Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Dead Space Remake

Du kan forvente nye historieelementer i Dead Space Remake

Abonner på vores nyhedsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrævet felt
HQ

Det originale Dead Space havde en personfokuseret historie, der i sin egen ret ikke var noget særligt, men kombineret med spillets den dystre atmosfære og glimrende lyddesign alligevel endte med at gøre et indtryk på mange spillere.

I de efterfølgerende spil udvidede Visceral Games seriens univers og introducerede flere karakter og dialog, men kommer de senere kapitler til at have betydning for det kommende remake af originalen? Det bekræfter udvikleren EA Motive i et interview med IGN:

"For us, the foundation is the Dead Space 1 story. So, by default, that's what is canon. But then there are some improvements that we want to make to that story," fortæller Campos Oriola, creative director hos Motive. "And not necessarily improvements because those things were not really working in the original, more improvements because of what came after, and we're like, 'Aw man, that's interesting if we could reference that, or if we could make a link to that."

Udviklerne fortæller også til IGN, at et af de aspekter, som de overvejer at inkorporere i Dead Space Remake er sektionerne i Dead Space 2, hvor du svæver i zero gravity.

Det helt store spørgsmål bliver nok, om spillets hovedperson Isaac Clarke vil være stum eller ej. Han var en stille protagonist i det originale Dead Space, men i Dead Space 2 og fremefter fik han pludselig tungen på gled.

Håber du på en talende hovedperson, eller bør udviklerne læne sig mere op af originalen?

HQ
Dead Space Remake

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold