Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilket spil fik dig til at elske genren

Hejsa folkens.. vi er en stor flok spil-elskere herinde, på et dejligt gaming site. Så lad os diskutere/snakke lidt om spil herinde. Politik og ditten og datten er da fint, men det her er et gaming site, så lad os se om vi kan snakke lidt om vores største interesse.

Derfor vil jeg starte et par tråde herinde, hvor vi kan snakke om spil på en lidt anden måde. Normalt snakker vi om et bestemt spil og det er fint. Der er dog en dejlig masse andre ting man kan snakke om af spilrelaterede ting.

Så lad os starte med den her tråd og se om folk er med på legen..

Hvilket spil fik dig til at elske genren..?

Vi kender alle de forskellige spilgenrer FPS, RPG, JRPG, RTS, Point & Click Adventure osv. Vi har sikkert alle en favorit genre.
Men hvilket spil fik dig til at elske den bestemte genre..?

her er et par eksempler fra min side.

FPS: Call of Duty 4: Modern Warfare. Såre simpelt. Indtil det spil, så har jeg ikke rigtig haft nogen form for kærlighed til FPS genren. Jeg har spillet counterstrike, Half Life 1-2, Doom 3 osv. Men ingen af dem fik mig til at at elske genren. Men COD4, havde simpelthen bare et eller andet som fangede mig. Suveræn singleplayer del som holdt hele vejen igennem. Multiplayer delen var dog endnu bedre. Det fik mig til at joine en Klan, og bruge utallige timer/dage/måneder af mit liv online.. det var simpelthen bare spillet som fik mig til at elske FPS genren.

JRPG: Final Fantasy 7. Playstation 1 + FF7.. just wauw.. musikken, stemningen, person galleriet, grafikken.. ja alt i det spil var perfekt dengang.. jeg har gennemført spillet 5 gange, jeg elskede alle gennemspilninger lige meget.. et suverænt spil, som fik mig til at forelske mig i JRPG genren, og jeg har spillet mange japanske rollespil siden.

Hvad med dig..? hvilke spil var jeres katalysator til at elske en bestemt genre..? (gerne med en begrundelse for, HVORFOR det lige var/er det spil)
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
Godt emne, hanmik.

RPG: Star Wars: Knights of the Old Republic. Det har jeg længe været fortaler for herinde, og det står stadig som mit absolutte favoritspil gennem tiderne. Historien slår de gamle film og er muligvis den bedste jeg har fået fortalt igennem et spil. Det byder på det klassiske 'turbaserede' system, en masse mindeværdige karaktere og er man blevet vild med Mass Effect, Dragon Age: Origins og The Old Republic (alle fra den samme udvikler, BioWare), så kan jeg kun anbefale, at man giver Knights of the Old Republic et skud.
The King of Rome is not dead
  • 0
FPS: Call of duty 2

Det spil tog mig simpelthen med storm dengang.

RPG: Baldurs gate.

Jeg spillede rollespil på papir og live dengang, og prøvede så Baldurs gate.
Det var en stor succes.

JRPG Final Fantasy 8

Der er snak om et spil der virkelig vækkede min interesse for spil.
Utallige timer foran skærmen, med den fantastiske historie, geniale karakterer og enorme verden holdte mig fanget.
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Online - Battlefield 1942(Fordi jeg aldrig havde prøvet sådan noget før. Så stod man der midt i det hele. En kæmpe legeplads. Nogen gange helt fyldte servere 32 mand på hvert hold, jeg elskede det. Elsker det stadig(Battlefield 2)

FPS - Far cry(Et af de første singleplayer spil jeg købte. Igen fik jeg slået luften ud af mig og jeg gennemførte det igen og igen, hvilket jeg stadig gør med jævne mellemrum. Uden tvivl verdens bedste fps)

H´N´S - Divine Divinity(Loot Smukt og spændende, har aldrig gennemført det. Men er startet forfra et par hundrede gange)

Race - Gran Turismo(Ræs i biler og vel og mærke biler som ligner noget du kan se i virkligheden, er specielt glad for de gamle biler pre-180-85. Der var en lidt større diversitet udseendesmæssigt mellem bilerne den gang synes jeg) )

Kan vistnok ikke lide andre genrer (Så jeg har masser af plads til at få udvidet min horisont)
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Platform: Crash bandicoot
Den spilserie har bare et godt gameplay og har siden da givet mig en forkærlighed for platformere, for ikke at forglemme Naughty Dog ;) Desuden er intromusikken fra Crash Bandicoot 3 blevet min yndlings-spilmusik (Portal-sangene er dog lige bagefter)
PS2 styrer
  • 0
hmm

MMO - Final Fantasy XI
FPS - Duke Nukem 3D
RTS - KKnD
Platform - Super Mario Bros
JRPG - Final Fantasy VII
3rd person - No More Heroes (tror jeg)
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Nogle gode spil i nævner der.. ville gerne høre/læse hvorfor det lige er det spil som fik jer til at elske genren..

Beat´em Up: Double Dragon. Det spil har jeg spillet til uendelighed i den lokale grillbar. Mig og min lillebror har proppet utallige kroner i det spil-kabinet. Det var langt forud for sin tid (syntes vi dengang). Det var et simpelt spil, men alligevel udfordrende. Banke en fandens masse folk for at komme til sin kæreste.. og var man 2 spillere så skulle man udkæmpe en kamp til døden om at vinde hendes gunst i slutningen.. Damn et fedt spil.. de store mid- og end level bosses, tilførte også spillet noget helt specielt.
Jeg har siden forsøgt mig med diverse C64 og Amiga konverteringer af spillet.. men no way Jóse.. de stank alle sammen. Intet slog den originale arkade udgave,.,.
  • 0
Ville sige RPG's, men Il Lupo skrev stort set ord for ord hvad jeg ville have skrevet

Men kan så nævne action adventure spil i stedet. Det var et andet Star Wars spil der fik mig interesseret i den genre, og nej det var ikke Jedi Knight serien. Det var i stedet et gammelt et til PS1 der hed Jedi Power Battles. Nøj jeg spillede det meget. Både mig og de fleste af mine venner lavede ikke andet en overgang. Er bange for at hvis jeg prøvede det nu ville jeg synes det var elendigt, men dengang var det bare det fedeste. Skulle bare vælge en jedi, og så ellers hugge sig gennem en masse baner, helst i coop. Så var der også en slags level system. Men der var vist intet save system (eller også havde vi bare intet memory card) så det var en stor sejr de gange vi klarede det.
Shit happens...
  • 0
turbaseret strategispil :heroes of might and magic

JRPG/RPG Final fantasy og final fantasy III

adventure: monkey island, simon the sorcerer, zak mckracken and the alien mindbenders, legend of kyrandia 2 (hand of fate) og maniac mansion /return of the tentacle

RTS: the settlers
  • 0
ACTION/SANDBOX : GTA serien. Især ps2/ps3 udgaverne..

RTS : Age of Empires II. Elskede det spil !!

STRATEGY/TURN BASED : Heroes III. Har brugt mange timer på det spil..

ROLLESPIL : Diablo 2 + LOD. Alt om det spil er sagt 1000 gange før..

SPORT : Fifa 98 World cup udgaven på pc.. Det var konge, og man kunne spille indendørs!!

RACING : Road Rash på pc. Det var så fedt!
Manchester United forever <3
  • 0
RTS: Age of Mythology + Titans
Jo vist, jeg spillede da også de to forrige AoE spil, men jeg blev først rigtig bidt ved dette spil, som jeg rent faktisk lærte at spille ordenligt (uden koder). Har gennemført campaign flere gange, spillet lan i mange hygsomme timer og ellers givet den gas i skirmish. Jeg er bare bange for, at jeg næsten har spillet det for meget. (uden dog at være superb)

FPS: Call of Duty 4: Modern Warfare
Det vil stå som en af mine største og mest mindeværdige oplevelser fra denne generation. Det er jo sindssygt fedt - både i SP og MP. Jeg har dog holdt mig mest til single player.

RPG: Pokemon Red // The Witcher II
En genre jeg måske snart kan elske. Jeg elsker Pokemon spillene stadigvæk. De er virkelig geniale, men de har aldrig fået mig tændt på andre RPG spil. Måske fordi de er forholdsvis nemme at gå til og simple modsat det normale RPG. Dog købte jeg The Witcher II i julen, og det er sgu sjovt. Endelig nyder jeg et fuldblods (western) RPG. Jeg elsker ikke decideret genren endnu, men håber det kommer snart.

Platform: Crash Bandicoot 3
Det er bare super fedt.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Puha, tror faktisk ikke, der er nogen genrer, jeg bare elsker. Kommer alt sammen an på spillet.
  • 0
Citerer Virus:
Puha, tror faktisk ikke, der er nogen genrer, jeg bare elsker. Kommer alt sammen an på spillet.

Samme her Der findes jo både guld og lort i alle genrer
  • 0
Citerer Capperdude:
Samme her Der findes jo både guld og lort i alle genrer

,
det har i ret i.. mente det også mere "hvilken genre kan i bedst lide, og hvilket spil er grunden til det" agtigt...
  • 0
Citerer hanmik:
det har i ret i.. mente det også mere "hvilken genre kan i bedst lide, og hvilket spil er grunden til det" agtigt...

Nåååårh, så er mit endelige svar : SANDBOX og grunden er som skrevet længere oppe
  • 0
Jeg mener bare....

Jeg kan jo rigtig godt lide Smash Bros. Spillede Smash Bros. til N64 til nogle børnefødselsdage, dengang jeg var lille og syntes det var sjovt. Prøvede senere Super Smash Bros. Melee til Gamecube ved flere forskellige lejligheder, begyndte at deltage i online-turneringer i Super Smash Bros. Brawl, den gang det udkom til Wii og bruger i dag meget af min tid på noget rimelig hardcore nørderi af føromtalte Melee.
Gennem Smash Bros. blev jeg interesseret i fighting-genren og begyndte at spille en del Street Fighter IV og Super Street Fighter IV og fik også snuset lidt til gode gamle 3rd Strike, men måtte til sidst sande, at fighting-genren bare ikke gjorde det for mig, hvis ikke det var noget så specifikt og obskurt som Melee (og ja, jeg ved godt, at det ikke er særligt repræsentativt for fighting-genren som helhed).

Sådan er det jo med så mange genrer. Er vild med Wave Race, Mario Kart, Burnout osv., men jeg har ikke noget passioneret forhold til racing-spil, og jeg er aldrig på udkig efter det seneste nye i genren.
Jeg har spillet rigtig meget Pokémon Icewind Dale, Skyrim osv., men jeg har sjovt nok aldrig forbundet RPG'er med noget, jeg gider at bruge tid på.

osv osv osv

Min pointe er, at jeg ikke kan pege på en genre og sige "jeg kan godt lide den der type gameplay." To forskellige spil i samme genre kan være meget forskellige og bygge på meget forskellige værdier i sådan en grad, at de ikke er til at putte i kasse sammen.

Som eksempel kan vi tage føromtalte Mario Kart og Super Smash Bros. Jeg vil vove den påstand, at disse to spil er det samme spil, bare i forskellige genrer. Samme koncept, samme farveglade univers, samme lette tilgængelighed, begge er nemme at lære men svære at mestre osv. Man laver bare forskellige ting i spillene.
Mario Kart har i hvert fald mere til fælles med Smash Bros. end det har med Gran Turismo, på trods af at det er i samme genre som Gran Turismo og man således laver det samme i spillene (kører biler rundt på en bane).

Måske er I uenige i alt det, I har skrevet, men det er altså bare mit syn på genreopdelinger, og hvorfor jeg aldrig rigtig har brugt dem.
  • 0
World of Warcraft fik mig for alvor til at elske... sandbox, pvp, rollespil og dungeon crawlers. True story.

Platform... Wonderboy in Monsterland og Decap Attack, Mega Drive... fordi figurerne var sjove og banerne involverende.

Sport... Wave Race til N64 eller Tony Hawk til PS1 har begge kostet mig masser af joypads. Oho.

FPS... Doom... vildt at man kunne bive så skræmt. På PS1 var lyden helt ekstrem, og så røg den på storskærm. Aaaargj. Første sygedag nogensinde som pjæk skyldes Doom til PS1.

Stil = WipeOut til PS1!

Racing... Out Run nærmede sig, men Daytona slog fast at man kunne ræse virtuelt.

Sci-fi rollespil... jeg troede ikke, at det kunne fungere før Mass Effect (nej Knights of The Old Republic overbeviste mig ikke). Stemningen første gang man bliver "optaget" er overvældende.

TBS - Attack of the Genos... sådan laver man et turbaseret spil på konsol.

Første mobile spil... Sentinel 2. Oho kan man lave mobile spil med dybde?

Action rollespil... Zelda til min NES! Og senere til min SNES. Derefter tabte serien mig lidt.

Denne generation: sandbox - Crackdown og rollespil: Divinity 2 og Skyrim.
:)
  • 0
FPS: Medal of Honor 2

Sandbox RPG: TES 3: Morrowind

Racing: Sega Rally 2

JRPG: Grandia

Fighting: Tekken 2

RTS: Age of Empires 2

Sandbox: GTA 3

2d platform: Gianna Sisters

3D platform: Pandemoneum (selvom det vel egentlig kun var 2,5D)

Kart racing: Whacky Wheels

Fodbold: Adidas Power Soccer 97

Damn, jeg føler mig pludselig meget gammel.
Bazzinga!
  • 0
Citerer minisnor:

Sandbox RPG: TES 3: Morrowind

Racing: Sega Rally 2

JRPG: Grandia

Fighting: Tekken 2

RTS: Age of Empires 2

2d platform: Gianna Sisters

3D platform: Pandemoneum (selvom det vel egentlig kun var 2,5D)

Kart racing: Whacky Wheels

Fodbold: Adidas Power Soccer 97

Damn, jeg føler mig pludselig meget gammel.

Men hvorfor? Navne uden forklaring er svært at finde interesse i, synes jeg.
:)
  • 0
Citerer Cisplatin:
FPS - Far cry(Et af de første singleplayer spil jeg købte. Igen fik jeg slået luften ud af mig og jeg gennemførte det igen og igen, hvilket jeg stadig gør med jævne mellemrum. Uden tvivl verdens bedste fps)

Helt enig. Et af verdens bedste FPS, og helt sikkert det bedste, når det kommer til level-design.

Tillagt 2012-01-17 02:34:
Strategi - Det må være Red Alert 2. Bedre end sin forgænger imho, og det introducerede mig til RTS. Set med nutidens briller på, så er det ret primitivt, men det har stadig sin charme. Spillet finder jeg ustyrligt morsomt med sin kitschede stil, selv idag.
Let the festivities commence...
  • 0
Hmmm...

Platform: Super Mario Land. Det allerførste jeg fik at spille på, var en gameboy. Den gode, gamle, klassiske grå satan. Det var en gave min far havde med hjem fra Tenerife, hvor han havde været på ferie med sin nye kone. Jeg havde misset en af vores weekender, fordi han var afsted, så vi så ikke hinanden i 3 uger. Det var hårdt for en bette purk som mig, og også hårdt for min far. Alligevel gjorde det ham ikke det mindste, at da vi endelig sås, begravede jeg næsen i en lille grå klods, istedet for at bruge tid med ham. Istedet var han glad for at være min pude i sofaen mens jeg lod mig opsluge. Det var en af de der kassetter der havde mange spil på. Der var mange gode spil på den... Lion King, Aladdin, Contra, Bomb Jack, Alleyway, Tetris, Radar Mission, Lode Runner, Jurassic Park 2... så mange gode spil. Men Super Mario Land var det der for alvor fik min kærlighed. Den gode musik, den stødt stigende udfordring, det simple men godt konstruerede gameplay...

Strategy: Warcraft II: Tides of Darkness/Red Alert. Begge spil var på den første computer min far erhvervede sig, og jeg blev totalt opslugt i begge. For en tid var strategi den eneste genre der sagde mig noget, netop som mine kammerater var begyndt at kaste sig ud i platformers og FPS'er. Næ, jeg skulle bare have lov at bygge Grunts, Berserkers og Ogres, eller rulle ind med Mammoth tanks, så var min lykke gjort. Gennemførte Warcraft II adskillige gange, men Red Alert fandt jeg lidt sværere, og kom først igennem efter jeg egentlig havde bevæget mig videre til andre genrer. Sidenhen kom Warlords og Heroes of Might and Magic 3 til, et par noget anderledes spil men det var stadig de samme grundprincipper som talte til mig.

Fighting: Tekken 2. Min far(see a pattern?) købte mig en playstation 1 til en fødseslsdag for mange år siden. Hvor jeg før havde halset en del efter mine venner, og altid været sen til at gå maskinerne og spillene, så var jeg den første i min klasse der fik sådan en basse. Og med den fik jeg Tekken 2. Jeg havde prøvet Tekken 3 hos min fætter før, og det var egentlig det spil jeg higede efter, men Tekken 2 var hvad jeg fik, og det var det jeg brugte timer på at spille mod min far og mod computeren. Man måtte aldrig være Devil/Angel, blev mine kammerater og jeg enige som, for det var snyd han kunne bruge lasere.

JRPG: Final Fantasy 7. Åh gud, Final Fantasy 7. Da jeg fik ovennævnte maskine, tog min faster mig med ind til byen dagen efter. Vi var på camping, en årlig tradition hvor hele familien samledes i og omkring min stedmors forældres fastliggende campingvogn. I Esbjerg tog min faster mig med ind i en spilforretning, og der fik jeg lov at vælge et spil til maskinen. Puha, så mange spil, så meget at vælge imellem, og jeg kendte ikke til noget af det. Jeg ved ikke hvorfor jeg valgte Final Fantasy 7. Forsiden så, for et barn, ret så kedelig ud, og jeg havde intet hørt om det. Men jesus et godt valg. Resten af min barndom blev spenderet i selskab med Cloud, Tifa, Aeris, Barett, Cid, Yuki, Vincent, Red og Cait Sith. Det dominerede totalt. Alle andre spil gik i glemmebogen i flere år - de blev da stadig spillet, men derhjemme var der kun Final Fantasy. Fik senere hen 8'eren og 9'eren. De spil har, om noget, defineret min sene barndom, og tidlige teenageår. Historien, de fantastiske cutscenes, musikken... Det første spil jeg nogensinde kneb en tåre til, og det alle andre spil blev holdt op mod siden da.

FPS: Heretic. Jeg var ikke med på Doom bølgen, men Heretic... Første gang jeg prøvede det var i en tourbus med VHK's damehåndboldhold. Min stedmor var på holdet, og en del weekender med min far blev jeg taget med til kampe rundt omkring i landet. Ikke at håndbold sagde mig en hujende fis, men der var heldigvis god batteritid på Gameboyen. En af de her gange, havde Ulrik Wilbech, eller måske Gokke... En eller anden havde ihvertfald en bærbar med. Og på den var der Heretic. Hvem af de landskendte håndboldspillere det var jeg sad på skødet af har jeg for længst glemt, ligeledes om det var mig der styrede mens hun skød eller omvendt, men jeg var TOSSET med spændingen fra første øjeblik i Citadel of the Damned, mens vi kæmpede os vej gennem D'Sparils horder. Det var anderledes hektisk og intenst end noget andet jeg havde prøvet, og min glæde var stor da min far bagefter fik skaffet det til hans egen computer.

WRPG'ere, sandbox, skating, fodbold, racing, SHMUP, etc... Hver havde de også deres "første", men det bliver en anden gang
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • 0
Platform: Donky Kong/Super Mario
De to var noget af det første jeg overhovedet kom forbi, så platform var sådan oplagt. Jeg elsker stadig platform i dag som en af favoritterne, og kommer jævnligt forbi genren.

FPS: Timesplitters
Jeg tror Unreal Tournament og Counter Strike var det første inspiration til den genre, men kom faktisk aldrig forbi de spil. I stedet blev det Timesplitters på PS2. I dag handler det dog mest om Team Fortress 2.

Racing: Super Mario Kart
Også en genre som startede i 90'erne. Det har dog ændret sig en del siden dengang, og nu gælder det realisme med GT4 og GT5.

Fighting: Dragon Ball Z Budokai
Helt tilbage var det ellers Mortal Kombat, Street Figher og senere Tekken, men det fangede mig aldrig helt. Dog med min interesse for anime/manga skulle det år efter give nyt syn for genren.

JRPG: FFX-2
RPG siger mig ikke alverden, men jeg har FFX-2 i min samling på 112 % score. Square Enix kan lave spil!

Da det udkom var jeg meget imponeret hvad udviklerne havde skabt for et spil med utallige muligheder for...frihed? Jeg synes det var meget sjovt i starten, men på tidspunkt gik jeg helt fra det, alligevel genren i dag synes jeg nu stadig om.

Strategi: Starcraft
Som barn hadede jeg faktisk disse spil meget (stadig mange kedelige spil derude), men et tidpunkt kom min bror og gav mig Starcraft og sagde på en måde jeg skulle prøve give det en chance. I dag har jeg Starcraft 2 som en af de sejeste blandt mine PC spil, så siger lidt min holdning har skiftet.
  • 0
Skide godt emne hanmik!

Platforms: Super Mario Land
Jeg kan huskede jeg fik lukket min mor i BR til at få dette spil, umiddelbart kendte jeg det i forvejen, men det var det som for alvor fik mig til at elske genren og hvor sådan rigtig gravede næse ned i et spil. Jeg havde dog også spillet en del Bamse (ja, ham den svenske TV figur havde sgu sit eget spil. Dog mener jeg det var et andet spiil som i Sverige blot fik nogle andre figure. Settingen er i hvert fald helt ved siden af og giver ikke nogen mening).

Puzzels: tetris
Jeg har brugt masser af tid på dette fantastisk spil og min mor har helt sikkert brugt mange penge på batterier pga. dette spil (og generalt min gameboy). Som jeg ser det er Tetris det puzzel spil som fungere bedst. Det er en af de spil jeg mest hiver op af af gemmerne når der skal spilles old school spil.

Action RPG: The Elder Scrolls: Oblivion.
Efter at havde været en hel del væk fra gaming i en længere årrække (hele 6. generation) Købte jeg dette spil uden at havde de store viden om spillet, det tiltalte dog mig med den store frihed. Jeg kan huske jeg blev noget skuffet over man ikke kunne være dværg, da den første skuffelse havde lagt sig fortyllet spillet mig og fik mig klistret til skærmen i mange timer.

Fodbold spil: Fifa 97
Spillet på noget så mystisk som PC, men kæft der blev brugt meget tid på det i klubben. Mod hinanden (nogen gange på samme pc og på sammen tastertur :lol . Jeg savner den dag i dag indendørs fodbold. Kæft det var fedt.

FPS: Quake
Det var skærmmene, grumt og generelt bare fedt, men også rimelig uhyggeligt for en ung knægt som mig. Jeg kan huske jeg spillede en smule doom og Wolfenstein, men det var Quake som slog bene væk under mig. Grafikken var enestående. Det gamle Duke Nukem 3D skal dog også havde sin hæder.

Action sandbox:
Saints Row og Dead Rising. Jeg havde ganske vist prøvet de to første GTA spil og havde taget en del tid, men at spille top down har aldrig sagt mig det store. Prøvet en smule GTA 3, selvom det fangede mig en del var det begrænset hvor meget jeg fik det spillet eftersom jeg ikke havde dette spil. Det var dog især Siants Row og Dead Rising (som dog havde sine problemer) der med deres frihed og humor fik mig solgt på denne genre.

RTS:
Red Alert og Warcraft 2 fik jeg brugt en hel masse tid på og var virkelig en stor fan af disse. Senere hen blev det til en hel del Age of Empire og starcraft. Siden jeg ikke spiller meget på PC er det dog en en genre jeg ikke spiller meget længere.

Fighting:
Tekken 3 var et spil som ligeledes blev spillet meget nede i fritidsklubben, der ligger mange spil øjeblikke med venner man den dag i dag ikke ser længere. Det faktisk ganske sjovt at se tilbage på.
Signatur er overvurderet.
  • 0
damn.. dejligt at se folk skrive så meget om de spil som vækkede deres interesse for en bestemt genre.. takf or lækker respons..!
  • 0
Citerer minisnor:

Hvad er det? Det har jeg aldrig hørt om

Jeg har ellers alle MOH spillene, lige fra AA til det "nye" MOH

Er det udvidelserne til AA du mener, for dem har jeg nemlig også, de er begge med i warchest pakken
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.