Dansk
Gamereactor
nyheder
Killzone 3

Killzone 3 suger ikke PS3 tør

Der er flere kræfter i maskinen

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Killzone 3 er flot og fyldt med detaljer. Vi gav den derfor 9/10 i grafikkarakteren i vores anmeldelse. Derfor var vi ganske overraskede over at kunne læse, at der er mange flere uudnyttede kræfter gemt i maskinen.

I et interview med Industry Gamers kan Guerilla Games således fortælle, at de ikke vil gentage postulaterne fra udviklingen af Killzone 2. Erfaringen har lært dem, at man altid kan trække mere ud af Sonys konsol.

Som eksempel fortæller managing director Hermen Hulst at de har fundet en endnu bedre måde at skabe anti-aliasing på end med tidligere teknikker.

"For example, in Killzone 2, we introduced anti-aliasing to get rid of the jagged edges. We're using that, but an improved version that is much more efficient, so we actually leave space for more detail, bigger environments and more polygons. Compared to Killzone 2, Killzone 3's polygon count is three times as high, so we've been able to find new space, probably averaging out to 40 percent.",

Det lyder som vise ord i vores ører. Hvad siger I? Er der mere liv i bæstet?

Killzone 3
Killzone 4 bliver endnu flottere, ikke?

Relaterede tekster

Killzone 3Score

Killzone 3

ANMELDELSE. Skrevet af Kristian Nymoen - GR NO

Benhård, dramatisk og overdreven actionoplevelse. Guerilla Games har lavet et helstøbt spil, som fans af genren vil elske.



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.