Dansk
nyheder
Everspace

Everspace-udvikleren synes ikke det var let af udvikle til Xbox One X

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Op til udgivelsen af Xbox One X var der mange der nysgerrige om hvorvidt introduceringen af flere platforme med forskellige mængde hestekræfter i den samme konsolfamilie ville gøre det sværere for udviklere at gøre spillene færdige. Dog var der mange studier der tog bladet fra munden, og fortalte at det generelt var let at udvikle en opdatering til Xbox One X. Men, det er måske ikke hele historien, for det er ikke sådan Everspace-udvikleren Rockfish Games har oplevet hele den proces.

I et interview med GamingBolt kunne Rockfish fortælle, at det er en del sværere at optimere et spil til to platforme:

"It is more time-consuming for developers to offer a game that works well on two different platforms, instead of focusing on one and being able to make the most of it."

Dog har en række udviklere allerede erfaring med at optimere spil til flere hardware-specifikationer på PC, så tror du dette vil blive et problem på den lange bane?

Everspace

Relaterede tekster

Everspace forlader snart Early Access

Everspace forlader snart Early Access

NYHED. Skrevet af Mikael Jensen

Everspace, der længe har været spilbart i form af Early Access, forlader nu endeligt det tidlige stadie og udkommer officielt. Rockfish Games, der er udvikleren bag...



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.