Dansk
Gamereactor
nyheder
Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man: Miles Morales er designet med henblik på at udnytte lavere loadingtider

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

De kommende konsoller byder på markant laverede loading-tider. Udover at det er rart for os spillere, ikke at skulle stirre så længe lige ud i luften, byder det også på nye muligheder for udviklerne.

Det mener creative director på Spider Man: Miles Morales, Brian Horton, der i et interview med GameInformer forklarer hvordan de korte loadingtider kan hjælpe med at skabe en "mere strømlignet" oplevelse.

"We wanted to make sure that connection between missions and the open world, [that] there was no loading screens," forklarer Horton. "We just had to be really careful in how we constructed our missions, to make sure that you never see a loading screen."

Et andet fokus har været på, at de bratte overgange mellem mellem-sekvenser og gameplay, der særligt kendetegnede PS1 og PS2-æraen blødes op med quick time events, der langt hen af vejen føles ligesom det normale gameplay, hvilket man fik et eksempel på i den første gameplaytrailer, som du kan se herunder.

Spider Man: Miles Morales udkommer til både PS4 og PS5 d. 12 november.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.