda ever! Sikke en sidste boss, sikke en slutning helt generelt og sikke et spil...wauw...sidder stadig med kuldegysninger efter jeg klarede det for mindre end et kvarter siden.

Heroes get remembered, but legends never die
Oni Nick
Oni Nick
Er slutningen noget værd? Det er nok det der afgør, om jeg tager mig sammen til at spille det færdigt.

The_Dude
The_Dude
Citerer Oni Nick:
Er slutningen noget værd? Det er nok det der afgør, om jeg tager mig sammen til at spille det færdigt.

Citerer FlamingSilentShadow:
Men jeg er også igennem og jeg kan kun sige en ting.

Bedste Zelda ever! Sikke en sidste boss, sikke en slutning helt generelt og sikke et spil...wauw...sidder stadig med kuldegysninger efter jeg klarede det for mindre end et kvarter siden.

nuff said ?

Y can't metroid crawl ?
Antitomas
Antitomas
Jeg kunne forestille mig, at ligesom med TP er slutningen så god, at man glemmer alle eventuelle skavanker på vejen derhen (?)

PlayAgain.dk
Broch83
Broch83
Når det så er sagt, bør det nævnes, at der ikke er nogen skavanker i Skyward

FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Citerer Broch83:
Slutningen er ca. 32 gange bedre end i TP...

Ikke at sige TP slutning var dårlig, elskede den personligt, men Spoiler: var lidt sørgelig en slutning da jeg virkelig elskede Midna som en figur

Men ja Skyward Sword´s slutning er bedre, specielt sidste bossen, sikke en fantastisk kamp.

Heroes get remembered, but legends never die
Antitomas
Antitomas
Citerer Broch83:
Når det så er sagt, bør det nævnes, at der ikke er nogen skavanker i Skyward
Det kan jeg ikke selv udtale mig om endnu, men jeg ved at TP ikke var perfekt hele vejen - altså efter hvad jeg havde forventet, for det er selvfølgelig et rimelig godt spil sammenlignet med så mange andre spil uden for Zelda-serien, der decideret er dårlige - bare for simpelt og kedeligt nogle gange..

PlayAgain.dk

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.