Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
World of Warcraft: Classic

World of Warcraft: Classic vil være baseret på "Drums of War"-opdateringen

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Efter at Blizzard sidste år afslørede, at de arbejder på World of Warcraft: Classic, så har de været forholdsvis stille omkring udviklingen.

Nu har den gigantiske udvikler dog valgt at fortælle lidt mere omkring spillets udvikling, og hvad vi kan forvente af spillet. Den klassiske udgave af spillet kørte i to år før den første udvidelse World of Warcraft: The Burning Crusade udkom, og derfor har der været meget debat omkring hvad den ægte klassiske udgave defineres som:

"As many of you have noted, the classic period was two years long and full of changes. Core features like Battlegrounds were introduced in patches after WoW's original launch, and class design similarly changed over time. After careful consideration, we decided on Patch 1.12: Drums of War as our foundation, because it represents the most complete version of the classic experience."

Opdatering 1.12, der har titlen Drums of War, er altså den sidste opdatering før World of Warcraft: The Burning Crusade, hvilket betyder, at når den klassiske server åbner er det med alle tilføjelser samt rettelser spillet havde før den første udvidelse.

Da denne beslutning var blevet taget, så prøvede Blizzard at afvikle den gamle 1.12 kode de havde liggende, men da versionen er så gammel var der hardwareproblemer i forhold til understøttelse af nyere hardware, og spillet var sårbart mod tredjepartssnyd.

Derfor prøvede de at afvikle koden med den nuværende kode, der er optimeret gennem de seneste 13 år, hvilket gav et noget bedre resultat:

"After weeks of R&D, experimentation, and prototyping, we were confident we could deliver the classic WoW content and gameplay without sacrificing the literally millions of hours put in to back-end development over the past 13 years."

"While our initial effort helped us determine the experience we wanted to provide, this second prototype really defined how we'd get there. Starting from a modern architecture—with all its security and stability changes—means the team's efforts can be focused on pursuing an authentic classic experience. Any differences in behavior between our development builds and the patch 1.12 reference can be systematically cataloged and corrected, while still operating from a foundation that's stable and secure."

Det vides endnu ikke hvor langt henne udvikleren er i projektet, eller om hvad spillet kommer til at koste. Men det vil uden tvivl glæde mange at kunne tage et nostalgisk dyk tilbage til World of Warcraft's storhedstid.

World of Warcraft: Classic

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold