Dansk
nyheder
Senua's Saga: Hellblade II

Digital Foundry: Hellblade II traileren blev ikke afviklet i real-time

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Under årets Game Awards løftede Microsoft og Ninja Theory som bekendt sløret for Senua's Saga: Hellblade II, det næste kapitel i den episke serie. Vi ved endnu ikke meget om hvad det handler om, eller hvordan mekanikkerne ser ud, men hvad vi kunne konstatere var at spillet tog sig ganske flot ud i den første trailer.

Netop den trailer har Digital Foundry nu kigget nærmere på, og kan konkludere at den nok ikke er repræsentativ for spillets endelige visuelle kvalitet. I en artikel ovre på deres side fortæller de at spillets trailer nok blev afviklet inden i deres egen grafikmotor, men at det ikke foregik real-time.

"Our gut feeling here is that the Hellblade asset is exactly what it says it is - in-engine and likely not real-time. After all, based on when Microsoft first received Xbox One X silicon (early in 2017, around 11 months before launch), the Series X processor was likely only finalised very recently and creating an asset of this quality and polish in such a compressed timescale seems unlikely."

Det betyder dog så sandelig ikke at spillet ikke kommer til at være flot. Det er det originale Hellblade: Senua's Sacrifice nemlig. Glæder du dig?

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer
Senua's Saga: Hellblade II

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.