Dansk
nyheder
Rayman Legends

Ubisoft-chefen forklarer hvorfor vi ikke har set mere til UbiArt-grafikmotoren

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

På et tidspunkt var Ubisoft ganske positivt stemt over UbiArt-grafikmotoren, som er blevet brugt til at skabe Rayman Origins og Rayman Legends, og som også blev udliciteret til en række mindre hold, der så brugte den til at skabe Child of Light og Valiant Hearts: The Great War.

Men så forsvandt den fuldstændig, og det lader til at skyldes at den var ret svær at bruge. Det siger Ubisoft-chefen Yves Guillemot i hvert fald i et interview med IGN Unfiltered:

Guillemot siger at de "at one point we wanted to give them to everybody [in Ubisoft]", men det gik naturligvis ikke, da det viste sig at værktøjerne var overraskende svære at bruge i praksis.

Han slår dog fast at grafikmotoren ikke er skrottet, og at den kan have en fremtid hos Ubisoft, men han ønskede ikke at kommentere på om hvorvidt der er projekter i støbeskeen.

Rayman Legends

Relaterede tekster

Rayman LegendsScore

Rayman Legends

ANMELDELSE. Skrevet af Rasmus Lund-Hansen

Ubisofts lemmeløse charmetrold løber, hopper og smækker sig atter direkte vej ind i vores hjerter.



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.