Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?

Tony

Fyren vi følger tæt, er typen vi fleste lader som om vi ikke ser i bybilledet. Hans flakkende blik, sorte tænder, mærkelig fedtede frisure og akavede udstråling som skriger, at her har vi byens oddball. Han er ensom, men han prøver desperat at passe ind tilfældige og snuskede steder og fejler intenst da hans sociale handicap ikke tillader andet. Hans eneste trofaste selskab er en gammel kasse af et tv og de dertilhørende vhs-film og i ny og næ får et lig lov til at dele seng med fyren.

Forestil jer 'Rainman' med morderiske tendenser.

Filmen er tydeligvis lavet på et skrabet budget, men det amatøragtige look giver et ekstra lag af realisme og samtidigt er det let at abstrahere fra budgetet når skuespillerne spiller så imponerende naturlige.

5/6

Filmen kan iøvrigt købes for 50 kr i BBBB.
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
Citerer Knighfer:
Sourcre Code.

Synes virkelig, at den film er fantastisk.
Kan helt klart anbefale den, til dem som var vild med Inception.

Kan anbefale existenz, hvis du vil have mere i samme stil
Felix The Reaper!
  • 0
The Next Three Days

God film, men sagde mig ikke særlig meget.
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Har brugt dagen på at se :
Tilbage Til Fremtiden 1, 2 & 3

Et herligt gensyn, med tre fantastiske film.
Det kan dog ikke betale sig at købe dem på Blu-ray,
da kvaliteten efter min mening, ikke er bedre end DVD.

Tilbage Til Fremtiden 3 er forresten den allerførste film jeg købte.
Dengang var det på VHS.
The Penitent Man is Humble, He Kneels In Front of God
  • 0
Pulp Fiction

Genial film, intet mindre.
I had a secret meeting in the basement of my brain!
  • 0
Castle sæson 3
Eastbound and Down sæson 1 og 2
Breaking Bad sæson 1
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
Cars 2 (2011) - Har svært ved at se, at den er lavet af samme studio, som udgav Toy Story 3 sidste år. Den virkede... meningsløs. Højdepunkterne var dog den lille hurtige intertekstualitet til Ratatouille og referencen til Akerlofs teori om markedet for lemons.

Kung Fu Panda 2 (2011) - Knap så sjov som den første, men den havde mig alligevel underholdt hele vejen igennem.

Astérix aux jeux olympiques (2008 ) - Kæft en dårlig film.

Jeg har også fået set afsnit 3 af anden sæson af An Idiot Abroad og afsnit 3 af anden sæson af My Little Pony: Friendship is Magic.
  • 0
True Grit ( 2010 )

Fantastisk Film.
  • 0
Venus fra neksø
+
Don Olsen kommer til byen
Manchester United forever <3
  • 0
Captain America: The First Avenger (2011) - Jeg kendte ikke til Captain America, inden jeg begyndte at se filmen, og efter jeg har set filmen, ville jeg helst have beholdt det sådan.

The Ghost Writer (2010) - En nogenlunde film.

Af serier har jeg fået set sæsonåbningen til anden sæson af The Walking Dead. Horribelt åbningsafsnit imo.
  • 0
Buried

Så en halv time, og så spolede jeg resten, imens jeg så 2 min. hist og her. Simpelthen for kedelig en film.
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Bruce den almægtige.

Elsker Jim Carrey!
Insert funny commert on own risc.
  • 0
Ronin

Fin action film hvis man keder sig
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Bruce den almægtige i tv igår?
Manchester United forever <3
  • 0
  • JØP
  • JØP
It's kind of a funny story i går. Den er ikke helt så god og sød, som traileren gav udtryk for. Den er tydeligt henvendt til et ungt publikum, altså teenage-alderen, og der er ikke så meget at komme efter, når man er ældre end det. Derudovr var den en anelse kedelig og forudsigelig. Den havde sin øjeblikke, men ikke en film, jeg decideret vil anbefale folk at bruge penge på at se.
5/10
  • 0
Horrible Bosses (2011) - Jeg troede ikke, jeg ville kunne lide filmen, men den var overraskende sjov. Kan anbefales, hvis man er på jagt efter et eller flere grin.

Crazy, Stupid, Love. (2011) - Jeg begyndte at se den pga. Carell, men jeg blev hængende, eftersom filmen viste sig at være mere end underholdende.

Jeg har selvfølgelig også fået set det fjerde afsnit af anden sæson af Boardwalk Empire, som endnu engang var så tæt på perfekt, som en serie kan være.
  • 0
Nine

Ikke lige noget for mig. Købte den også kun på grund af Daniel Day-Lewis.
  • 0
Ip Man - Er selv lige begyndt på Kung-Fu og Wing Tsun, og vores træner snakkede om Ip Man, så skulle self. lige se filmen
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
All Good Things (Bygget på autentiske hændelser sket igennem en periode på ca 20 år)

David Marks (Ryan Gosling) sidder i retten, anklaget for mordet på sin kone og igennem flashbacks udfolder filmen sig.

Det er forfriskende at følge Kirsten Dunst og Ryan Goslings's karakterer for disse portrætteres fler-dimensionelle og derved bliver det nemmere at sætte sig ind i nogle af deres tvivlsomme beslutninger - ikke at man bifalder disse, men forståelsen er der.

Begge skuespillere fortjener et stående bifald, men især Kirsten Dunst har enkelte scener hvor hun brænder igennem lærredet...hvilket var tiltrængt imo.

4/6

Damn jeg roder rundt i ordene, håber det gav lidt mening alligevel.

Blue Valentine

Det er længe siden jeg sidst har set så ægte en film.
Filmen føltes næsten dokumentarisk hvor vi som fluen på væggen får lov til at følge en ganske almindelig familie gå i opløsning.
Nogle vil måske mene, at udslagene på spændingskurven nærmest er ikke-eksisterende, men ikke desto mindre var det et privilegium at følge parrets rejse mod det uundgåelige.

Det vil dog ikke ha' gjort mig noget hvis filmen havde været fortalt kronologisk, men pyt.

5/6
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
Sience Faction
What do you think of the Movie? I've seen detergents that left a better film!
  • 0
Ip Man 2 - Awesome film!
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Metropolis

Har fundet ud af at jeg ikke bryder mig om stumfilm,
medmindre det er komedie.
  • 0
Brüno

Borat er bedre.
  • 0
Funny People
I N C E P T I O N
Zombieland
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
"Hot Fuzz" på dvd. Den er grotesk, grum, blodig og fyldt med sort humor. ELSKER DEN

Som at blande "Barnaby" med "Bad boys" og "de grønne slagtere"
PS2 styrer
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.