Dansk
Gamereactor
nyheder
Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 bruger Ray-Tracing i lyddesignet

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Når vi snakker om Nvidias Ray Tracing-teknologi, så handler det oftest om lyssætning, og hvordan brugen af denne teknologi skaber mere realistisk lys i en given scene. Men der er andre måder hvorpå man kan bruge den her mere avancerede opsporing af forskellige kilder på, eksempelvis kan man bruge teknologien til at skabe et mere dynamisk lydbillede.

Det er præcis hvad Playground Games har i sinde at gøre i det kommende Forza Horizon 5. Det forklarer de lidt mere om i en udviklerdagbog, som du kan se herunder.

Det betyder at motorlyde og hvinen fra dækkene ændrer sig alt efter hvorhenne køretøjet er, og hvordan der skabes ekko, eller rumklang. Spillet udkommer d. 9 november.

HQ
Forza Horizon 5

Relaterede tekster

Her er Forza Horizon 5-forsiden

Her er Forza Horizon 5-forsiden

NYHED. Skrevet af Magnus Groth-Andersen

Præcis ligesom at der ofte er snak om hvem der er den såkaldte "cover"-stjerne i årets FIFA-spil, så har der været diskussion via diverse fora om hvilke biler der vil...



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.