Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
The Ascent

The Ascent er bygget fra grunden til co-op fortæller udvikleren

Abonner på vores nyhedsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrævet felt
HQ

For nyligt var vi så heldige at få lov til at prøve den kommende Xbox-konsoleksklusive titel The Ascent, og spillet fra den svenske udvikler Neon Giant efterlod et positivt indtryk.

En bekymring var dog den høje sværhedsgrad, som vores skribent bemærkede, måske skyldtes, at han spille solo fremfor co-op. Det har dog næppe været tilfældet.

I et interview med Gamingbolt fortæller Neon Giants medstifter Tor Frick, at spillet er designet til at give lige gode oplevelser i singleplayer og co-op.

"It's absolutely an equal experience to play the game in single player. We have tried making an experience that is just as exciting in single player as it is in co-op, even though the dynamics of gameplay change as you add more players," fortæller Frick. "For example playing a bit slower, absorbing more of the world, vs a more intensely paced play session. The game is built to take co-op into account, including all co-op characters being represented in all the cutscenes and things like that. Since you have several players, gameplay will offer more opportunities for synergy between abilities and playstyles."

Det lyder altså til, at du skal forbedre dig på en hård, men forhåbentlig også fair oplevelse uanset om, du vil spille alene eller med kammerater, når spillet udkommer d. 29. juli til Xbox og PC.

The Ascent

Relaterede tekster

The AscentScore

The Ascent

ANMELDELSE. Skrevet af Troels Ryde Grann

Troels har udforsket den spændende Arcology i Neon Giants sindssyge cyberpunk-spil.



Indlæser mere indhold