Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Gravity Rush på PS3?

Antitomas
Antitomas
Desværre nej, men man kan let komme til at tro det.

Hvis man browser rundt i PSN store, så vil man kunne se nogle reklamer ude i siden. Én af disse er for Gravity Rush og der står til med "PS3 | PS Vita" i banneret.

Jeg nåede lige at juble, før jeg gik ind i på linket og desværre kunne konstatere, at det stadig er "Vita only". Så bliv ikke alt for skuffede, når I ser disse misvisende beskeder.

Helt ærligt, de kunne sagtens porte spillet; jeg gider ikke købe en maskine for det ene spil, men ville købe det med det samme på PS3.

Er der andre, der gerne så spillet komme til PS3?
Hvad er jeres generelle holdning til Vita?
Jeg er skuffet over, at den ikke har kunnet formå at overhælde Nintendos håndholdte i det kølvand, hvor 3DS' kæmpede med en identitets krise. Selvom 3DS'en stadig ikke har nok spil til at overtale mig, så har Vitaen slet ikke kunne gøre det på trods af den havde chancen. Selvom der er få spil, jeg måske vil spille på dem begge, så har Nintendo et meget bedre Virtual Console bagkatalog, jeg kan ty til, hvis jeg bliver træt af moderne spil.
Vitaen har intet af det.

For mig at se ser det sådan her ud:
- 3DS'en er en PSP med Nintendo-licenser.
- Vitaen er en PSP 2.0. Samme ligegyldige spil, eller spil, jeg hellere ville spille på en stationær konsol - this time in HD! Jeez...

PlayAgain.dk

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.